Zapomniany Bożek

Status
Zamknięty.

Katraj

Nowicjusz
Dołączył
24 Wrzesień 2009
Posty
18
Punkty reakcji
0
Wiek
28
Witam was wszystkich.

Witam was wszystkich, usiądźcie wygodnie przy mym stole. Jeżeli chcecie wyruszyć na tę wyprawę historię mą jak i świata znać musicie. Wiem że wszyscy na łupy łakomi jesteście lecz nie po to was zebrałem. Zapłatę dostaniecie jeżeli żywi z niej wyjdziecie. Ruszymy przez lasy, góry, jeziora, kotliny, świątynie i jaskinie. Powiem szczerze, powrotu się nie spodziewam jeśli odejść chcecie proszę bardzo. Lecz dla tych którzy zostaną mam historię którą niedawno poznałem i wypisana była na starych głazach.

----------------------

Było ich trzech, trzech bogów prawdziwych. A Uranos dobra strzegł, Kodios równowagi a Kashyy zła. Trzech ich było jak do tej pory sądziliśmy. Potęga ich wielka była. Świat stworzyli razem, oceany góry i podziemia. Lecz ostatnio odkryłem coś wielkiego. Stare archiwa na wielkiej światyni. Głoszą one:

"On wielki jest... Bóg zapomniany, nienawiści i Anarchii... Złakoniony krwii jest a jego gniew się wyleje na świat... Kolumny strzegące jego więzienia skruszone zostaną... Więzienie pęknie pod napływem krwii boga jej... Chaos ogarnie świat..."

Pewnie stara przepowiednia, jak każda inna pewnie jest to czcze gadanie. Lecz inne zapiski wyglądały obiecująco lecz mrok zapadał a w lesie Onyx o zmroku niebezpiecznie jest więc wróciłem do miasta. O poranku wyruszyłem na wyprawe do niej lecz świątyni nie było. Jedyne co zostało to kamienny kostur. To jest moja historia... Chce byście wyruszyli ze mną na wyprawe odnalezienia jej. Zostaniemy jeszcze w mym dworze gdybyście mieli jakieś pytania mówcie chętnie odpowiem..

___________________________________
Świat

Magia w naszym świecie sprowadza się do trzech elementów: Ognia, wody i ziemi
Tych trzech elemntów strzegą trzej władcy: Dżinn (Ogień), Niksa (Wody) i Ghob (ziemia)
Każdy z magów pobiera cechy władcy. Jeżeli jesteś magiem ognia to znaczy że: myślisz że jesteś lepszy od innych oraz że jesteś od nich silniejszy. Jeżeli zaś jesteś magiem wody: umiesz dostosować się do otoczenia oraz sytuacji. Lubisz się przechwalać oraz udawac kogoś kim nie jesteś.
Gdy wybrałeś drogę ziemi: oznacza to że jesteś arogancki oraz uważasz że jesteś najmądrzejszy...

Nasze lądy są nie zbadane wiadomo jednak jest że daleko w lasach Onyxu znajduję się miasto elfów. Na południu znajduje się pustynia złotych pisaków. Zaś na północy i dalekim zachodzie znajduje się wielkie pasmo górskie zwane Szkielet świata. Podobno na dalekiej pólnocy znajduje się kolejna pustynia lecz lodowa a zaraz koło niej kolejna lecz zwykła. Nazywamy ją równina dwóch światów. Część świata jest nie zbadana a głównie wschód podobno znajdują się tam kotliny oraz potężne wulkany tłoczące ciągle lawę.

Kontynent nazywa się Pronous.

Obecnym królem naszego Imperium Orahnon jest król Roran V. Graniczymy z leśnym państwem elfów. Boliron. Stolicą naszego wspaniałego Imperium jest Aftengard. Niezdobyta Twierdza otoczona pojedynczymi Górami. Niewiadomo czy istnieją inne rasy lecz szacuje się że istnieją jeszcze 2 lecz nie są to wieści potwierdzone.

Tyle powinniście wiedzieć na dzień dzisiejszy po drodze opowiem wam więcej.

_________

Karta postaci

Imię i Nazwisko:
Wiek:
Rasa:
Klasa:
Wygląd
Opis Postaci: (Urodzenie, i te sprawy. Nazwy miast możecie zmyślić)
Cechy: 3 ( Jeśli jesteś magiem to dopisz cechy władcy)
Umiejętności: 2

Atrybuty (Do rozdanie 10 pkt) (Na początku każdy Atrybut jest równy 1

Siła:
Zręczność:
Spostrzegawczość:
Inteligencja:
Wytrzymałość:
Celność:

__________

Rasa:

Człowiek: Istota wrzechstronna. Posługuje się wszystkim począwszy od narzędzi, poprzez łuki aż po magie. Świetnie dopasowuję się do sytuacji. Lecz należy pamiętać że człowiek ma swoje ograniczenia. Np. nie osiągnie tak wielkiej sprawności w walce łukiem jak elf.

