Języki obce - listy z zagranicy

Onnn21

Obserwuję Cię ...
Punkty reakcji
Tutaj możesz liczyć na pomoc w przetłumaczeniu listu, zwrotów, słów lub pomoc przy napisaniu maila ( i nie tylko) po języku obcym. Każdy post nie wnoszacy nie do tematu będzie usuwany ze skutkiem bolesnym!

Gratisartikel

T-Shirt gratis:
Hier können Sie ein T-Shirt gratis bestellen. Sie können das kostenlose T-Shirt sogar mit Ihrem eigenen Aufdruck versehen.Sie zahlen nur die Versandkosten.
Die T-Shirts von Hanes sind sehr hochwertig. Sie sind in weiß und grau verfügbar. Die gratis T-Shirts sind ideal auch als individuelles Geburtstagsgeschenk, für Firmen, Hochzeiten oder Sportvereine.

Ktoś może przetłumaczyć?

maaadzia

w dojczlandzie :)
Punkty reakcji
Miasto
Regensburg
artykuł gratisowy.

tutaj mogą zamówic panstwo darmowy T-Shirt .można zamówic nawet T-Shirt z własnym nadrukiem. płacą panstwo jedynie koszty przesyłki.

T-Shirts firmy Hanes są najwyższej jakości, w ofercie mamy dwa kolory: biały i szary, są one idealnym prezentem urodzinowym ,jak również dla firm, drużyn sportowych itp.

tłumaczenie tekstów nie jest moją mocną stroną dlatego to tak stylistycznie brzydko wygląda ale treść jest dobra :)

Onnn21

Obserwuję Cię ...
Punkty reakcji
Dziekuje maaadzia

Dear Piotr and Kubuś,
sorry, there is nobody speaking Polish, so I hope I understand everything from your letter.
I am going to send you some promotional items of the Czech television to your address.

Ktoś mi grzecznie przetłumaczy ?
Pozdrawiam

izusiaaa

Nowicjusz
Punkty reakcji
Dear Piotr and Kubuś,
sorry, there is nobody speaking Polish, so I hope I understand everything from your letter.
I am going to send you some promotional items of the Czech television to your address.

Ktoś mi grzecznie przetłumaczy ?
Pozdrawiam

----------------------------------------------------------------------------

Drogi Piotrze i Kubusiu,
Przepraszam, nie mówię po polsku, więc nie rozumiem całego waszego listu. Zamierzam wam wysłać materiały promocyjne czeskiej telewizji na Wasz adres.

Coś w tym stylu :D

Monia ^^

Nowicjusz
Punkty reakcji
Drodzy Piotrze i Kubusiu.
Przykro nam, nie ma tu nikogo mówiącego po polsku, ale mam nadzieję, że dobrze zrozumiałam/em wszystko z Waszego listu.
Zamierzam wysłać trochę promocyjnych rzeczy telewizji czeskiej na Wasz adres.

Onnn21

Obserwuję Cię ...
Punkty reakcji
Takk for henvendelsen, men her på huset er det dessverre ingen som kan
polsk. Vi får av den grunn ikke besvart dine spørsmål.
Kto przetłumaczy ?

Thitle

Nowicjusz
Punkty reakcji
Miasto
Ze słonecznej krainki
Congratulations Karolina!

For the first time, you have chosen a present in the gift shop. Thank you!
This present being available only in limited quantities, a draw shall take place soon so as to determine the winners.

If you are one of the winners, the amount corresponding to the previously chosen gift will then be debited from your Treasure Chest.
The presents that have been won are directly shipped after the draw.

Thank you for your loyalty!

Best Regards
The Prizee Team

To z prizee.Przetłumaczy ktoś?

zuza15

Nowicjusz
Punkty reakcji
Gratuluje Kasia!
Po raz pierwszy wybrałaś prezent z naszego sklepu. Dziękujemy Ci!
A potem piszą że maja ich tylko dla niektórych a dla innych danego dnia moze nie starczyc i jesli to na ciebie padnie to wysla ci wiadomosc

karolina sorry hehe

Poziomka007

Nowicjusz
Punkty reakcji
Wiem, że to jest temat o listach ZZA granicy, ale co tam...
Ja potrzebuję jakiegoś przykladowego maila z prośbą o gadżety do angielskiej firmy. Piszcie tu lub na PW. Jakiś zwykły szablon, krótki. Byłabym wdzięczna.

zuza15

Nowicjusz
Punkty reakcji
Poziomka to jest maila z freehuntera'a dla mnie osobiscie trochce przesadzony ale jesli chcesz moge ci pomoc w pisaniu nowego miala(angola ucze sie juz 10lat ). Chetnie popmoge

Dear Sirs,

I Am writing this letter hoping that you will read it and give me some time to tell you about my passion. I love cosmetics, and everything that is connected with beauty products. I collect fragrances, and perfumes. It is because I care about myself. In my opinion we have only one life and we have to treat our body very kindly.

