Prośba o poradę odnośnie pracy magisterkiej

bielu1996

Nowicjusz
Dołączył
30 Marzec 2012
Posty
1
Punkty reakcji
0
Witam. Jest to mój pierwszy post na tym forum, dlatego proszę o wyrozumiałość w razie jakiś uchybień.

Studiuję na politechnice kierunek Inżynieria środowiska na Wydziale Inżynierii Środowiska. Specjalizacja to Ogrzewnictwo, wentylacja i ochrona atmosfery. Jestem już na IV roku studiów, posiadam tytuł inżyniera. Przez wszystkie lata udało mi się nie tylko być "gołym inżynierkiem z papierkiem", ale zdobywać także wiedzę praktyczną (doświadczenie zawodowe). Pracowałem w firmach zajmujących się kolektorami słonecznymi/projektowaniem/wykonawstwem robót instalacyjnych. Tam wykonywałem inwentaryzacje przy dużych przetargach (m.in. dofinansowywanych przez UE), projektowałem później instalacje solarne. Praktyki odbywałem przy wykonawstwie, m.in. montaże solarów. W toku kształcenia poznawałem też podstawy projektowania: wentylacji, C.O., wod-kan; (każda w większym lub mniejszym stopniu - wiadomo jak wygląda kształcenie w Polsce, troche "zacofane"). Generalnie moje hobby od dawna stanowi dziedzina energetyki odnawialnej. Temat na chwilę obecną głośny i niebanalny.

Dyplom inżyniera robiłem na katedrze Inżynierii Energii, zajmując się obróbką cieplną i spalaniem paliw, a konkretnie biomasą - prace badawcze. Zaznaczę, że powyższa katedra wchodzi w skład Wydziału Inżynierii Środowiska. Tematyka powiązana co prawda z kierunkiem, ale troche odchodząca od specjalizacji, wchodząc bardziej w energetykę.
Powoli nadchodzi czas wyboru tematu pracy magisterskiej. Nie ukrywam, że chciałbym zgłosić swój temat i prawde powiem, że bardziej ciągnie mnie w stronę energii. Poprostu kontynuowałbym to co robiłem na dyplom inżyniera, tylko rozszerzyłnym wszystkie zagadnienia, oczywiście praca badawcza.