Bolączki branży e-commerce

ilkas

Nowicjusz
Dołączył
19 Lipiec 2010
Posty
307
Punkty reakcji
6
Miasto
Kraków
Wreszcie po mikołajkach będzie parę dni spokoju i znowu zapiernicz. Niby jest kryzys a towary w moim sklepiku internetowym szły jak woda w tym roku, ciężko było nadążyć z pakowaniem. Jak zwykle nie obyło się bez problemów, i tu przejdę do sedna: jak co roku zawiedli kurierzy. Nie będę się rozwodziła nad ich punktualnością, bo tej z racji dużej ilości pracy brak – ok to jeszcze rozumiem. Ale chamskie traktowanie klienta to co innego – kurierzy robią łaskę że przyjadą po paczki, trzeba czekać na nich godzinami a ma się do załatwienia 100 innych spraw, klient na tym traci. A jak już przyjadą to im się nie chce na 3 piętro po paczki wejść. Co chwila telefon od jakiegoś klienta, który ma do mnie pretensje że paczka nie dotarła na czas. I to nie jest kwestia jednej firmy kurierskiej ale kilku wiodących – z usług kilku korzystam, nie będę wymieniała nazw, chociaż może powinnam? Meritum. Jeśli czytają to jakieś osoby z firm kurierskich odpowiedzialne za obsługę klienta: „postarajcie się bardziej, w tym trudnym dla przedsiębiorcy okresie, z pewnością docenimy Twoje starania”.
 

Moogle

Nowicjusz
Dołączył
31 Październik 2009
Posty
273
Punkty reakcji
15
Wiek
36
Miasto
KRK
Ja w swoim sklepiku mam taki zapiernicz przed świętami, że nawet jak by kurierzy byli na czas to bum się nie wyrabiał z wysyłką :p
 

Jacek23

Nowicjusz
Dołączył
9 Listopad 2009
Posty
258
Punkty reakcji
7
Ja w swoim sklepiku mam taki zapiernicz przed świętami, że nawet jak by kurierzy byli na czas to bum się nie wyrabiał z wysyłką :p
Jedyne co tutaj widać to nieumiejętność planowania i porażkę w logistyce :)) Naprawdę tak trudno sobie zaplanować dzień ?
 

zoska1

Nowicjusz
Dołączył
2 Grudzień 2010
Posty
23
Punkty reakcji
0
Niestety nie wszystko od logistyki zależy, po prostu czasem w sezonie trzeba dłużej popracować.
Tylko radzę nie narzekać, bo później będzie błogie lenistwo :)
 

Moogle

Nowicjusz
Dołączył
31 Październik 2009
Posty
273
Punkty reakcji
15
Wiek
36
Miasto
KRK
No i po "gorączce" :) teraz do lutego będzie względny luz , więc pozostaje sie cieszyć z zarobionej kasiorki i (w większości) zadowolonych klientów. Wszystkiego naj w nowym roku dla ecommersiaków.
 

Peach

Nowicjusz
Dołączył
13 Luty 2010
Posty
148
Punkty reakcji
5
Ja w swoim sklepiku mam taki zapiernicz, że nawet jak by kurierzy byli na czas to bum się nie wyrabiał z wysyłką :p

Sprawdź sobie http://droppa.pl/ to firma która zajmuje się obsługą logistyczną i po problemie.
 

Moogle

Nowicjusz
Dołączył
31 Październik 2009
Posty
273
Punkty reakcji
15
Wiek
36
Miasto
KRK
Sprawdź sobie http://droppa.pl/ to firma która zajmuje się obsługą logistyczną i po problemie.

Wszysttko spoko tylko jaką mam gwarancję że jak do nich wyślę towa to nie uszkodzą mi albo nie zgubią?
 

Peach

Nowicjusz
Dołączył
13 Luty 2010
Posty
148
Punkty reakcji
5
Wszysttko spoko tylko jaką mam gwarancję że jak do nich wyślę towa to nie uszkodzą mi albo nie zgubią?

Człowieku, wszystko jest ubezpieczone a z tego co pisza magazyn chroniony, więc nie ma czym się martwić. Od dwóch miechów nie miałam żadnego zwrotu, więc dbają raczej o towar.
 

Moogle

Nowicjusz
Dołączył
31 Październik 2009
Posty
273
Punkty reakcji
15
Wiek
36
Miasto
KRK
no jest u nich na WWW że ubezpieczają :eek:k: nie doczytałem
 
M

Marjeretka

Guest
Bardzo dobrą jakość usług prezentuje AIN - mają też przesyłki za granicę, więc to też opcja dla sprzedających na rynkach zachodnich. Poza tym wydają się znacznie tańsi niż UPS, a bazują na podobnym podejściu - monitorowanie drogi, jaką przebywa paczka, gwarancja doręczenia, etc.
 
Do góry