Witam!
Zakładam nowy temat, choć identyczny został już założony tyle tylko, że pod inną nazwą "Markownia centre z allegro" Jak widać firma ta ma wiele stron, wiele nazw i wielu niezadowolonych klientów. Jestem ciekawa ile osób jest obecnie w podobnej sytuacji tzn zakupiło kupon na Gruperze, wpłaciło pieniądze za przesyłkę firmie CW i doczekać przesyłki się nie może . Mam nadzieje, że wpisy tutaj będą ostrzeżeniem dla tych co jeszcze nie kupili, a Ci co nie mogą doczekać się przesyłki jakoś się zjednoczą i zawalczą o swoje.
Zakupiłam na gruperze kupon na podkład za 30zł, przelałam pieniądze na przesyłkę i dodatkowo w ofercie była propozycja na zakup perfum za 50% kwoty. Od tamtej pory kontakt mailowy z CW urwał się, mimo iż wcześniej opowiadali na pytania dotyczące produktów, czasu przesyłki, koszów itd., zaproponowali także skorzystanie z oferty 50% na perfumy poza gruperem informując iż oferta na Gruperze już się skończyła, ale jeśli chce to mogę (chyba myśleli, że go nie kupiłam). Chcąc dowiedzieć się czy zamówienie zostało przyjęte i na jakim jest etapie realizacji bo żadnego zwrotnego maila nie uzyskałam, wysłałam kolejnego maila, próbowałam się dodzwonić. Na maile przestali odpowiadać, telefon nie odbierał, miał włączona pocztę bądź tak jak dzisiaj nie można było zostawić nawet wiadomości na poczcie gdyż była zapełniona. (Ciekawe czemu? można się tylko domyślać) Po jakimś tygodniu otrzymałam maila od CW jak sie domyślam wygenerowanego do wszystkich w podobnej sytuacji gdyż nie było w nim odpowiedzi na żadne z moich pytań, jak tylko durna instrukcja jak złożyć zamówienie (które już złożyłam) informacja że mają za dużo zamówień i sie nie wyrabiają (jakby mnie to interesowało) , że realizacja zajmie od 7 do 14 dni ( parę dni temu minęło).
W między czasie zadzwoniłam pod numer biura podróży 518.... które polecili pod tematem "Markownia centre z allegro"-Tetratrip. Powiedziałam, że dzwonie w sprawie zamówienia perfum na Centrum Wyprzedaży, na co pani odpowiedziała, że musi poprosić kolegę. Poproszony kolega zdenerwowany poinformował mnie, że dodzwoniłam się do biura podróży a nie do CW, który jest innym oddziałem. Poprosiłam w takim razie o numer do CW, lub numer do obsługi klienta gdzie podadzą mi kontakt do CW. Na co usłyszałam, że nie zna on tego numeru i nie ma takich kompetencji.
napisałam maila do grupera z prośbą o wyjaśnienie, numer kontaktowy do CW, opisałam cała sytuację, wysłałam link do forum "markownia Center", na co otrzymałam umoralniającą odpowiedź od jakiegoś pana jakie to różne rzeczy można znaleźć w Internecie, ze to tak jak z polityką i opiniami o PIS i PO, żeby się kierować tym, że firma Gruper to "porządna i rzetelna firma" dokładnie wybiera i sprawdza swoich kontrahentów, żeby uzbroić sie w cierpliwość, że zachęca do kontaktu telefonicznego zapewnia ze telefony są odbierane bo sam się z nimi kontaktuje wielokrotnie. ponowna prośba o niby czynny numer i zero odzewu. No kpina!!!
Potem jeszcze kontakt mailowy z panią z Grupera, która niby natychmiast kontaktuje sie z CW, żeby sie dowiedzieć co z zamówieniem. Prośba o cierpliwość, dużo zamówień, że przyspieszy zamówienie dla mnie itp. I tak jeszcze z parę razy.
Jest nas więcej?