komputer i tv

sachara13

Nowicjusz
Dołączył
17 Styczeń 2009
Posty
135
Punkty reakcji
0
Wiek
33
Miasto
z Polski
Ja mam takie pytanko......... mam kompa z kartą graficzną ATI Readon HD 2600 XT ostanio kupiłam kabel pod tv, ma wejście euro pod telewizor i dwa kabeliki....facet tłumaczył mi że jeden idzie pod kompa a drugi pod kartę graficzną i kompa.........w zestawie z komputerem miałam takie złącze Gigabyte i tam jest taki kabel po kompa ..............
ma 4wyjścia SVIDOUT Y Pr Pb/Av i też kabel pod kompa ale w żadnym wariancie na telewizorze nie pojawia się obraz.........jestem zielona w tych sprawach prosze pomóżcie
sorki że takie masło maślane ale może ktoś zrozumie
 

Yoggi

wujek Stefan mistrz ciętej riposty
Dołączył
6 Wrzesień 2006
Posty
3 735
Punkty reakcji
14
Miasto
z Biedronki
Ja mam takie pytanko......... mam kompa z kartą graficzną ATI Readon HD 2600 XT ostanio kupiłam kabel pod tv, ma wejście euro pod telewizor i dwa kabeliki....facet tłumaczył mi że jeden idzie pod kompa a drugi pod kartę graficzną i kompa.........w zestawie z komputerem miałam takie złącze Gigabyte i tam jest taki kabel po kompa ..............
ma 4wyjścia SVIDOUT Y Pr Pb/Av i też kabel pod kompa ale w żadnym wariancie na telewizorze nie pojawia się obraz.........jestem zielona w tych sprawach prosze pomóżcie
sorki że takie masło maślane ale może ktoś zrozumie
Weź głęboki wdech i napisz to jeszce raz tylko sensownie bo to co napisałaś jest bez sensu
m.in.
facet tłumaczył mi że jeden idzie pod kompa a drugi pod kartę graficzną i kompa
karta graficzna jest częścią komputera, czyli jeden kabel podpinasz pod komputer a drugi...pod komputer- bez sensu? owszem.

Najlepiej daj zdjęcie tego kabla
 

sachara13

Nowicjusz
Dołączył
17 Styczeń 2009
Posty
135
Punkty reakcji
0
Wiek
33
Miasto
z Polski
no żle się wyraziłam może zdjęcia pomogą
to pierwsze i drugie to od złącza Gigabyte a trzecie od faceta
 

Attachments

  • DSC01629.JPG
    DSC01629.JPG
    18,4 KB · Wyświetleń: 47
  • DSC01630.JPG