Co podrasowac w Golfie 1.4?

Kylunio666

Nowicjusz
Dołączył
14 Luty 2007
Posty
50
Punkty reakcji
3
Wiek
36
Miasto
Tu i tam:) Wszędzie:)
Siemka! Mam taki mały dylemacik! Co mógłbym pod maską zmienić żeby silnik był mocniejszy? Żeby miał wiecej mocy i Vigoru;) bo teraz to raczej nie zabardzo sie sprawuje:( A i wszyscy moi kumple jak mają jakiegoś Golfa to w pojemnościach 1.6 albo 1.8 a ja mam najslabszy bo 1.4! Sprzedać mi go szkoda bo bardzo dobrze mi sie nim jezdzi no i odziwo nic sie jeszcze w nim nie popsuło w przeciwienstwie do poprzedniej trójeczki którą miałem! jedyne czego mi wszyscy w nim zazdroszczą to że jest fajnie ztuningowany pod wzgledem wizualnym! Piszcie jesli macie jakieś pomysły!
 

yeti86

Nowicjusz
Dołączył
9 Czerwiec 2006
Posty
2 399
Punkty reakcji
0
Wiek
38
Miasto
Jarocin
Zrobić swap na coś większego vr6, g60. Bo tak małych silników się nie opłaca kręcić koszty będą spore a przyrost mocy znikomy.

Nie narzekaj że taki słaby 1.8 75KM w tej kaście jest też wolne.
 

fst

Nowicjusz
Dołączył
11 Marzec 2006
Posty
236
Punkty reakcji
0
Chyba optymalną opcją byłoby 2,0 16V z GTI, G60 pewnie dałoby radę zaszczepić, ale pewnie ciężko byłoby trafić taki, w którym turbina byłaby do jazdy a nie do regeneracji. A VR6 - koszt samego paliwka byłby problemem - w porównaniu do 1,4.

W razie jak będziesz silnika szukaj - rozglądaj się za takimi co na aucie jeszcze są - żeby można było odpalić, posłuchać i ewentualnie pojeździć.

A i jeszcze jedno - nie zapominaj że przy przeszczepie silnika dochodzą inne wydatki typu zmiana elementów zawieszenia no i koniecznie układu hamulcowego.
 

yeti86

Nowicjusz
Dołączył
9 Czerwiec 2006
Posty
2 399
Punkty reakcji
0
Wiek
38
Miasto
Jarocin
vr6 pali tyle samo co g60 przynajmniej w corrado więc wątpię żeby jakieś różnice były w golfie. A co do sprężarki z g60 to masz racje.


1.4 :cenzura: się nadaje na glebowanie bo ma wysoko miske olejową
 

krzysiek459

Nowicjusz
Dołączył
5 Listopad 2005
Posty
8
Punkty reakcji
0
wymiana silnika będzie kosztowała znacznie więcej , niż się wydaje. koszta samego silnika są akceptowalne ale trzeba jeszcze wymienić:
-sprzęgło
-skrzynie biegów
-półosie napędowe z przegubami
-niekiedy piasty kół z kolumnami mcperson z amortyzatorami
-hamulce
i najdroższe-elektronikę sterującą silnik.
jest jeszcze jedno- wersje samochodów wyposażonych w topowe silnik są też inaczej wyposażone pod względem komfortu i nie tylko.
taniej jest sprzedać słabe auto i kupić droższe mocniejsze niż kombinować ,bo zazwyczaj nic dobrego nie wychodzi.
odradzam też nieprofesjonalne tuningowanie silnika 1,4 za pomocą strumienic, filtrów czy czipów. są to bardzo trwałe silniki i można więcej zepsuć niż naprawić.
 

fst

Nowicjusz
Dołączył
11 Marzec 2006
Posty
236
Punkty reakcji
0
tak ogólnie mówiąc to pół auta ;)

A i po takiej przekładce to nie do końca wiadomo co się będzie działo podczas eksploatacji, zwłaszcza że jak się za tą bądź co bądź poważną robotę weźmie jakiś pan Zdzich z przydomowego garażu.
 

yeti86

Nowicjusz
Dołączył
9 Czerwiec 2006
Posty
2 399
Punkty reakcji
0
Wiek
38
Miasto
Jarocin
Robiłem swapa w pug-u. Wcale to nie jest trudne, fakt z 1.4 na vr6 to koszty spore i taniej wyjdzie kupno z innego z vr6 i będzie jeździł bez choroby poswapowej ale nie jest to takie trudne jak się wydaje zwłaszcza w vw które składa się jak klocki lego.
 

fst

Nowicjusz
Dołączył
11 Marzec 2006
Posty
236
Punkty reakcji
0
albo kupić za psie pieniądze jakieś VR6 bez prawa rejestracji i dopiero szczepić, tam będzie wszystko co niezbędne, resztki - do żyda ;)
 

yeti86

Nowicjusz
Dołączył
9 Czerwiec 2006
Posty
2 399
Punkty reakcji
0
Wiek
38
Miasto
Jarocin
dokładnie to jest dobra opcja tylko nie wiem czy wtedy nie lepiej nawet przebić numery.
 

fst

Nowicjusz
Dołączył
11 Marzec 2006
Posty
236
Punkty reakcji
0
Oj lepiej w ten sposób nie kombinować, bo w taki sposób można się ostrych problemów nabawić. A tym bardziej że założyciel tematu twierdzi że obecną "budę" ma doszykowaną, tylko mody w mechanice trzebaby zrobić.
 
Do góry