Dopalacz "Melange", najgorszy weekend życia

gearuka

Nowicjusz
Dołączył
21 Grudzień 2009
Posty
120
Punkty reakcji
1
Miasto
Lublin
Było nas czterech, kupilliśmy w dopalaczach melange i trzech z nas ją zapaliło. Jeden z nas był w tym doświadczony i wypalił dużo (korek?) drugi w ogóle się w tym nie kręcił i wypalił chyba niewiele, ja nie mam raczej doświadczenia w narkotykach i wypaliłem raczej mało. na początku, przez jakąś godzinę było fajnie. Poszliśmy do KFC i usiedliśmy tam. Nagle kolega numer 2 zaczął się fatalnie czuć. Powiedział, że pójdzie zwymiotować do łązienki ale nie zwymiotował. Wyglądał strasznie blado. Kolega numer jeden miał zwykłą fazę, był zmulony i ze wszystkiego się śmiał. Ja czułem się dość śmiesznie, w żadnym pozorze źle. Kiedy wychodziliśmy z KFC kolega numer 2 był już całkiem słaby, na wyjściu wszedł w drzwi i padł na ziemię bezwładny jednak szybko się ogarnął, bo powiedział mi, żebym znalazł jego okulary (pomagałem mu wyjść, z nas trzech byłem na pewno najbardziej ogarnięty). Stanęliśmy na przejściu, kolega zasłabł i bezwładnie padł na ziemię. Miał takie ataki co jakiś czas więc postanowiliśmy odprowadzić go na murek, żeby się oparł. Twarz miał już tak bladą, że nawet jego wargi były dosłownie białe. Cały czas słabł aż w końcu zasłabł zupełnie, przed czym dostał drgawek (p[rzez chwilę). Położyliśmy go na ziemię, uderzył głową o chodnik (raczej nie za mocno, nie rozciął sobie nic) i tak leżał. Klepałem go po twarzy i przez chwilę otwierał jeszcze słąbo oczy aż po chwili zupełnie zasłabł, nie mogłem nic zrobić, żeby go ocucić. Powiedziałem kolegom, żeby dzwonili po karetkę (ja byłem raczej ogarnięty no i był jeszcze kolega, który nie palił w ogóle). W tej chwili kolega numer 2 nagle jak rękął odjął wstał zdziwiony i oszołomiony. Potem źle się tylko czuł. Przez chwilę myślałem, że go tracimy, panikowałem i byłem bardziej przerażony niż kiedykolwiek w życiu. Poszliśmy do parku odpocząc. Nagle wzięlo kolegę numer 1, zrobiło mu się nie dobrze i str