Moja galeria 3dmax

nekodo

Nowicjusz
Dołączył
19 Styczeń 2013
Posty
16
Punkty reakcji
0
Na razie to tylko pasja, ale może kiedyś chciałbym na tym "dorobić". Myślę, że taka siatka nie zawsze może przeszkadzać i nie zgodzę się, że taki model nie ma racji bytu np. w grze. Drn kiedy dodasz jakieś swoje prace? :) .
 

drn

Nowicjusz
Dołączył
23 Maj 2010
Posty
34
Punkty reakcji
1
Powiem tak, siatka ma wiele błędów, powinna być gładsza i prostrza, a szczegółnie dla ludzi który teksturują modele. Jak obiecałem jakieś w archiwum znalazłem pracę.







 

nekodo

Nowicjusz
Dołączył
19 Styczeń 2013
Posty
16
Punkty reakcji
0
[font=Segoe UI']Łazienka wykonana na podstawie jednej z istniejących łazienek w biurowcu, gdzie pracuje moja dziewczyna. Wersja bez i z światłami.[/font]


[font=Segoe UI'][/font]

[font=Segoe UI'][/font]
 

Dante190884

Użytkownik Roku
Dołączył
28 Maj 2012
Posty
201
Punkty reakcji
7
Miasto
Kraków
[font=Segoe UI']Łazienka wykonana na podstawie jednej z istniejących łazienek w biurowcu, gdzie pracuje moja dziewczyna. Wersja bez i z światłami.[/font]


[font=Segoe UI'][/font]

[font=Segoe UI'][/font]

Zobacz tu:



A) Co to za cienie? Totalnie irracjonalne, nie przypominają miękkich cieni, może używaj domyślnie shadowmap?
B) Czy odbicia [refleksy] tak wyglądają? ja bym ustawił max na 30%
C) Lustro źle odbija płaszczyzny. Nie powinieneś mieszać flat mirror z vRayem. najlepiej użyć vRayowej mapy odbić i w opcjach obiektu lub materiału zaznaczyć co ma się odbijać np. tylko ściana na przeciwko. W innym razie będzie odbijać wszystko włącznie z innymi odbiciami tworząc graficzną makakofonię.

Już raz napisałem tobie, że twoje prace raz wyglądają ładnie i porządnie a innym razem jak dwu godzinna papranina w 3ds max. Może spróbuj utrzymać jeden poziom, nawet jeżeli ustawienie sceny pod rendering potrwa kilka [naście] godzin.

Mi ostatnio udało się przygotować taką oto scene w vRayu:


 

drn

Nowicjusz
Dołączył
23 Maj 2010
Posty
34
Punkty reakcji
1
scenka słaba (tekstury) modele niezłe, lecz teksturowanie i mapowanie leży
 

nekodo

Nowicjusz
Dołączył
19 Styczeń 2013
Posty
16
Punkty reakcji
0
[font=Segoe UI']Zestaw 2.1 w trzech wersjach kolorystycznych: czarne, białe i żółte. Zapraszam do komentowania :).[/font]
[font=Segoe UI'][/font]
 

nekodo

Nowicjusz
Dołączył
19 Styczeń 2013
Posty
16
Punkty reakcji
0
Obecnie pracuję nad projektem MGS Dock 1. Chcę wymodelować pierwszą lokację z gry Metal Gear Solid. Wybrałem silnik Unity 3D. Zaznaczam że jest to moja pierwsza taka praca. Zapraszam do oglądania postępów projektu :).
Enjoy :)
Galeria.






A tutaj możecie zobaczyć filmiki z mojego projektu. Robię to naprawdę od niedawna, dlatego wszystko wygląda jeszcze surowo.
http://www.youtube.com/watch?v=WPzRsr7SqLY
http://www.youtube.com/watch?v=IpAWx6c25fE
http://www.youtube.com/watch?v=iZmLmsLkJXA
http://www.youtube.com/watch?v=ZisH1TFlSfE
http://www.youtube.com/watch?v=zkVfonQ2EAo
 

nekodo

Nowicjusz
Dołączył
19 Styczeń 2013
Posty
16
Punkty reakcji
0
Pomysł zaczerpnięty z książki Sabriel. Chciałem zrobić jakiś większy projekt ale jakoś szybko zapał do tego projektu mnie opuścił :(. Przedstawiam model z owej niedokończonej scenki: Wieża Kołowrót.
 

nekodo

Nowicjusz
Dołączył
19 Styczeń 2013
Posty
16
Punkty reakcji
0
Cześć
.
Ostatnio jakoś wena mnie opuściła i przez ponad miesiąc nawet do 3d maxa nie zaglądałem. Teraz znowu mnie korci aby coś wymodelować
. Na razie zacząłem sie bawić w materiałach i światłach vray. Odświeżyłem nieco stary już model sentry gun'a. Wcześniej renderowany w mental'u teraz w vray'u
. Moim zdaniem nowa wersja wygląda lepiej
. Czekam na komentarze
.

Pozdro!

Stara wersja (mental ray):



Nowa wersja (Vray):

 

Dante190884

Użytkownik Roku
Dołączył
28 Maj 2012
Posty
201
Punkty reakcji
7
Miasto
Kraków
nekodo napisał:
Cześć
.
Ostatnio jakoś wena mnie opuściła i przez ponad miesiąc nawet do 3d maxa nie zaglądałem. Teraz znowu mnie korci aby coś wymodelować
. Na razie zacząłem sie bawić w materiałach i światłach vray. Odświeżyłem nieco stary już model sentry gun'a. Wcześniej renderowany w mental'u teraz w vray'u
. Moim zdaniem nowa wersja wygląda lepiej
. Czekam na komentarze
.

Pozdro!

Stara wersja (mental ray):



Nowa wersja (Vray):

Render wygląda lepiej ale to dzięki Vray. Sam model zrobiony jest z banalnych podstawowych figur, przez co wygląda zbyt prosto [prostacko?]. Więcej detali, tudzież używania np. chamfer box zamiast zwykłego boxa.
 
Do góry