Fotografia ślubna

agatka

Nowicjusz
Dołączył
3 Maj 2005
Posty
204
Punkty reakcji
0
Wiek
33
Miasto
Gdzieś tam
Witam, nie wiem czy piszę w dobrym dziale jak coś to proszę o przeniesienie.

Postanowiłam założyć wątek (przyznam się że nie szukałam czy już takowy jest) ponieważ od dziecka interesowałam się fotografią, uwielbiałam jak rodzice ba nie tylko rodzice jak wszyscy robią mi zdjęcia, wtedy marzyłam żeby zostać modelką heh.. no te marzenia się już raczej nie spełnią.... chociaż kto wie... jednak od dłuższego czasu fascynuję mnie fotografia ślubna.. przyznam że osobiście nie mam żadnego doświadczenia w fotografii jakiejkolwiek po prostu zwykła amatorszczyzna lecz chciałabym spróbować swoich sił w tej dziedzinie. Jeżeli chodzi o sprzęt to również nie mam się czym chwalić, ponieważ "bawię się" zwykłą cyfrówką. Jednak moje pytanie brzmi:

1. w jaki sposób mogę zaistnieć w świecie fotografii??
2. czy muszę przechodzić jakieś kursy, szkolenia??
3. proszę o jakieś porady może doświadczonych już fotografów


Może niektórym moje pytania się wydadzą śmieszne więc z góry proszę o sensowne wypowiedzi.

Pozdrawiam
 

Kapciuszek

niepoprawna optymistka.
VIP
Dołączył
15 Grudzień 2006
Posty
5 363
Punkty reakcji
78
Miasto
kraina baśni
Pokaż najpierw swoje prace, bo tak to ciężko o czymkolwiek dyskutować. Nie wiem bardzo, w którym miejscu się znajdujesz ;)

w sieci jest milion warsztatów za nie małe pieniądze. dobre są na początek, do nauki podstaw ale nie są obowiązkowe, wszystkiego można nauczyć się samemu.

aby zaistnieć musisz być dobra - po prostu. zacznij od robienia zdjęć koleżankom. fotografia ślubna nie jest taka łatwa, zwłaszcza zajmowanie się nią na początku nie jest dobrym pomysłem :)
 
D

dan38

Guest
Witam, nie wiem czy piszę w dobrym dziale jak coś to proszę o przeniesienie.