List

wiki344

Nowicjusz
Dołączył
12 Luty 2011
Posty
2
Punkty reakcji
0
Miasto
Małkinia
Witam!
Bardzo proszę o sprawdzenie listu, będę bardzo wdzięczna.


Witaj Natasza


Na początku mojego listu chciałabym Cię gorąco pozdrowić. Przepraszam że tak długo nie pisałam, ale byłam zajęta przygotowaniami do świat Bożego Narodzenia. W Wigilię z rodziną ubieramy choinkę, dzielimy się opłatkiem i zasiadamy do stołu wigilijnego na którym jest dwanaście potraw, śpiewamy kolędy i rozdajemy sobie prezenty. Natasza muszę Ci się pochwalić że mam nowa pracę. W dużej firmie pracuję jako sekretarka. Jedynym problemem są dojazdy do pracy, gdyż muszę dojeżdżać pociągiem. Podróż trwa około dwóch godzin , jest to bardzo męczące i nie zawsze dojeżdżam na czas do pracy. Już nie mogę doczekać się wakacji, planuje w tym roku wyjechać nad morze. Będę się opalać, pływać, spacerować po plaży i odpoczywać. Po wakacjach zamierzam rozpocząć studia na kierunku turystyka, ponieważ uwielbiam podróżować. A w przyszłości chciałabym otworzyć swoje biuro podróży. Na koniec mojego listu bardzo mocno Cię pozdrawiam i czekam na list od Ciebie.

XYZ





Приветствуй Наташа