Czy na praktyce można nauczyć się pracy w zespole?

Bloo66

Nowicjusz
Dołączył
12 Czerwiec 2012
Posty
18
Punkty reakcji
0
Nie wiem czy to dobry temat na moje pytanie.
Obecnie studiuję Ekonomikę Menadżerską rok 3. Zaczęłam praktyki studenckie w biurze rachunkowym.
Waszym zdaniem na praktykach studenckich można się nauczyć pracy w zespole??
 

Kapciuszek

niepoprawna optymistka.
VIP
Dołączył
15 Grudzień 2006
Posty
5 363
Punkty reakcji
79
Miasto
kraina baśni
Jeżeli będziesz miał jakąkolwiek styczność ze współpracownikami, a nie będziesz siedział sam za biurkiem albo latał z kawką/herbatką, to tak.
 

Bloo66

Nowicjusz
Dołączył
12 Czerwiec 2012
Posty
18
Punkty reakcji
0
Dziękuję za wyjaśnienie. Na studiach niestety nie mam za bardzo ludzi z którymi mogę współpracować, gdyż u mnie na roku to: sami wszystko robią nic mi nie dając do roboty, jak ja robię prezentację czy cokolwiek na zaliczenie to na gotowe chcą przyjść i nic nie robić, mają już swą paczkę z którą robią wszystkie prace.
Na praktykach, które zaczęłam to bez problemu mi się ze współpracownikami pracuje. Dobrze się dogaduję z nimi. Mam z nimi styczność dużą. Zespołowo na praktykach pracuję i rozumiem, że każdy kto w firmie jest zespołowo pracuje na jej wynik.
 

orbite

Nowicjusz
Dołączył
27 Sierpień 2015
Posty
84
Punkty reakcji
2
Miasto
Warszawa
Możesz, ale ważne OD KOGO się uczysz. Dlatego korzystniej będzie złapać kilka książek - maxwell o przywództwie i blair singer o zespole - na przykład ;)
 

lolka55

Nowicjusz
Dołączył
18 Sierpień 2015
Posty
17
Punkty reakcji
0
na praktykach można się nauczyć wszystkiego a można też niczego. wszystko zależy od zespołu w ktorym będziesz pracował. jeżeli dają Ci tylko tabelki do wypełniania to możesz się z nimi pożegnać, bo na pewno Cię nie nauczą nic ciekawego tylko szukają taniej siły roboczej
 

Niebanalna

Nowicjusz
Dołączył
5 Wrzesień 2015
Posty
13
Punkty reakcji
1