Czy wasze dziecko lunatykuje?

Ola.Ola

Nowicjusz
Dołączył
28 Czerwiec 2011
Posty
31
Punkty reakcji
0
Czy zdażyło się wam zaobserwować jak wasze dziecko lunatykuje? Mieliście w ogóle styczność z lunatykiem?
 

Kamma_N

Nowicjusz
Dołączył
14 Luty 2012
Posty
459
Punkty reakcji
0
Oo, przyznam, że nie miałam żadnej styczności z tym. A u Twojego dziecka występuje lunatykowanie? Nie znam się na tym, ale skonsultowałabym się z jakimś lekarzem bo to jednak może być niebezpieczne dla dziecka ;/
 
Z

Zato_zbanowany

Guest
Ja także na szczęście nie miała z tym styczności,bardzo bałabym się gdybym widziała,że moje dziecko zaczyna lunatykować... To nic innego jak zaburzenia podczas snu,można to przecież leczyć z tego co się orientuje.
 

Kamma_N

Nowicjusz
Dołączył
14 Luty 2012
Posty
459
Punkty reakcji
0
Ola. Ola - a czemu pytasz tak w ogóle? Zauważyłas u swojej pociechy jakieś niepokojące objawy ?
 

moniquemonique

Bywalec
Dołączył
25 Październik 2011
Posty
1 689
Punkty reakcji
96
Miasto
Śląsk, Częstochowa
Dziecka w prawdzie nie posiadam, ale wiem, że sama przez pewien czas za dziecka lunatykowałam.
Mój luby za dziecka lunatykował i zostało mu do teraz, tylko, że teraz po prostu czasami siada na łóżku i gada, albo mnie chroni przed czymś zasłaniając nas kołdrą a to mnie ucisza i pokazuje że "coś" tutaj lata ;)
Ubaw mam po pachy ^^
Gorzej jak zdarzają się nocne koszmary, ale to naprawdę sporadycznie.
Poczytaj o tym w sieci, i jeśli się niepokoisz udaj się do specjalisty :)
 

annawes

Bywalec
Dołączył
21 Lipiec 2012
Posty
2 810
Punkty reakcji
101
Myślę,że czasami dzieci tak mają jeśli nie jest to jakoś bardzo nasilone to bym się nie martwiła.Mój syn gdy gył mniejszy czasami wstawał w nocy,zakęcił się w pokoju i kładł z powrotem do łóżka,lub chciał iść do toalety ,ale był jakby w pół śnie i nie trafiał do celu błądził po mieszkaniu,kilka razy zrobił siku za szafą.Z wiekiem mu to minęło.
 

Kamma_N

Nowicjusz
Dołączył
14 Luty 2012
Posty
459
Punkty reakcji
0