Moj 1 rysunek.

Loczekzmc

Nowicjusz
Dołączył
8 Marzec 2009
Posty
26
Punkty reakcji
0
Wiek
33
Miasto
Zamość
Jestem tu nowy na forum.Od niedawna zajołem się szkicem.Jest to moja 1 praca gdzie postanowiłem naszkicować twarz ;).Proszę o szczere opinię.
 

Attachments

  • img003.jpg
    img003.jpg
    247,3 KB · Wyświetleń: 190

Safari

Nowicjusz
Dołączył
10 Październik 2008
Posty
776
Punkty reakcji
1
nie znam sie na rysowaniu ale jak na pierwszy to chyba dobry , ja osobiście jestem kompletnym beztalenciem do rysowania .:D
 

kundzia_14

Nowicjusz
Dołączył
8 Luty 2008
Posty
2 418
Punkty reakcji
3
Wiek
30
Miasto
nibylandia
Nieźle ;) co prawda nie znam się, ale wydaje mi się że jeszcze powinieneś trochę nad tym popracować. Ale to i tak dobry początek ;)
 

damroka

the local freak with the twisted mind
Dołączył
7 Sierpień 2008
Posty
1 175
Punkty reakcji
3
Wiek
31
Miasto
się biorą dzieci?
Nie znam się, ale po długiej obecności na digart, śledząc także poczynania tamtejszych rysowników (bo sama publikuję fotografie) wydaje mi się, że jest to dopiero początek długiej drogi do tego, co zwie się dobrym kunsztem. Że się na tym nie znam - nie moge powiedzieć co jest źle, ale już nie takie prace były przez profesjonalistów objeżdżane (w sensie, że nawt dużo lepsze). Polecam zacząć się uczyć rysowania według jakiś sporządzonych przez znawców tematu zasad :)
 

Loczekzmc

Nowicjusz
Dołączył
8 Marzec 2009
Posty
26
Punkty reakcji
0
Wiek
33
Miasto
Zamość
Dzięki,dzięki.Bedę jakoś bardziej się przykładał i ćwiczył. :niepewny:
 

Sysunia``

Nowicjusz
Dołączył
23 Luty 2008
Posty
335
Punkty reakcji
10
Wiek
35
Miasto
z miasteczka;)
Źle nie jest, musisz ćwiczyć. Jak widać masz możliwości więc nie marnuj swojego talentu:)
W tym szkicu dała bym troche mocniejsze cienie, a w szczególności włosów. Tak wogóle to wszędzie by pasowalo dać mocniejsze cienie.. Chyba, że to tylko tak wyglada na monitorze...;) Ale tak ogólnie to naprawde dobra kreska;) masz smykalke do tego:D
Pozdrawiam:)
 

Loczekzmc