A więc jest taka dziewczyna

Rocco_90

Nowicjusz
Dołączył
22 Czerwiec 2011
Posty
5
Punkty reakcji
0
Witam! Nie mam komu opowiedzieć mojej historii, ani nikogo zapytać o rade więc piszę do was Forumowicze!

Może najpierw coś o sobie. Jestem 22 letnim studentem jednej z najbardziej prestiżowych uczelni w Polsce. Ha pewnie wielu z was myśli że po prostu się chwalę? Niby tak, jestem dumny z uczelni, ale nie w tym rzecz. Studia są ciężkie. Jestem po IV semestrze i to była na prawdę ciężka przeprawa. Uczyłem się, dużo, nie było czasu na spotkania z kolegami w klubach, na imprezach itp, a co dopiero szukanie miłości. Klasyczna wymówka, ale wg jest w tym trochę prawdy. Tak więc wracając do sedna jakiś czas temu spotkałem dziewczynę. Nie zamieniłem z nią nawet dwóch zdań i szybko o Niej zapomniałem ale okrutny los sprawił że zaczęliśmy na siebie bardzo często wpadać. Okazało się też że mieszka całkiem niedaleko i od tamtej pory zawsze wracaliśmy razem z uczelni. Zaczęliśmy ze sobą sporo rozmawiać. Ma takie same jak ja zainteresowania co do sztuki, muzyki itp. Poczułem że zaczyna mi na niej zależeć i mimo iż rozum podpowiadał "wycofaj się" ja dalej brnąłem w ten "związek" i budowałem nasze wspólne relacje. Zdawało mi się, że mnie lubi więc poddałem się całkowicie i zakochałem się. Ha! Miłość i ja? Ci co mnie znają powiedzieli by że to stek bzdur!

Teraz sedno sprawy