My sister and me once made a promise. We will ask each company we like for a sample or real product. It is like a contest. We contact our favorite brands asking them to send us for example bathing or moisturizing cream or a skin care product. We like to look nice, smell nice and be always young.

Once I gave my mother a small bottle of perfumes and lipstick I got from one of the famous companies, she was so happy she still remembers it. So if you are so kind to send me even a small gift, my whole family would be more than thankful.

My address is:

Kindly thanks

Vitanji

Nowicjusz
Punkty reakcji
:D Tłumaczę sama,bez żadnych "słowników" online-dwajcie listy!!!

Loley04

Nowicjusz
Punkty reakcji
Miasto
Warszawa
proszę o przetłumaczenie i na angielski i na niemiecki:

Witam,

jeszcze nie miałam okazji zakupić Państwa produktów, dlatego zwracam się z prośbą o przesłanie mi kilku gadżetów, próbek i broszur związanych z Państwa firmą?
Bardzo miło było by mi owe dostać.
Ale jeśli jednak to nie możliwe to przepraszam za sprawione kłopoty.
Z poważaniem:

snajper1s

Nowicjusz
Punkty reakcji
Miasto
Sochaczew
Angielski:
I welcome,
I wasn't still supposed to purchase the chance of you of products, therefore I am making a demand for sending to me a few gadgets, samples and booklets tied from you with company? Very much nicely it was in order to for me those to get. But but if it is not possible I apologise to it for caused trouble. Yours faithfully:

Nie wiem czy dobrze bo anglika nie znam (to z www.translatica.pl)

Grankhan

Nowicjusz
Punkty reakcji
I welcome... and so on...
że jakiś translator, to widać od razu.

Ps. Vtanji zaproponowała tłumaczenie listów przez siebie.

@edit
Czy to nie powinno być w: edukacja->pomoc w zadaniach->języki obce ??

blondynka02

Nowicjusz
Punkty reakcji
Miasto
Tam skąd sex i pieniądze ;d
Proszę moje skarby , prośba o próbki po angielsku:

Dear Sirs,

I Am writing this letter hoping that you will read it and give me some time to tell you about my passion. I love cosmetics, and everything that is connected with beauty products. I collect fragrances, and perfumes. It is because I care about myself. In my opinion we have only one life and we have to treat our body very kindly.

My sister and me once made a promise. We will ask each company we like for a sample or real product. It is like a contest. We contact our favorite brands asking them to send us for example bathing or moisturizing cream or a skin care product. We like to look nice, smell nice and be always young.

Once I gave my mother a small bottle of perfumes and lipstick I got from one of the famous companies, she was so happy she still remembers it. So if you are so kind to send me even a small gift, my whole family would be more than thankful.

My address is:

(Tutaj adres )

Kindly thanks

Przepraszam , ze post pod postem , ale zauwazylam ,ze
istnieje juz taka podana tutaj tresc listu wiec b. przepraszam ;*

katarzyna29

Nowicjusz
Punkty reakcji
Dane (pytania) ze strony do przetłumaczenia. Bardzo mi zależy na odpowiedzi.

Your skin is part of the first impression you make on others.
I use skin care products to keep my skin from aging prematurely.
I enjoy choosing which toiletries to use.
I am willing to spend more for skin care products that contain natural ingredients.
What I do for my skin is more for my benefit than anyone else's.
I just want to smell clean not perfumed.
I think that women should spend time taking care of their skin.

----Select----> Agree Completely Agree Somewhat Neither Agree Nor Disagree Disagree Somewhat Disagree Completely

3.* Please select your face care brand of preference:

---------Select------------------> Almay Aquaphor Aveeno Avon Basis Bath & Body Works Biore Body Shop Caress products (other than Caress soap) Cetaphil Clean & Clear Clinique Curel Dove products (other than Dove soap) Eucerin Estee Lauder J&J Purpose Jergens Keri Kiehls Lancome L'Oreal Lubriderm Mary Kay Neutrogena Nivea Noxzema Olay Origins Ponds St. Ives Suave Vaseline Intensive Care None of these

4.* How often do you purchase face care products? If you are not sure, please use your best estimate.

---------Select------------------> Twice a month Once a month Every other month Once every 3-4 months Very rarely or never

Do góry