Jaka ta Netia ?

pirat1akwarysta

Nowicjusz
Dołączył
25 Marzec 2010
Posty
2
Punkty reakcji
0
oj ludzie, nie czytacie umów i macie pretensje. Nikt was nie chce oszukać...tzn niektórzy chcą, ale nie wszyscy ;) Oczywistym jest, że jak umowa przechodzi na czas nieokreślony to jest znacznie droższa... wasza ukochana Telekomunikacja Polska zaczęła to wcześniej praktykować niż Netia i też trzeba płacić jak się przegapi. Taka jest różnica, że przy umowach na klientów indywidualnych Netia- w trakcie trwania umowy terminowej pozwala na skorzystanie z nowszych promocji bez przedłużania umowy, a w tepsie jak podpiszecie umowę, a po pół roku wejdzie nowa promocja, to i tak z niej nie możecie skorzystać :p
 

piotrekroz

Nowicjusz
Dołączył
28 Marzec 2010
Posty
1
Punkty reakcji
0
Uwaga na wywiązywanie się z umowy NETII.
We wrześniu 2009 przedstawiciel firmy przedstawił mi ofertę NETII i poinformował mnie, że jak mam łącze TP to oferta jest dla mnie. Żeby nie ponosić kosztów zerwania umowy w Dialogu zaprosiłem go w styczniu. Zjawił się punktualnie. Umowę podpisałem 23.01.2010 r. Do dnia dzisiejszego nie mam dostępu do internetu.
 

marber

Nowicjusz
Dołączył
25 Kwiecień 2010
Posty
9
Punkty reakcji
0
Miasto
Poznań
Każdy operator telekomunikacyjny w Polsce ma swoje dobre strony, tak samo jest z Netią. Dużo zależy od tego z kim konkretnie załatwia się podpisanie umowy. Warto pamiętać o tym, żeby wziąć dane kontaktowe od konsultanta, z którym podpisujemy umowę. Zawsze można też zapytać go o kod sprzedażowy i sprawdzić jego tożsamość na infolinii. Oferta Netii jest bardzo konkurencyjna, z tym że zawsze musi być dobrana indywidualnie dla każdego klienta. Decydują zwłaszcza możliwości techniczne, które są różne zależnie od adresu instalacji. Wiem z doświadczenia. Odpowiedzialny sprzedawca nie zostawi swojego klienta bez informacji i pomocy.

www.netia-poznan.pl
 

pirat1akwarysta

Nowicjusz
Dołączył
25 Marzec 2010
Posty
2
Punkty reakcji
0
Sam jako pracownik Netii dzwonię do klientów Netii by mniej płacili (ja mam z tego prowizję a Klienci czasem zyskaliby nawet do kilku tysięcy zł oszczędności rocznie) ale naczytają się opinii na forum, że Netia jest zła i... mimo, że są klientem Netii nie pozwolą sobie po paru miesiącach korzystania z ofert skorzystać z lepszego planu taryfowego, bardziej dostosowanego do potrzeb danego Klienta. Sobie robią krzywdę...potem zadzwoni do nich telemarketer z TP (TP wśród niektórych ma lepszą opinię) i pokaże, że powrót do TP się opłaci- taki Klient Telekomunikacji zaufa, przejdzie i rzeczywiście zauważy oszczędności... I oczywiście opowiada innym, że TP okazała się tańsza... a to, że Netia też proponowała obniżki, już go nie interesuje... i tak tworzy się złe opinie o Netii ;) Każdy operator ma grupę niezadowolonych klientów i kilka grzeszków na sumieniu ale przeciętny Klient i tak nie ma pojęcia, jak bardzo TP szkodzi rynkowi telekomunikacyjnemu.
 

anka9133

Nowicjusz
Dołączył
7 Październik 2009
Posty
53
Punkty reakcji
0
Wiek
43
ja mam tel z neti.. nie narzekam, ale internet kompletna porazka.
Miałam z tp.. dawal sobie rade (fakt predkosc ta sama a drozszy)ale ten z neti (1mb - 45zł)dnoo.. nie ma dnia by mnie nie rozłączył czasem nawek kilka razy w ciagu godz... zaastanawiam sie nad zerwaniem umowy, ale obawiam sie o koszty..
 

marber

Nowicjusz
Dołączył
25 Kwiecień 2010
Posty
9
Punkty reakcji
0
Miasto
Poznań
Co do "grzeszków" operatorów, to coś takiego nie istnieje. To są błędy, zaniechania, niewiedza lub lenistwo konkretnych ludzi. Natomiast zgadzam się, że każdy operator ma niezadowolonych, jak i zadowolonych klientów. Jak wszystkie firmy.

