Siła.. siła...

Portos201

Bywalec
Dołączył
27 Kwiecień 2009
Posty
2 117
Punkty reakcji
54
Witam

Akurat jeśli chodzi o to co w temacie to jestem laikiem:) chodzę na siłownie ale na masę, z boksem coś tam mam wspólnego bo dziadek mnie uczył (a był bardzo dobry) ale to było dawno.

Macie jakieś ćwiczenia, pomysły jak zdobyć więcej siły, zwinności i poprawić kondycję??

Na siłce mam na masę ćwiczenia, a chciałem takie osobne, sorki nie znam się za bardzo. Zapisanie się na sztukę walki odpada pracuję w własnej firmie i nie mam naprawdę czasu na to. Tzn mam raz o 20 raz o 15 raz o 12 czas aby poćwiczyć, więc treningi odpadają.

Może jakaś stronka??? jakieś ćwiczenia aby polepszyć się w tych wyżej wymienionych "sprawach". Potrzeba mi więcej pewności siebie, czasem chodzę po ciemnych ulicach, co z tego że wiem jak wyprowadzić cios jak umrę z braku kondycji, szybkości, zwinności itp (dawno nie trenowałem boksu).


A więc podsumowując, potrzebuję ćwiczeń, mogą być takie w domu, na podwórzu itp obojętne:

* siła
* szybkość
* zwinność
* kondycja


Proszę o wyrozumiałość w moim poście ;]
 

Kamilosekk

Nowicjusz
Dołączył
27 Marzec 2010
Posty
95
Punkty reakcji
4
Miasto
Wodzisław śl
A co,zobaczyłeś walkę Pudziana i zwątpiłeś w nadprzyrodzoną siłę mięśni w walce? ;]


Jak wiesz jak wykonać cios to walcz sobie w domu z cieniem.Polega to na tym,że uderzasz w powietrze.Jest to dobre na poprawienie szybkości.Ćwiczenie na szybkość,kondycję i siłę to najlepiej na siłowni robić więcej szybkich powtórzeń,dźwigając mniejsze ciężary.W domu po prostu rób,np. szybko 10 przysiadów z wyskokiem,natychmiast po tym 10 pompek,po tym 10 brzuszków.Możesz biegać w miejscu skip A,B,C