nigerka
Nowicjusz
- Dołączył
- 16 Luty 2008
- Posty
- 480
- Punkty reakcji
- 0
Pytanie jak w temacie, czyli jak rozwiązać rozmowę o neostradę z TP?
Niestety operator nie spełnia warunków umowy czyli prędkość 2mega nie jest osiągalna, zamiast tego od trzech miesięcy mój net osiąga średnio ok 200kb co jest po prostu nie do wytrzymania. Dzwonię i zgłaszam reklamacje co chwila, a ile można. Za kazdym razem mi tłumaczą uprzejmie, że przyjmuja zgłoszenie ale mają przeciażenia, trwają nad tym prace a sam termin naprawy nie jest znany. Czyli nie wiem czy nastąpi to za tydzień, miesiąc a może i rok! Chcę po prostu stabilnego łącza a o jakim jest mowa w umowie.
Jak rozwiązać umowę i na co się w niej powołać?
Z gory dziękuje za pomoc!
Niestety operator nie spełnia warunków umowy czyli prędkość 2mega nie jest osiągalna, zamiast tego od trzech miesięcy mój net osiąga średnio ok 200kb co jest po prostu nie do wytrzymania. Dzwonię i zgłaszam reklamacje co chwila, a ile można. Za kazdym razem mi tłumaczą uprzejmie, że przyjmuja zgłoszenie ale mają przeciażenia, trwają nad tym prace a sam termin naprawy nie jest znany. Czyli nie wiem czy nastąpi to za tydzień, miesiąc a może i rok! Chcę po prostu stabilnego łącza a o jakim jest mowa w umowie.
Jak rozwiązać umowę i na co się w niej powołać?
Z gory dziękuje za pomoc!