Mitrum (świat, w którym toczy się akacja) został opanowany przez smoki. Jedynie najpotężniejsi wojownicy mogą sprostać zadaniu uratowania królestwa.
Na początku wszystkie postacie znajdują się w Deren, stolicy Królestwa Aferyjskiego.
Każda postać na początek otrzymuje po 100 złotych monet.
Arnachim
Po długiej podróży nareszcie dotarłeś do stolicy. Pogoda jest ładna. Na niebie nie widać ani jednej chmurki. Stoisz przed bramą zachodnią i rozglądasz się. Znajdujesz się na targu. Wszędzie krążą tłumy chłopów, kupców i mieszkańców. Twój wzrok przyciąga siedząca na ławeczce dziewczyna, robiąca na drutach. Jest wysoka. Ma długie blond włosy. Ubrana jest w białą suknię.
Krzychu444
Podróże podczas których trenowałeś strzelanie swoim łukiem, wreszcie zawiodły Cię do stolicy. Powoli przechodzisz przez wschodnią bramę i widzisz dużą arenę. Wszędzie biegają jacyś gladiatorzy. Obok areny stoi mała drewniana chałupka przed którą stoi dzieciak, gapiący się na wojowników.
Temat ze zgłoszeniami i kartami postaci.
Na początku wszystkie postacie znajdują się w Deren, stolicy Królestwa Aferyjskiego.
Każda postać na początek otrzymuje po 100 złotych monet.
Arnachim
Po długiej podróży nareszcie dotarłeś do stolicy. Pogoda jest ładna. Na niebie nie widać ani jednej chmurki. Stoisz przed bramą zachodnią i rozglądasz się. Znajdujesz się na targu. Wszędzie krążą tłumy chłopów, kupców i mieszkańców. Twój wzrok przyciąga siedząca na ławeczce dziewczyna, robiąca na drutach. Jest wysoka. Ma długie blond włosy. Ubrana jest w białą suknię.
Krzychu444
Podróże podczas których trenowałeś strzelanie swoim łukiem, wreszcie zawiodły Cię do stolicy. Powoli przechodzisz przez wschodnią bramę i widzisz dużą arenę. Wszędzie biegają jacyś gladiatorzy. Obok areny stoi mała drewniana chałupka przed którą stoi dzieciak, gapiący się na wojowników.
Temat ze zgłoszeniami i kartami postaci.