Anka9133 - to że Twój internet zrywa może mieć kilka przyczyn. Może coś z łączem, może coś z modemem. Warto jest zadzwonić do biura obsługi 801 802 803 (klienci indywidualni) lub 801 888 999 (dla firm), wybrać opcję pomocy technicznej dla usług internetowych, wyjaśnić co jest grane i zgłosić awarię. Netia ma obowiązek wysłać interwencję do TP, a TP wyśle technika w celu sprawdzenia łącza. Kwestie techniczne to skomplikowany temat, ale klient nie musi się na tym znać. Od tego są technicy, żeby usuwali takie awarie. Możesz również złożyć reklamację na działanie usługi, bo jesteś klientką i należy Ci się sprawnie działający net. Uważam, że trzeba egzekwować swoje prawa, bo to nie jest tak, że ktoś specjalnie wyłącza Ci internet. Jego po prostu trzeba "zreperować", ale najpierw musi być Twoje zgłoszenie. Takie sytuacje są wyjaśniane.

A tak poza tym, to masz ładne zdjęcie.

Salut:)
 

marber

Nowicjusz
Dołączył
25 Kwiecień 2010
Posty
9
Punkty reakcji
0
Miasto
Poznań
Daj znać, czy podjęłaś jakieś kroki. Jeśli chcesz, to napisz do mnie na maila z mojej stronki (link w stopce), powołując się na to forum.

Pozdrówki
 

Barbara40

Nowicjusz
Dołączył
30 Maj 2010
Posty
1
Punkty reakcji
0
Mam zamiar przejść z neo do neti,czy warto ,proszę o odpowiedzi userów którzy już to zrobili[przeszli z neo do neti].Chodzi mi o jakość połączeń itp.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ostrzegam przez netia byłam w neostradzie 6 lat , jak miałam przez te 6 lat źle 4 razy to było wszystko , ale to nie był problem 1 tel i zaraz było zrobione.. jak miała mi się kończyć umowa dzwonili do mnie z neti kilka krotnie namawiali mnie , w końcu dałam się namówić jak już zostałam podłączona to w ciągu 2 tygodni dzwoniłam 4 razy z reklamacja..... neostrade miałam 1Mb/s bardzo dobre było połączenie zamawiając w nety wzięłam tyle samo skoro było dobrze 1 mb/s to po co miałam brać więcej , było u mnie 2 panów naprawiali mi te łącze wina była po stronie neti , jeszcze napisze jaki miałam ping w neostradzie od 18 do 12 , w nety mam od 40 do 300 .... 40 mam rano po południu mam ponad 100 tak do godziny 16 tej a później mam ponad 300 strony się otwierają żółwim petem , nie da się nic zrobić , zadzwoniłam po raz kolejny do neti z zapytaniem czy mogę zwierzyć , okazało się że mogę tylko na 2 mb/s bo jestem po linii telekomunikacji wiec ok zwierzyłam , nie widziałam żadnej różnicy czy jak było 1mb/s czy teraz jak mam 2 mb/s meili to już nie wiem ile wysłałam nikt tego tam nie czyta a każą wysyłać wiec wysyłam i nic , teraz znowu dzwoniłam , robiła ze mną pani z neti test i wyszło ze jest coś źle ze mam zaniżony transfer , z nowiu maja być u mnie panowie i maja to robić , teraz to jest ciekawe , bo jak miałam 1mb/s i ping taki sam jak teraz mam 2 mb/s, pytałam się Pani w neti czy mogę zerwać umowę skoro jest tak źle, nie z mojej winy ,jestem nie zadowolona z takiej usługi to powiedziała mi ze będę musiała zapłacić kare w wysokości 500 zł , i jeszcze 1 przy zamawianiu internetu nie było mowy o aktywacji i trzeba za nią zapłacić .. nie wiem jak to dalej będzie , ale na pewno nie będę płacić tyle za internet jak tak nie mam jak powinno być .. może by trza było się poradzić prawnika czy ja będę musiała płacić kare za zerwanie umowy skoro netia nie wywiązuje się z takiej prędkości jaka powinna być , i ostrzegam przed zmiana , Właśnie był technik okazało się że u mnie jest wszystko ok w tp , tez ok , wina jest po stronie neti , dzwonił do mnie pan z neti powiedziałam wszystko , i nie wiem co dalej ... BO DALEJ JEST ŹLE ... Ostrzegam wszystkich kto chce przejść do NETI !
 

