Czy ktoś zna Tech lub ma jakieś doświadczenie w nauce z nimi?

Franky

Nowicjusz
Dołączył
9 Luty 2024
Posty
1
Punkty reakcji
0
Witam wszystkich, jestem nauczycielem od roku i chciałbym poszerzyć swoją wiedzę, obecnie jestem zainteresowany specjalizacją w edukacji wczesnoszkolnej i szukam ekonomicznej alternatywy, która pozwoli mi studiować na odległość, ponieważ chcę pracować poza krajem.

Ostatnio, szukając w Internecie, znalazłem studia magisterskie na Tech Tech University i uważam, że są one bardzo interesujące i że mogę studiować wygodnie z domu i we własnym tempie.

Chciałbym usłyszeć od kogokolwiek, kto studiował na tej uczelni i czy wiedza, którą oferują, jest przydatna. Dziękuję bardzo.
 

Kibic Polski

Stały bywalec
Dołączył
18 Kwiecień 2018
Posty
2 320
Punkty reakcji
199
Chciałbym usłyszeć od kogokolwiek, kto studiował na tej uczelni i czy wiedza, którą oferują, jest przydatna. Dziękuję bardzo.
Nikt tu się nie chwalił że tam studiował.
Nie wiem natomiast na jakim forum kogoś takiego da się znaleźć.
 

Alejjt

Nowicjusz
Dołączył
12 Luty 2024
Posty
2
Punkty reakcji
0
Ten nowy system edukacyjny jest bardzo praktyczny dla osób, które muszą być z dziećmi lub ponieważ praca ma dużo czasu, jest to samouk i bardzo wygodny sposób uczenia się.

Możesz wyszukać w Internecie jako Tech University of Technology, mają różne zawody.
 

Vitana

Nowicjusz
Dołączył
12 Luty 2024
Posty
1
Punkty reakcji
0
Witam, jakiś czas temu ukończyłem tutaj studia i pokochałem ten sposób studiowania, wiele się nauczyłem i teraz żyję z wielką wiedzą na temat tego, czego się nauczyłem.
 

Kroenk

Nowicjusz
Dołączył
13 Luty 2024
Posty
1
Punkty reakcji
0
Studiowanie w tym formacie jest niesamowite. Możliwość zagłębienia się w tematy, które naprawdę mnie interesowały, bez konieczności przestrzegania ścisłego harmonogramu, pozwoliła mi naprawdę przyswoić informacje. Materiały przygotowane przez specjalistów dały mi świetny wkład w moją karierę zawodową.
 

Moraf

Nowicjusz
Dołączył
13 Luty 2024