Stomatologia - przygotowanie do tego kierunku

Undisclosed

Nowicjusz
Dołączył
20 Styczeń 2010
Posty
2
Punkty reakcji
0
Witam.
Mam dość duży problem, z którym borykam się dość długo. Piszę w dziale studia, a nie matura, ponieważ studenci przez to juz przechodzili i mają doświadczenie. Jestem w II klasie o profilu lingwistycznym liceum ogólnokształcącego. Wybrałem tą klasę bo tak naprawdę nie wiedziałem kompletnie co chcę robić w przyszłości. Zawsze po głowie chodziła mi stomatologia. Może to był błąd, że nie wybrałem biochema, ale cóż, stało się. Nie widze się w innych zawodach, zawsze miałem pogiąg do nauk biologicznych. Jestem uczniem piątkowym, nie mam problemów z nauką żadnych przedmiotów. Obawiam się jednak czy jest to możliwe aby zacząć teraz (koniec II klasy LO, wakacje) naukę pod rozszerzoną maturę z biologii i chemii. Wiem, że innego wyjścia nie mam jeśli chcę zrealizować plany o stomatologii. Myślę o kursach prywatnych, korepetycjach, jednak kompletnie nie wiem jak się za to zabrać. Czuje tego ogrom i to mnie przytłacza. Proszę o podarę, jak się za to zabrać, czy to czego chce dokonac w ogole jest możliwe. Narazie mam przygotowanie pod mature rozszerzoną z angielskiego, lecz nie chcę wiązać z tym przyszłości.
Z góry dziękuję
 

Sparkly

Nowicjusz
Dołączył
4 Styczeń 2024
Posty
31
Punkty reakcji
0
A może już na studiach zainteresują Cię szkolenia ze stomatologii? To w przyszłości dobry sposób, żeby być na bieżąco z technikami i nowościami w branży. W kwestii szkoleń dla dentystów zdecydowanie polecam https://heroesofdentistry.pl/ w Grudziądzu. Pod okiem doświadczonych wykładowców swoją wiedzę i umiejętności rozszerzać mogą zarówno studenci, jak i lekarze dentyści i cały personel stomatologiczny. Myślę, że kursy są kluczowe dla doskonalenia swoich technik
 

KlaudiaKRK

Nowicjusz
Dołączył
16 Luty 2024
Posty
3
Punkty reakcji
0