marber

Nowicjusz
Dołączył
25 Kwiecień 2010
Posty
9
Punkty reakcji
0
Miasto
Poznań
Jedno jest pewne, klienci którym działa ok, nie piszą za dużo. Klienci, którym nie działa, chętnie o tym piszą. Tak jest z każdym produktem.

Mój brat od 1,5 roku korzysta z BSA 1mb w Netii. Przez ten czas miał 2 awarie - brak netu po kilka godzin i dzwonił do mnie, że jest problem. Poza tym net działa ok. Zawsze jest 1mb i stronki otwierają się jak należy. Zresztą ciągle gra w Tibię, która też mu spoko działa, łącznie z nieustannie otwartym komunikatorem do rozmów online.
Mój kumpel ma 1mb BSA od ok. dwóch lat. Nie dzwonił do mnie ani razu (poza sprawami prywatnymi oczywiście ;) )
Moja siostra ma LLU, była kiedyś taka oferta "Szybki internet bez ograniczeń". Płaci za 8mb, a ma około 15mb. Korzysta od ponad pół roku i nie zgłaszała ani jednego problemu.

Każdy przypadek jest indywidualny. Nie dalej jak wczoraj dzwonił do mnie klient, z którym pod koniec 2008 roku podpisałem umowę One Office. Miał problem, że internet mu przestał działać. Sprawdziłem, co jest grane i okazało się, że wystarczy zresetować router. Są różne sytuacje, ale Netia w tym roku naprawdę inwestuje w jakość obsługi. Ja akurat pracuję z klientami z segmentu małych i średnich firm, i widzę bardzo dużą różnicę na plus w porównaniu do poprzedniego roku.

salute!
 

beno

Nowicjusz
Dołączył
19 Czerwiec 2010
Posty
1
Punkty reakcji
0
NIE WARTO WIAZAC SIE Z N E T I A NIE POZWALALI MI ROZWIAZAC UMOWY /nie potwierdzali rezygnacji / musialem brac nowy telefon z tp.sa nowa umowa przestrzegam przed netia

beno
 

PanGerard

Nowicjusz
Dołączył
6 Kwiecień 2010
Posty
27
Punkty reakcji
0
ludzie często łapią się na niskie, promocyjne ceny abonamentów internetu, nie zastanawiając się do końca nad pozostałymi czynnikami. Takimi jak: jakoś świadczonej usługi, jakoś obsługi klienta czy też czas usuwania awarii. A to przecież jest równie istotne przy wyborze nowego dostawcy. Z usług Netii co prawda nigdy nie korzystałem, bo miałem Neostradę i może chyba dlatego, biorąc pod uwagę powyższe kryteria jestem zadowolony z obecnego stanu.
 

radeks349

Nowicjusz
Dołączył
29 Czerwiec 2010
Posty
1
Punkty reakcji
0
Mam pytanie w zwiazku z internetem z neti ?
1. Czy oplaca sie wziasc internet z neti?
2. Czy potrzebny jest telefon domowy jak sie ma gniazdo na wejscie na tel. dom.
Z gory dziekuje
 

Karnawal

Nowicjusz
Dołączył
18 Sierpień 2009
Posty
88
Punkty reakcji
0
Wiek
41
Miasto
Warszawa
Jak u każdego operatora , zdarza się ,że czegoś nie dopilnują, choć faktycznie biorąc pod uwagę ich staż na rynku to tego typu nieporozumienia nie powinny mieć miejsca.
Osobiście coraz bardziej przekonuje się do neta mobilnego, zawsze można wziąć na kartę, coraz szybsze prędkości, a i ceny też konkurencyjne. Przynajmniej biorąc pod uwagę tą najnowszą promocje free. Może to będzie początek nowych cen?
 

