Varrenberg
Nowicjusz
- Dołączył
- 9 Listopad 2014
- Posty
- 1
- Punkty reakcji
- 0
Witam,
W dniu 07.11.14r zakupiłem u użytkownika MIKOGSM konsolę Playstation 3 Super Slim 12GB z dyskiem twardym 160GB.
Problem jest tego typu, że konsola czyta tylko niektóre płyty, a w zasadzie tylko jedną z ośmiu testowanych. Gra Gran Turismo 5 działa idealnie, 5 się w ogóle nie wczytuje, 2 czasem. W dodatku konsola miała mieć dysk 160GB, a ma dysk 120GB, włożony bez zatoki i podparty kartką papieru złożoną w kostkę. Ponadto dzisiaj kiedy gra Uncharted 3 się w końcu odpaliła wystąpił komunikat o błędzie spójności plików, konsola próbowała to naprawić i wszystko zatrzymało się na oknie z komunikatem "Trwa formatowane - nie wyłączaj systemu". Ponad godzinę stało na 0% i nic się nie działo, teraz nawet nie da się włączyć tej konsoli. Podsumowując:
Sprzedano mi konsolę niezgodną z opisem, która ma problemy z czytaniem płyt, dysk o innej pojemności niż powinien być (co widać na fakturze) oraz po jednym dniu się popsuła i nie da się jej włączyć. Próbowałem dzisiaj dodzwonić się na nr. telefonu sprzedawcy, ale niestety nie odbiera, na smsy też nie odpisuje. Sprawa zgłoszona na policję (tak, wiem, że szybko, ale jestem w gorącej wodzie kąpany, to raz, a dwa, szybko się denerwuję kiedy ktoś próbuje mnie oszukać, takich ludzi trzeba tępić).
Nikomu zdecydowanie nie polecam. Jutro udam się do sklepu (w niedzielę czynny do 16) i jeśli sprzedawca wymieni konsolę od ręki na sprawną, to wycofam sprawę z policji, aczkolwiek niesmak pozostanie. Na przyszłość nie polecam.
PS. wczoraj miałem tylko dwie gry, obie kupione w MIKOGSM i dzisiaj udałem się wymienić jedną niesprawną, już z tym był mały zgrzyt, więc dlatego na wszelki wypadek zgłosiłem sprawę na policję, bo nie wiem czego się jutro spodziewać. Zwłaszcza, że pojadę tam trzeci raz w ciągu trzech dni i jak nie wymienią, to się po prostu zdenerwuję i będę czekać na rozwój sytuacji ze strony policji.
Zdjęcia towaru w załączniku.
Jak widać na zdjęciach - montaż dysku to kpina, nr. seryjny konsoli zgadza się z tym z faktury, więc nie ma mowy o tym, by sprzedawca zarzucił mi, że sprzedał sprawną, a ja podmieniłem i przynoszę popsutą w ramach gwarancji. Pojemność dysku też widać.
Pytanie do Was - co jeszcze mogę zrobić?
W dniu 07.11.14r zakupiłem u użytkownika MIKOGSM konsolę Playstation 3 Super Slim 12GB z dyskiem twardym 160GB.
Problem jest tego typu, że konsola czyta tylko niektóre płyty, a w zasadzie tylko jedną z ośmiu testowanych. Gra Gran Turismo 5 działa idealnie, 5 się w ogóle nie wczytuje, 2 czasem. W dodatku konsola miała mieć dysk 160GB, a ma dysk 120GB, włożony bez zatoki i podparty kartką papieru złożoną w kostkę. Ponadto dzisiaj kiedy gra Uncharted 3 się w końcu odpaliła wystąpił komunikat o błędzie spójności plików, konsola próbowała to naprawić i wszystko zatrzymało się na oknie z komunikatem "Trwa formatowane - nie wyłączaj systemu". Ponad godzinę stało na 0% i nic się nie działo, teraz nawet nie da się włączyć tej konsoli. Podsumowując:
Sprzedano mi konsolę niezgodną z opisem, która ma problemy z czytaniem płyt, dysk o innej pojemności niż powinien być (co widać na fakturze) oraz po jednym dniu się popsuła i nie da się jej włączyć. Próbowałem dzisiaj dodzwonić się na nr. telefonu sprzedawcy, ale niestety nie odbiera, na smsy też nie odpisuje. Sprawa zgłoszona na policję (tak, wiem, że szybko, ale jestem w gorącej wodzie kąpany, to raz, a dwa, szybko się denerwuję kiedy ktoś próbuje mnie oszukać, takich ludzi trzeba tępić).
Nikomu zdecydowanie nie polecam. Jutro udam się do sklepu (w niedzielę czynny do 16) i jeśli sprzedawca wymieni konsolę od ręki na sprawną, to wycofam sprawę z policji, aczkolwiek niesmak pozostanie. Na przyszłość nie polecam.
PS. wczoraj miałem tylko dwie gry, obie kupione w MIKOGSM i dzisiaj udałem się wymienić jedną niesprawną, już z tym był mały zgrzyt, więc dlatego na wszelki wypadek zgłosiłem sprawę na policję, bo nie wiem czego się jutro spodziewać. Zwłaszcza, że pojadę tam trzeci raz w ciągu trzech dni i jak nie wymienią, to się po prostu zdenerwuję i będę czekać na rozwój sytuacji ze strony policji.
Zdjęcia towaru w załączniku.
Jak widać na zdjęciach - montaż dysku to kpina, nr. seryjny konsoli zgadza się z tym z faktury, więc nie ma mowy o tym, by sprzedawca zarzucił mi, że sprzedał sprawną, a ja podmieniłem i przynoszę popsutą w ramach gwarancji. Pojemność dysku też widać.
Pytanie do Was - co jeszcze mogę zrobić?
Attachments
-
10437269_850486711638638_1312038721_n.jpg55,6 KB · Wyświetleń: 0
-
10609063_850486644971978_1154294537_n.jpg62,8 KB · Wyświetleń: 0
-
10799703_884162284941495_566629004_n.jpg60,1 KB · Wyświetleń: 0
-
10807955_884161918274865_1094824945_n.jpg65,6 KB · Wyświetleń: 0
-
Zdjęcie0369.jpg342,2 KB · Wyświetleń: 0
-
Zdjęcie0373.jpg556,2 KB · Wyświetleń: 0
-
Zdjęcie0374.jpg546,2 KB · Wyświetleń: 0
-
Zdjęcie0375.jpg520 KB · Wyświetleń: 2
-
Zdjęcie0376.jpg519 KB · Wyświetleń: 2