chciałbym nauczyć się hackingu

xeMeSx

Nowicjusz
Dołączył
7 Wrzesień 2008
Posty
74
Punkty reakcji
0
Witam. jak na razie jestem w hackingu zielony, ale chciałbym się tego nauczyć, od czego zacząć? polecacie jakieś książki czy coś? mam zestaw szkoła hakerów, ale nic się z niego nie nauczyłem. dodam że zainteresował mnie atak buffer overflow.
 

Nookie

Nowicjusz
Dołączył
17 Czerwiec 2006
Posty
3 117
Punkty reakcji
9
Nie nauczyłeś się z niej bo to wiedziałeś czy tego nie zrozumiałeś?
Poza tym jaka dziedzina hackingu Cię interesuje?
A wiesz, że uczy się tego latami a nie dniami. Siedzę w tym 2 lata i jeszcze wielu rzeczy nie poznałem bo co chwila są jakieś nowinki itp itd.
 

xeMeSx

Nowicjusz
Dołączył
7 Wrzesień 2008
Posty
74
Punkty reakcji
0
nie do końca rozumiałem treści zawartych w zestawie. Wiem, że się tego długo uczy, ale mam jeszcze sporo czasu i ambicji. no interesuje mnie ogólnie hacking, różnego typu ataki, jak znaleźć dziure i jak ją wykorzystać, jak skutecznie zabezpieczyć system i sieć.
 

Nookie

Nowicjusz
Dołączył
17 Czerwiec 2006
Posty
3 117
Punkty reakcji
9
Za dużo na początek.

ZADANIE 1

A wiec młody padawanie poczytaj wpierw sobie o XSS i jak znajdziesz stronę podatną na owe ataki napisz mi prv [Adres strony oraz wstrzyk informacji]. Tylko masz znaleźć jakąś nową nigdzie nie opublikowaną. Wiem gdzie szukać, więc nie próbuj mnie oszukać. Masz na to czas do Niedzieli do godziny 22.

Powodzenia :p
 

Leone

Nowicjusz
Dołączył
26 Lipiec 2008
Posty
1 367
Punkty reakcji
1
Wiek
37
Cóż.. ja tam bym najpierw proponował nauczenie się obsługi systemu trochę bardziej niż klikanie w dodaj/usuń w panelu sterowania, do tego nauka języków programowania..
 

Nookie

Nowicjusz
Dołączył
17 Czerwiec 2006
Posty
3 117
Punkty reakcji
9
Cóż.. ja tam bym najpierw proponował nauczenie się obsługi systemu trochę bardziej niż klikanie w dodaj/usuń w panelu sterowania, do tego nauka języków programowania..