PanGerard

Nowicjusz
Dołączył
6 Kwiecień 2010
Posty
27
Punkty reakcji
0
czy opłaca się, to tak naprawdę sprawa indywidualna.

@ radeks349 musisz podać więcej szczegółów: jaka szybkość łącza Cię interesuje,
ile maksymalnie chcesz płacić za abonament?
Dopiero na podstawie takich informacji można coś konkretnie doradzić, porównać obecne oferty.
Może np. TP ze swoją Neostradą lub jakaś kablówka, jeżeli masz możliwość korzystniej będzie Ci się kalkulowała niż Netia.
Pochodź po stronach opów i porównaj oferty.
 

jigga210

Nowicjusz
Dołączył
7 Lipiec 2010
Posty
2
Punkty reakcji
0
SZCZERZE ODRADZAM!
Miesiąc temu podpisalem z firma Netia umowe na internet Super Liga 20 mb/s konsultant sprawdzil ze moja linia moze obslugiwac ta szybkosc. Mialem wczesniej neo, wiec obiecal, ze sami rozwiaza umowe z tp, ja podpisalem odpowiednie dokumenty. Konsultant OBIECAL ze nie zostane bez internetu.
Szara rzeczywistosc wygladala tak, ze kurier nie dojechal, neostrada zostala mi odlaczona, zostalem bez internetu na weekend. Kurier przyjechal w poniedzialek, podlaczylem zetsaw i ku mojemu zaskoczeniu linia nie byla gotowa, zglosilem awarie, internet zostal podlaczony nastepnego dnia. Zamiast obiecanych 20 mialem 4 mb ale byly. Po dwoch dniach juz nie. Kilka razy dziennie dzwonilem, konsultanci obiecywali, ze zajma sie sprawa osobiscie, ze napewno sami oddzwonia... Ani internetu, ani kontaktu ze wspanialej netii. Doweidzialem sie w miedzyczasie ze netia to posrednik tak naprawde na liniach tp, ze mimo ze na moim osiedlu byly wymieniane linie i zmieniana centrala to nie moge miec 20 mb tylko 2. Po tygodniu bez internetu dowiedzialem sie ze musze zmienic umowe z 20 na owe 2 i wszystko bedzie dzialac. Teroetycznie wszystko mialo byc zrobione na wczoraj, bo przeciez konsultanci sie tym zajma osobiscie. Maksymalnie Pani obiecywala ze wszystko potrwa 5 dni, rozmowa byla nagrywana... Po tygodniu sie dowiedzialem ze moze internet bede mial w ZA MIESIAC!!!!
Nie musze pisac ze potrzebuje internet do pracy, ze bronie prace dyplomowa i nie moge obejsc sie bez netu a netia ma mnie gdzies!!!
Zastanowcie sie 3 razy, ja zycze tej firmie jak najgorzej.
 

powodzianin

Nowicjusz
Dołączył
12 Lipiec 2010
Posty
1
Punkty reakcji
0
Kochani!!!
jak ta firma zrobiła powodzian.
jestem wściekły, ponieważ: po zalaniu mojej miejscowości zgłaszałem wiele razy usterki.wsumie kontakt z biurem kosztowałmnie kilkanaście godzin rozmowy przez komórkę. Wszyscy uprzejmie odpowiadali nic nie mówiąc. Kazali złożyć pisemną reklamację. Złożyłem. po kolejnych moich kilkunastu telefonach bardzo mi współczuli, firma obiecała wielką pomoc dla powodzian. wszyscy pracownicy bardzo współczuli i płakali nad tą wielką tragedią. ale o braku połączeń biedni nic nie wiedzieli, bo przecież nie wiadomo było, gdzie w Polsce jest powódź. obiecali-po konsultacjach z jakims kierownikiem - że najprawdopodobniej reklamację uwzględnią.
dzisiaj otrzymałem pismo - siła wyższa. nie uwzględniają. tylko bez moich pism siły wyższej nie widzieli? jeszcze otrzymałem ponaglenie do zapłacenia zaległego abonamentu! z karami za zaległość!
ja tylko nie chciałem płacić za okres nie świadczenia usług.
ZŁODZIEJE NIE FIRMA
w sumie nie miałem telefonu i netu przez prawie 2 miesiące
podkreślam,że nie chciałem żadnych prezentów
wypowiedziałem umowę i Was przed tą firmą ostrzegam
 

maximus3

Nowicjusz
Dołączył
28 Sierpień 2010
Posty
1
Punkty reakcji
0
ODRADZAM, mam podobny przypadek jak jiga210, no to zaczynamy historie:

