Jak wejść na giełdę.

Staszek91

Nowicjusz
Dołączył
6 Luty 2011
Posty
640
Punkty reakcji
8
Wiek
32
Chciałbym dowiedzieć za jaką kwotę minimalną można zacząć grać na giełdzie. I jak postawić pierwsze kroki. Gdzie założyć konto, przelać pieniądze i próbować swoich sił. Wystarczy na stronę podaną niżej czy grać trzeba przez konto bankowe 'maklerskie'?

Www.gpw.pl
 

tube

Nowicjusz
Dołączył
29 Marzec 2011
Posty
30
Punkty reakcji
0
Trzeba mieć rachunek maklerski, który można założyć z darmowym kontem w mBanku lub też Alior Bank ma taką ofertę.
w mBanku ta usługa nazywa się eMakler i jest za darmo.
Logujesz się na koncie, a potem kupujesz i sprzedajesz akcje, obligację i fundusze online.
 
T

tuks

Guest
Granie na giełdzie nie jest proste i na pewno nie jest to dla każdego. Ja pracuję jako trader w Maximus Trading.
Co tutaj dużo mówić - pracy mam mnóstwo, ale zarabiam duże pieniądze. Zaczynałem mając mizerne pojęcie. Teraz tylko się rozwijam.
Moja firma szuka traderów - możecie próbować nawet nie mając doświadczenia. Już na okresie próbny można grać na bazie 100 tysięcy dolarów, bez odpowiedzialności!
 

tamaro

Nowicjusz
Dołączył
10 Styczeń 2012
Posty
23
Punkty reakcji
0
eMakler jest dobry na początek. Możesz zacząć grę z 1 000 zł lub nawet mniej, ale z taką kwotą to tylko dla nauki. Pierwszą najważniejszą zasadą jest, że nie inwestujesz całej kwoty w jedną spółkę tylko dzielisz np. na 5 części; drugą to zawsze ustawiaj zlecenie stop loss. Do wyboru akcji w które inwestuję wykorzystuję analizę techniczną. Polecam książkę Perza Sztuka inwestowania na GPW.
 
P

profipro

Guest
Otwierając rachunek inwestycyjny w Domu Maklerskim Raiffeisen Bank Polska będziesz mógł inwestować we wszystkie instrumenty notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie m.in. akcje, obligacje, ETFy, warranty, certyfikaty strukturyzowane, kontrakty terminowe, opcje. Dostęp do rachunku inwestycyjnego jest za pośrednictwem Internetu.
 
T

tuks

Guest