Dziwne Noce ?

Santos

Nowicjusz
Dołączył
2 Luty 2006
Posty
731
Punkty reakcji
1
Miasto
z osiedla
Moja dziewczyna powiedziała mi ostatnio że jak kładzie sie spać top cały czas kaszle cięzko jej zasnąć a jak zasnie to budzi się o 3/ 4 i zyga :/ ale niezawsze wczoraj np. niezygała :/ niewiecie co może być grane ?:/ Help !:/
 

~CzArNa~

prezesowa.
Dołączył
9 Sierpień 2006
Posty
3 871
Punkty reakcji
4
Moja dziewczyna powiedziała mi ostatnio że jak kładzie sie spać top cały czas kaszle cięzko jej zasnąć a jak zasnie to budzi się o 3/ 4 i zyga :/ ale niezawsze wczoraj np. niezygała :/ niewiecie co może być grane ?:/ Help !:/
Nie znam się na medycynie, ale jest chora ...
A to już od dawna tak ma?
 

Santos

Nowicjusz
Dołączył
2 Luty 2006
Posty
731
Punkty reakcji
1
Miasto
z osiedla
3 dni ostatnie :/ 2 peirwsze ncoe rzygala o 3/ 4 a wczoraj nie rzygala :/ te rzyganie mzoe byc prezz kaszel ?
 

Santos

Nowicjusz
Dołączył
2 Luty 2006
Posty
731
Punkty reakcji
1
Miasto
z osiedla
To jak nie przez kaszel to ja neiwiem ale była chora jakies 2 / 3 tyg temu i choroba juz przeszła :/ niemam poejcia dlaczego rzyga :/ wrr :/
 

Dominika D.

........
Dołączył
21 Listopad 2005
Posty
13 032
Punkty reakcji
4
Wiek
38
Miasto
Śląsk
dlaczego ona jeszcze z tym u lekarza nie byla? moze ma wrzody na zołądku, podobno wtedy sie wymiotuje
denerwowala sie czyms ostatnio?
 

Santos

Nowicjusz
Dołączył
2 Luty 2006
Posty
731
Punkty reakcji
1
Miasto
z osiedla
Miałą cały tydzien klasówki i mówiła mi że z nerwów już wysztskei paznokcie poobgryzała więc tak denerwowała się :/
 

Dominika D.

........
Dołączył
21 Listopad 2005
Posty
13 032
Punkty reakcji
4
Wiek
38
Miasto
Śląsk
jak ktos sie uprze, to wcale nie jest takie proste
mam nadzieje ze jednak pojdzie do tego lekarza :)
 

Santos

Nowicjusz
Dołączył
2 Luty 2006
Posty
731
Punkty reakcji
1
Miasto
z osiedla
Pójdzie ale nie dzisiaj bo nieprzujkmuje dzisiaj ona mi mówi że może to ciąża ? :| ale to raczej odpada bo w nocy ? by wymiotowala ?:|
 

Santos