Jak rozwiązać umowę o nestradę z TP sa

nigerka

Nowicjusz
Dołączył
16 Luty 2008
Posty
480
Punkty reakcji
0
Pytanie jak w temacie, czyli jak rozwiązać rozmowę o neostradę z TP?
Niestety operator nie spełnia warunków umowy czyli prędkość 2mega nie jest osiągalna, zamiast tego od trzech miesięcy mój net osiąga średnio ok 200kb co jest po prostu nie do wytrzymania. Dzwonię i zgłaszam reklamacje co chwila, a ile można. Za kazdym razem mi tłumaczą uprzejmie, że przyjmuja zgłoszenie ale mają przeciażenia, trwają nad tym prace a sam termin naprawy nie jest znany. Czyli nie wiem czy nastąpi to za tydzień, miesiąc a może i rok! Chcę po prostu stabilnego łącza a o jakim jest mowa w umowie.
Jak rozwiązać umowę i na co się w niej powołać?

Z gory dziękuje za pomoc!
 

Cyr4x

Nowicjusz
Dołączył
31 Lipiec 2010
Posty
638
Punkty reakcji
20
Jeżeli konsultant twierdzi, że są prowadzone jakieś prace planowe, w wyniku których mogą występować przeciążenia, a czas ich zakończenia nie jest znany, to zazwyczaj jest on tak odległy, że konsultant ci tego nie powie żebyś się za bardzo nie wnerwił. A poza tym niech ci poda jakie masz parametry linii (tłumienie i odstęp sygnału od szumu) i wrzuć je tutaj. Tak w ogóle orientacyjnie jak daleko jest centrala telefoniczna od lokalu? Najprawdopodobniej po prostu dwa mega nie wyrabia i zmniejszenie na mega może pomóc. Oczywiście powinni to zrobić od ręki bez żadnych kar za przejście na niższą prędkość, skoro nie są w stanie w tej lokalizacji świadczyć dwóch mega w sposób poprawny. Wypowiadać umowy terminowej nie ma sensu. Oni mają na to kruczki, dzięki którym i tak zapłacisz karę.
 

nigerka

Nowicjusz
Dołączył
16 Luty 2008
Posty
480
Punkty reakcji
0
To już wystarczająco dużo moich nerwów zjadło, wypadałoby tam dzwonić codziennie i to zgłaszać. Sąsiedzi mają 1mega i też mówią że się nie wyrabia, ogólnie totalna porażka. Ze swojego netu nie korzystam już 4 dzień, bo przeciążenie jest tak wielkie, że NIC po prostu nie można zrobić.
Nie mogę tego jakoś ładnie wypowiedzieć?
 

justyna1981

Nowicjusz
Dołączył
9 Marzec 2011
Posty
39
Punkty reakcji
0
Proponuje się przejść do lokalnej siedziby i wszystko na spokojnie sobie załatwić bo inaczej raczej się nie uda ;)
 

stickydude

Nowicjusz
Dołączył
13 Wrzesień 2010
Posty
289
Punkty reakcji
12
Wiek
32
Miasto
Koge
Możesz to ładnie wypowiedzieć, ale musisz zapłacić wtedy wartość całego okresu abonamentu jaki jest przed Tobą bo w umowie jest zapis, że świadczą Ci prędkość DO 2Mbps i na tym cały czas jadą. Miałem sporo problemów z tepsą bo niestety nie ma dla mnie dobrze działającej alternatywy i powiem jedno - szkoda nerwów, bo 95% osób które tam pracują to zwykłe bałwany i nie chodzi tutaj tylko o konsultantów, ale też o "fachowców" jakimi dysponują. Musiałem przebić się przez ich gąszcz żeby trafić na kogoś kompetentnego ;)

PS. przenoszenie się do lokalnej siedziby też nic nie da, co najwyżej każą Ci napisać pisemną reklamację. Podobno czasem skutkuje o wiele lepiej niż zgłaszanie problemu telefonicznie.
 

Bud Light

Nowicjusz
Dołączył
16 Kwiecień 2010
Posty
212
Punkty reakcji
5
Napisz do rzecznika praw konsumenta. Ja już pisałem do kilku rzeczników i za każdym razem byli bardzo pomocni. Ostatnio do pisałem rzecznika ubezpieczonych. AVIVA początkowo nie spełniła warunków umowy a później chciała spełnić ale ja już nie chciałem i domagali się uznania pierwotnej wersji umowy. Interwencja rzecznika pomogła, zadzwonili z przeprosinami.
 
Do góry