Miałem neo 1mb, kończy mi się 31 lipca 2010, w czerwcu zamawiam Netie 20mb - konsultant oczywiście, że będzie działać, że wszystko będzie OK, a i przerwy w dostępie do netu miałem mieć max 12h.
31 lipca 2010 dzwonię do Netii, że nie mam netu, a oni na to, że jednak nie mogę mieć 20mb, chociaż umowę na 20mb trzymam w ręku, mówią, że 8mb tez nie może być, proponują 6mb - zgadzam się, znowu czekam na nową umowę, podpisuję odsyłam i co i nic dzisiaj jest 28 sierpnia 2010 i nadal nie mam netu (a max przerwa w dostępie do neta miała trwać, nie dłużej niż 12h)
Oczywiście w między czasie dzwonię, dlaczego nie mam neta, a jeden z tych konsultantów - bo my (czyt. Netia) musimy wysłać znowu pismo do TP o to czy ja mogę mieć 6mb, mówię OK no to wysyłajcie - tp ma 7dni na odpowiedź i od odpowiedzi max 12h i będzie net)
Po około tygodniu znowu dzwonię czy przyszła odpowiedź od TP, a oni na to, że jeszcze nie wysłali, no to ja lekko zirytowany, proszę o rozmowę z kierownikiem, konsultant niby z nim rozmawiał i moja sprawa będzie priorytetowa i jutro wysyłają zapytanie o 6mb do TP - w ciągu 8 dni powinienem mieć neta.
Dzwonię po 7 dniach czy przyszła odpowiedź od TP, a on na to, że jeszcze nie wysłali zapytania i do mnie, że mają 4 tygodnie na wysłanie zapytania do TP od czasu podpisania umowy, znowu z kierownikiem - czekam ale mnie rozłączyło - K...A krew mnie zalewa.
Dzwonie znowu po około 5 dniach, czy przyszła odpowiedź, a babka na to, standardowy tekst, że jeszcze nie wysłali, to mówię idź kobieto na pocztę i sama wyślij zapytanie do TP, ja poczekam na telefonie, a ona, że dzisiaj jeszcze zostanie wysłane, bo już jakoś termin się kończy i dzisiaj jest ostateczny dzień - mówię OK.
Dzwonię 2 dni później - czyli dziś a babsko, że moją umowę na 6mb anulowali - ja mówię jak to K...A, pytam, czy TP odmówiła, a ona NIE my nie wysłaliśmy bo Pan nie przysłał do nas jakiegoś oświadczenia - K...A - z KIEROWNIKIEM ale chce rozmawiać, a nie, że pani z nim pogada i mi przekaże niby wieści z rozmowy z kierownikiem, no to połączyli no i on mówi, że sam się zajmie tą sprawą, i że w poniedziałek wysyłają zapytanie do TP, dzisiaj sobota, poczekamy zobaczymy, we wtorek znowu zadzwonię czy już poszło zapytanie.

Podsumowując - zapłaćcie trochę więcej ale ZOSTAŃCIE W TP, jak skończy mi się umowa o ile doczekam się w końcu przez te 2 lata na internet, to zrywam z nimi wszystkie umowy, no i oczywiście kogo spotkam, to będę odradzał netie !!!
 

olka0305

Nowicjusz
Dołączył
25 Wrzesień 2010
Posty
1
Punkty reakcji
0
Witam :)

