list po niemiecku o chłopaku

darunia1238

Nowicjusz
Dołączył
10 Listopad 2009
Posty
4
Punkty reakcji
0
Hej.Mam wielką prośbę, napisalibyście mi list po niemiecku w czasie przeszłym.?
Ma być do koleżanki, której mówię, że moja sympatia nazywa się Daniel, spotkałam go na stacji PKS, jest to wysoki brunet, umięśniony, ma niebieskie oczy, duże usta, najbardziej w nim mi się podoba jego styl bycia, że jest całkiem inny od innych chłopaków.Jest szczery, miły, troskliwy, zawsze uśmiechnięty, odważny, wesoły, dobrze zorganizowany,roztargniony.Jego hobby to jazda na motorach.
Bardzo go kocham itp.

Z góry dziękuję
 

adryjan

Nowicjusz
Dołączył
28 Grudzień 2008
Posty
772
Punkty reakcji
11
Wiek
33
Miasto
Wrocław
Liebe Zosia,

ich danke dir fu''r deinen letzten Brief. Meine Sympathie heiBt Daniel. Ich habe er auf dem PKS Bahnhof getroffen. Er ist hoch, muskulo''s und ist Bru''nette. Daniel hat blaue Augen und groBe Lippen. Am liebsten ga''fallt mir seine Lebensart. Er ist anders von andere Junges. Daniel ist ehrlich, nett, fu''rsorglich, immer la''chelnd, mutig, fro''hlich, zerstreut. Sein Hobby ist Motorisuerung.
Jestz muss ich aber Schluss machen. Ich warte auf deine Antwor. Ich gruBe dich herzlich.

Deine XYZ
 

darunia1238

Nowicjusz
Dołączył
10 Listopad 2009
Posty
4
Punkty reakcji
0
Liebe Zosia,

ich danke dir fu''r deinen letzten Brief. Meine Sympathie heiBt Daniel. Ich habe er auf dem PKS Bahnhof getroffen. Er ist hoch, muskulo''s und ist Bru''nette. Daniel hat blaue Augen und groBe Lippen. Am liebsten ga''fallt mir seine Lebensart. Er ist anders von andere Junges. Daniel ist ehrlich, nett, fu''rsorglich, immer la''chelnd, mutig, fro''hlich, zerstreut. Sein Hobby ist Motorisuerung.
Jetz muss ich aber Schluss machen. Ich warte auf deine Antwor. Ich gruBe dich herzlich.

Deine XYZ

Wielkie dzięki
 
Do góry