Inżynieria środowiska i technik informatyk

byklu

Nowicjusz
Dołączył
27 Maj 2010
Posty
63
Punkty reakcji
0
Wiek
27
Witam.
Jestem w 1 klasie technikum informatycznego. Jest to najlepsze w okolicy kilku miast i jedno z tych najlepszych w województwie (nieważne jakie). No i ostatnio zacząłem się zastanawiać nad wyborem studiów. Moja siostra jakieś 3 lata temu skończyła studia inżynierskie na Polibudzie Śląskiej inż. środowiska - Wodociągi i Kanalizacje. Już w czasie jej studiów, gdy byłem malutki zaczęło mnie to interesować, gdy patrzyłem co ona robi - trochę budownictwa, projekty oczyszczalni ścieków itp. No i po głębszym zastanowieniu doszedłem do wniosku, że ja też chcę studiować ten kierunek. Nawet by to się dobrze ułożyło - rozszerzona matematyka na zawodzie informatyk + rozszerzona na maturze fizyka. No i bym miał dużą pomoc z jej strony (materiały do nauki z całych studiów leżą w domu + ona by mogła coś wytłumaczyć itp.).

No i bym chciał się dowiedzieć, co o tym myślą ludzie z zewnątrz, może ktoś to studiuje to będzie miał coś więcej do powiedzenia? Wiem, że to jeszcze bardzo wcześnie, jak na wybór studiów, ale ja tak zawsze myślę dużo wstecz, zawód informatyk też kilka lat wcześniej wybrałem. Może wiecie, jakie przedmioty z matury i progi punktowe są brane pod uwagę przy rekrutacji?

Zapraszam do dyskusji! :)
 
Dołączył
25 Marzec 2012
Posty
1 108
Punkty reakcji
186
Nie wiem, jakie są przeliczniki na PŚ, ale zwróciłabym też uwagę na biologię i chemię, która u Ciebie nie będzie zbyt mocno wałkowana ^_^
Z tego co wymieniłeś, faktycznie fizyka jest dobrym rozwiązaniem, chociaż nie wiem w jakim stopniu się jej uczysz w technikum.
Co do samego "przekwalifikowania", że tak to ujmę, nie przejmuj się opiniami, ważne, żebyś to Ty był zadowolony.
 

byklu

Nowicjusz
Dołączył
27 Maj 2010
Posty
63
Punkty reakcji
0
Wiek
27