Moje przemyślenia

ania1923

Nowicjusz
Dołączył
4 Listopad 2011
Posty
6
Punkty reakcji
0
Witam.
Chcę wam przedstawić, jak wygląda moje życie teraz i co chciałabym w nim zmienić. Was proszę o jakieś porady, jak co mogę zmienić itp.

Zacznę od tego, że mam 17 lat, za tydzień skończę 18 lat i tak mnie naszło ostatnio, by w sobie coś zmienić.

Nie dostaję kieszonkowego, moja rodzina liczy 8 osób i ledwo nam starcza na życie.Było we mnie (i wokół) mnóstwo rzeczy, które od zawsze chciałam zmienić - byłam za gruba, miałam nieładną twarz, miałam problemy zdrowotne (chodziłam po dermatologach, dentystach - większość rzeczy już wyleczyłam). Także często choruje na coś związanego z drogami oddechowymi - gardło, oskrzele i jeszcze dodatkowo migdałki.

Ostatnio wymyśliłam sobie rozsądny schemat ćwiczeń, który udaje mi się utrzymać - ćwiczę go już 3 tydzień, powoli go 'rozszerzając'. Już widzę pierwsze efekty. Powoli staję się coraz szczęśliwsza. Za zarobione pieniądze (pracuję jako sprzątaczka u pewnej Pani) kupuję wodę mineralną, owoce, a także inne potrzebne dla zdrowia rzeczy. Może nie zarabiam jakoś super dużo, ale na wodę i czasem owoce mi starcza.

Już czuję się znacznie lepiej - mam wyleczone zęby, mam coraz mniej problemów ze skórą, figura mi się poprawia, czuję się dobrze (w zdrowym ciele zdrowy duch), nie mam już wyrzutów sumienia (że nic nie robię pożytecznego dla siebie - zaleciało trochę egoizmem - chodzi o to, że zmusiłam się do aktywności fizycznej, w miarę zdrowego odżywiania)