Prawda jest taka... tak się składa że wiem co nieco o tych dwóch firmach... mówi się ze tp sa jest droga, ze warunki techniczne są kiepskie... NETIA za to na wszystkich forach jest wychwalana jak nie wiem co... prawda jest taka ze ludzi przyciągają reklamy i nie zastanawiając się nad niczym podpisują z netią umowy. Większość klientów nie czyta dokładnie regulaminów, nie wgłębia się w stronę internetową bo strasznie wierzą że jest tak jak w reklamie bądź tak jak mówi doradca... (prawda jest taka ze doradcy w netii nie mają żadnych wymagań, mogą powiedzieć wszystko byleby klient podpisał umowe z netia, klienci z reguły też przy kurierze nie wgłębiają się w treść umowy więc podpisują a później mają pretensje... a mogą mieć pretensje wtedy sami do siebie... powiem na przykładach i być może zdementuje niektóre opinie które były tutaj przedstawiane...
Przykład wyższych prędkość... klient idzie do netii bo w tp sa nie dostanie np opcji 6 mb ;| skoro tp sa nie może dać takiej prędkości to jak netia może ją przesłać? Po drugie... prędkość ta jest DO 6 MB !!!!! Po trzecie... cena 49 zł za 6mb przez cały okres umowy widywana na reklamach dla byłych klientów TP SA, na ich łączach cena reklamowana (49zl) jest tylko przez 2 pierwsze miesiące umowy !!!! cena przez kolejne miesiące jest porównywalna z TP SA... Po czwarte... w netii są tylko umowy na 24 miesiace, choć jak dzwoniłam do netii to konsultant upierał się przy tym ze na 12 miesięcy również... Po piąte... w tp sa tez wprowadzili umowy ze mozna zmieniac oferte badz predkosc w trakcie jej trwania i tutaj duzy + dla tp... Po szóste... w netii obsluga techniczna pozostawia wiele do zyczenia, w razie usterki netia zglasza do tp sa usterke, tp sa rozwiazuje problem i nie jest to napewno 24 h tak jak mowil doradca z netii, tez wtej sprawie tam się kontaktowała i konsultant nie był mi w stanie powiedzieć co jeśli zepsuje mi się modem ;|... Po siodme... zgadzam sie z uzytkownikiem na tym forum ze tp nie radzi sobie z iloscia klientów, blekitna linia jest zapchana i trudno cos jest zalatwic ale powiedzmy sobie szczerze Netia ma salony sprzedazy nieliczne a jesli chodzi o tp zawsze idzie sprawe zalatwic w salonie (A TAM juz pracują wykwalifikowani doradcy , nie to co na infolinii... i jeszcze duzo duzo moglabym o tym mowic... Nie to ze faworyzuje tp sa, nie nie nie, nic z tych rzeczy, ogolnie jestem za internetem swiadczonym swiatłowodami bo mysle ze jest to najbardziej niezawodna forma, niestety nie kazdy moze miec dostep do takiego internetu... ale prawda jest taka ze klient chce ze tak powiem, sobie zrobic dobrze... placac doslownie 5 zlotych mniej !! a pozniej okazuje się zupelnie inaczej i mniej kolorowo niz jak sie wydawalo na poczatku, wiec przy wyborze NETA ALBO TP prosilabym o rozwazne przemyslenia wczesniej na ten temat, bo czasami nie warto dla 5 zl robic sobie jakies wielkie zamieszanie...

pozdrawiam
 

lancaster

Nowicjusz
Dołączył
16 Październik 2010
Posty
5
Punkty reakcji
0
Może to tylko moje zdanie, ale uważam że wszystko jest lepsze niż TP, najbardziej śmieszy mnie,że ludzie trzymaja się tej firmy bo niby to jest Polska firma a tak naprawde jest całkowicie francuska i oni mają z nas kase........najlepsze usługi i ceny ma obecnie na rynku netia, moja koleżanka tam pracuje i wiem jak to wygląda od strony pracownika, oni naprawde starają się da ludziom alternatywę w wyborze ajak ktoś dzwoni do TP-y i pyta czy może przejśc to na infolini odpowiadają że mu słupy wykopią itp.... Chyba że padnie słowo WRL czyli nazwa łączy to wtedy konsultanci łagodnieją....jak ktoś ma jakieś pytania odnośnie netii to chętnie odpowiem
DOKLADNIE MASZ RACJE W 100%!!!!!!!!!!!!!!
 

lancaster

Nowicjusz
Dołączył
16 Październik 2010
Posty
5
Punkty reakcji
0
Witam :)

