Komunikacja w firmie

brofer

Nowicjusz
Dołączył
29 Kwiecień 2009
Posty
87
Punkty reakcji
0
czy warto zakładać w firmie telefon stacjonarny?? Jest do czegoś potrzebny??
 

samozdrowie

Nowicjusz
Dołączył
14 Październik 2009
Posty
177
Punkty reakcji
0
Przecież to zależy od masy czynników. Przede wszystkim: co to za firma? Jaka branża, czym się zajmuje? Ile osób liczy? Jeśli wykonujecie jakieś zlecenia, zajmujecie się usługami lub handlem, to jak najbardziej. Jeśli produkcją, to mniej. Jeśli telefon miałby być potrzebny tylko do komunikacji wewnętrznej, to trzeba rozważyć jakie działy miały by być skomunikowane i czy nie opłaca się po prostu korzystać z komunikatorów internetowych i telefonów. Musisz sobie to sam przekalkulować, albo podać więcej szczegółów. Firma w której ja pracuję zajmuje się usługami, zatrudnia kilkadziesiąt osób i telefon oraz fax jest niezbędny.
 

WujekSamoZuo

Nowicjusz
Dołączył
6 Styczeń 2010
Posty
254
Punkty reakcji
1
chyba lepiej będzie, jeśli zainwestujesz po prostu w połączenia między pracownikami, ale na zasadzie wykupienia kilku numerów u operatora. Możesz też po prostu kupić komórkę, która będzie leżeć w firmie. Telefon stacjonarny się niestety średnio opłaca.
 
Do góry