Impreza z szefostwem

ilkas

Nowicjusz
Dołączył
19 Lipiec 2010
Posty
307
Punkty reakcji
6
Miasto
Kraków
Do naszej firmy przyjeżdżają szefowie z wawy, i szykuje się jakieś wyjście kolacja służbowa, i później coś dalej....tylko co?
Dostałam polecenie z pracy i jestem jedną z organizatorek, muszę wykazać się dobrą organizacją :D Impreza ma być we Wrocławiu.
Kompletnie nie mam doświadczenia w czymś takim. Kolacja to jeszcze ok, zarezerwuję stolik gdzieś w super knajpce - rozejrzę się, poszukam czegoś fajnego ale co potem..? Jakiś drink, klub? Czy spacer po ostrowie hehe, no może pora na spacery nie taka.,
Uczestniczyliście kiedy w takich służbowych wypadach? Jak to wyglądało mniej więcej? Pomocy
 

madzia_a

Nowicjusz
Dołączył
24 Październik 2012
Posty
178
Punkty reakcji
10
Wiek
38
no spacery w taką pogodę to radzę sobie odpuścić. mi się wydaje że wyjście do baru/dyskoteki to jest najlepszy pomysł. przynajmniej u nas w firmie zawsze tak się robiło. zależy też czy będzie to w środku tygodnia czy na weekend. bo jak w środku no to ewentualnie jakiś drink i pewnie na tym się skończy, a na weekend to wiadomo, że można bardziej poszaleć.
 

annawes

Bywalec
Dołączył
21 Lipiec 2012
Posty
2 810
Punkty reakcji
101
Z tym szaleństwem to ja bym trochę uważała.Trzeba pamiętać ,że to jednak zawsze impreza służbowa.U mnie są organizowane imprezy jakieś 2-3 razy w roku i zawsze kończą się jakimiś małymi aferami obyczajowymi-jeśli można tak to nazwać.Ktoś za dużo wypije,powie coś nieodpowiedniego np.do przełożonego,lub zdarza się -wyjazd integracyjny na którym ktoś tam za bardzo "zintegrował się" z jakąś panią czy panem.To wszystko póżniej wychodzi i jest niezręcznie ,plotki itd...Trzeba zachować uimiar,pilnować się zwyczajnie ,nie zapominając ,że to nie impreza z kumplami- a jednak służbowa.
 

Moogle

Nowicjusz
Dołączył
31 Październik 2009
Posty
273
Punkty reakcji
15
Wiek
36
Miasto
KRK