Prawda jest taka... tak się składa że wiem co nieco o tych dwóch firmach... mówi się ze tp sa jest droga, ze warunki techniczne są kiepskie... NETIA za to na wszystkich forach jest wychwalana jak nie wiem co... prawda jest taka ze ludzi przyciągają reklamy i nie zastanawiając się nad niczym podpisują z netią umowy. Większość klientów nie czyta dokładnie regulaminów, nie wgłębia się w stronę internetową bo strasznie wierzą że jest tak jak w reklamie bądź tak jak mówi doradca... (prawda jest taka ze doradcy w netii nie mają żadnych wymagań, mogą powiedzieć wszystko byleby klient podpisał umowe z netia, klienci z reguły też przy kurierze nie wgłębiają się w treść umowy więc podpisują a później mają pretensje... a mogą mieć pretensje wtedy sami do siebie... powiem na przykładach i być może zdementuje niektóre opinie które były tutaj przedstawiane...
Przykład wyższych prędkość... klient idzie do netii bo w tp sa nie dostanie np opcji 6 mb ;| skoro tp sa nie może dać takiej prędkości to jak netia może ją przesłać? Po drugie... prędkość ta jest DO 6 MB !!!!! Po trzecie... cena 49 zł za 6mb przez cały okres umowy widywana na reklamach dla byłych klientów TP SA, na ich łączach cena reklamowana (49zl) jest tylko przez 2 pierwsze miesiące umowy !!!! cena przez kolejne miesiące jest porównywalna z TP SA... Po czwarte... w netii są tylko umowy na 24 miesiace, choć jak dzwoniłam do netii to konsultant upierał się przy tym ze na 12 miesięcy również... Po piąte... w tp sa tez wprowadzili umowy ze mozna zmieniac oferte badz predkosc w trakcie jej trwania i tutaj duzy + dla tp... Po szóste... w netii obsluga techniczna pozostawia wiele do zyczenia, w razie usterki netia zglasza do tp sa usterke, tp sa rozwiazuje problem i nie jest to napewno 24 h tak jak mowil doradca z netii, tez wtej sprawie tam się kontaktowała i konsultant nie był mi w stanie powiedzieć co jeśli zepsuje mi się modem ;|... Po siodme... zgadzam sie z uzytkownikiem na tym forum ze tp nie radzi sobie z iloscia klientów, blekitna linia jest zapchana i trudno cos jest zalatwic ale powiedzmy sobie szczerze Netia ma salony sprzedazy nieliczne a jesli chodzi o tp zawsze idzie sprawe zalatwic w salonie (A TAM juz pracują wykwalifikowani doradcy , nie to co na infolinii... i jeszcze duzo duzo moglabym o tym mowic... Nie to ze faworyzuje tp sa, nie nie nie, nic z tych rzeczy, ogolnie jestem za internetem swiadczonym swiatłowodami bo mysle ze jest to najbardziej niezawodna forma, niestety nie kazdy moze miec dostep do takiego internetu... ale prawda jest taka ze klient chce ze tak powiem, sobie zrobic dobrze... placac doslownie 5 zlotych mniej !! a pozniej okazuje się zupelnie inaczej i mniej kolorowo niz jak sie wydawalo na poczatku, wiec przy wyborze NETA ALBO TP prosilabym o rozwazne przemyslenia wczesniej na ten temat, bo czasami nie warto dla 5 zl robic sobie jakies wielkie zamieszanie...

pozdrawiam
jak podpiszesz umowe z tp to musisz placic tyle ile podpisales, a w neti masz "gwarancje ceny" czyli korzystasz z obnizek wtedy kiedy chcesz i sam sobie dopasowywujesz przepustowosc lub cene za abonament internetowy, wiem co mowie ) MOI RODZICE MAJA NETIE, wlasnie zmienili przepustowosc mieli 1mb, teraz wzieli 2mb/s w tej samej cenie, wiec szybciej 2x a cena taka sama:)) to jest spoko, bardzo elastyczna umowa, poza tym obsluga klienta jest spoko, mili ludzie, zawsze pomoga, poza tym jak podpisujesz umowe mozesz prosic kopie przed przyjeciem kuriera i podpisaniem na mail, zeby sie wczesniej zapoznac, wiec wiesz co bierzesz, ja jestem nba TAK!! A tpsa nie jest zla ale tyle lat robi ludzi w konia nie wiem czy warto sie w to pakowac,
 
Do góry