Jaki telefon polecacie?

elizqua

Nowicjusz
Dołączył
29 Luty 2012
Posty
27
Punkty reakcji
0
Drodzy moi, przyznaje bez bicia- jestem do tyłu z nowinkami technicznymi, a nadszedł czas na kupno nowego telefonu. Mój stary model Nokii zakupiony w 2005 oficjalnie stracił życie. Szukam teraz czegoś równie solidnego i prostego w obsłudze. Miałam do czynienia tylko z Nokią i nie znam się na niczym innym. Oczywiście, nie zamykam się na markę, monotematyczność nie jest wskazana , szczególnie w obecnych prężnie rozwijających się czasach technologii;) Proszę powiedzcie, jakich telefonów używacie, które są godne uwagi?
 

Pietro199022

Nowicjusz
Dołączył
26 Sierpień 2012
Posty
77
Punkty reakcji
1
Wiek
34
Miasto
Lublin
Ile chcesz przeznaczyc na telefon? Do czego ma ci sluzyc? Klasyczny czy dotykowy?;)
 

elizqua

Nowicjusz
Dołączył
29 Luty 2012
Posty
27
Punkty reakcji
0
no nie wiem, 600? max 800 ;) a slużyć ma do dzownienia , wszelkie gadzety tez mile widziane chetnie poznam co i jak w nowinkach ;)
 

ernest_debesciak

Nowicjusz
Dołączył
12 Wrzesień 2012
Posty
580
Punkty reakcji
5
Nokia N8 i tylko N8. Obecnie dostępna w cenach kupTeraz od 349zł do 449zł. Często w bdb stanie, kompletna, oryginalna. W komisach 649 do 999zł z gwarancją na 6, 8 czy 12m-cy. Telefon naprawdę bardzo super. Aparat 12.0MPx, czyta karty 32 i 64GB, super wyświeltacz, GPS i reszta. Naprawdę maszyna godna polecenia. Wcześniej posiadałem N95 a jeszcze wcześniej N73. Telefony nie do zniszczenia gdy się szanuje.
 

zprzybyl

Nowicjusz
Dołączył
22 Luty 2012
Posty
34
Punkty reakcji
0
Miasto
Warszawa