Rozmowa telefoniczna o pracę.

luklas94

Nowicjusz
Dołączył
19 Czerwiec 2010
Posty
54
Punkty reakcji
0
Witam wszystkich.
Moje pytanie może wydać się delikatnie mówiąc 'głupie' jednak dotyczy czegoś o czym nie mam zielonego pojęcia a więc proszę o wyrozumiałość.

Mam zamiar podjąć pracę w domu weselnym jako kelner, wiem że nie będzie z tym dużego problemu, nie boje się takiej pracy. Problem jest w tym jak powinna wyglądać taka telefoniczna rozmowa o pracę, tak abym na starcie nie zniechęcił pracodawcy.

Mam już kilka numerów do właścicieli takich domów weselnych, jednak nie umiał bym rozpocząć takiej rozmowy, wiadomo, najpierw będę musiał zadzwonić, ale od czego zacząć tą rozmowę?

Wiem że pytanie może się wydawać głupie, ale jest to coś z czym nie miałem nigdy styczność. Pracowałem już w kilku miejscach, nawet zagranicą, jednak nigdy nie byłem w potrzebie żeby tej pracy szukać, można powiedzieć że praca przychodziła sama, więc proces jej poszukiwania jest mi zupełnie obcy.
 

Gressil

®
Administrator
Dołączył
17 Kwiecień 2009
Posty
6 075
Punkty reakcji
561
Dzwonisz, przedstawiasz się, mówisz w jakiej sprawie dzwonisz. Później rozmowa już sama się toczy.
 

NormaJeane

Nowicjusz
Dołączył
27 Październik 2013
Posty
45
Punkty reakcji
5
Zadzwoń, przedstaw się imieniem i nazwiskiem, powiedz, że dzwonisz w sprawie pracy na stanowisku (...) i chciałeś dowiedzieć się, czy oferta jest nadal aktualna a jeśli tak, to jesteś zainteresowany podjęciem owej pracy. Dalej rozmowa potoczy się sama :) Powodzenia!
 

wrzos1976

Nowicjusz
Dołączył
14 Styczeń 2011
Posty
12
Punkty reakcji
2
Zadzwoń, przedstaw się i powiedz w jakiej sprawie dzwonisz a najlepiej dowiedz się w jakich godz. możesz zastać właściciela i udaj się na rozmowę do niego. Z mojego doświadczenia wiem, że najlepszy jest kontakt osobisty niż rozmowa telefoniczna o pracy. Oczywiście, moja rada dotyczy miejsc niezbyt odległych od twojego miejsca zamieszkania i jeżeli nie ma oficjalnej rekrutacji
 
H

hycel12

Guest
Popracuj trochę nad CV(to ważne)-w umiejętnościach wpisz to co jest ważne na tym stanowisku.
 
Do góry