Elf: Rasa stara. Swoją siłę czerpie z magii oraz doskonałości w walce łukiem. Są wyśmienitymi magami i łucznikami. Elfy nie są tak wytrzymałe jak ludzie oraz nie potafią walczyć bronią ciężką taką jak Mloty bojowe czy Topory. W walce bezpośredniej kiorzystają z krótkich mieczy.

Klasy:

Wojownik - Sprawnie posługuje się każdą bronią. Charakteryzują się siłą oraz wytrzymałością. (Elf potrafi posługiwać się w tym wypadku dwoma krótkimi lub zwykłymi mieczami.)

Łucznik - Łucznik wspaniale posługuje się łukiem. Jest celny i precyzyjny. Łucznik charakteryzuję się wysoką spostrzegawczością oraz celnością.

Mag - Ognia, ziemi i wody. Potęga sama w sobie. Mag posługuje się kosturami oraz różnego rodzaju magicznymi przedmiotami. Mag charakteryzuje się wysoką inteligencją.

Umiejętności:
Alchemia, znajomość języka, Otwieranie zamków, zielarstwo, myślistwo, skradanie się, perswazja, Leczenie, Złodziejstwo, szybki metabolizm.(przyśpieszone gojenie się ran)

Sesja dla 3-5 osób
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Wzorowałeś się na mojej sesji? Widzę dużo podobieństw.
 

Katraj

Nowicjusz
Dołączył
24 Wrzesień 2009
Posty
18
Punkty reakcji
0
Wiek
28
Nie, nawet nie czytałem... Ale żeby nie robić Spamu powiem tylko tyle że wzorowałem się na moim filmie w Gothicu. Gothic zapomniany Bożek chcesz to sobie zobacz na youtubie mam ten sam nick co tu. Tylko trailer jest i 1 odc.
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Brak mi wiatru... nie to, żebym wiatr wolał, ogień mi bardziej pasuje, ale też Nazwy tych władyków żywiołów takie za bardzo, Dżin zazwyczaj właśnie od wiatru jest, od ognia to salamandry i ifrity, tak przeważnie w fantastyce bywa, co do wody i ziemi nie pamiętam, w wiedźminie w opowiadaniu 'ostatnie życzenie' pokazane były ciekawe nazwy. Warto tam zerknąć.
 

Katraj

Nowicjusz
Dołączył
24 Wrzesień 2009
Posty
18
Punkty reakcji
0
Wiek
28
Nie chce ci mówić lecz dałem tutaj nazwy opiekunów żywiołów z Kart Tarota. Wiatru nie ma bo... Pogramy zobaczymy. Poczytaj sobie na internecie o opiekunach żywiołów z Kart Tarota.
:eek:k: Na Wiedźmina się poczytało ale wolałem zachować tę nutkę starych wierzeń. Między innymi właśnie wróżbiarstwo z kart. A Tarot do tego najlepszy.
 

Bling_King

Nowicjusz
Dołączył
21 Czerwiec 2009
Posty
88
Punkty reakcji
0
Wiek
29
Miasto
Polska
napisałeś wszytko :cenzura:iści e ale dobiło mnie to że Uranos bobra strzegł zamiast doba głupi błąd a z krzesła spadłem :D
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Tarot przereklamowany jest. I słabo się ma do fantastyki. Jak masz ochotę na stare wierzenia, to nie te wymysły tarocie, ale coś celtyckiego albo słowiańskiego weź :D
 

Katraj

Nowicjusz
Dołączył
24 Wrzesień 2009
Posty
18
Punkty reakcji
0
Wiek
28
Śmiesznie nie może być Master ? xD Te nazwy wziołem z Czystej Nauki. Tak dla frajdy. ALe jeżeli chodzi o mitologie Tarota traktuje poważnie... Mój wujek od strony ojca ma "orginalną" talie Tarota. Pokazywał mi ją jak byłem mały. Nie podoba się, nie czytać :p . xD No nic. Bo coś myśę że zaraz temat zmieni znaczenie.


Ale nie na nawet nie zauważyłem że napisałem Bobra :mruga: :mruga: :mruga: :mruga:
 

Katraj

Nowicjusz
Dołączył
24 Wrzesień 2009
Posty
18
Punkty reakcji
0
Wiek
28
Przepraszam że pisze post pod postem ale nie moge edytować postu numero one.

Jak ja dużo dałem ras prawda? :] Tak więc po trcoche dłuższym myśleniu postanowiłem dodać pod-rasy.

Ludzie:

Królestwo Orahnon jest podzielone na księstwa (prowincje). Jest ich dokładnie 4 + jeden klan. (Mieszkańcy różnych księstw mają różne specjalności).

Tak więc:

Księstwo AftenGardzkie -
Lud królów, a przynajmniej tych mieszkających w wielkiej nie zdobytej twierdzy. Aften Gard zbudowały Elfy lecz podczas pierwszej wojny został przejęty przez ludzi pod wodzą Rorana II. Zbudowana przez elfy twierdza miała poważny problem... była skonstruowana z drewna. Ludzie poprawili ten błąd stosując skałe. Nowi mieszkańcy przez pokolenia zdobywali coraz więcej doświadczenia w poruszaniu się w górach które otaczają twierdze.
Bonusy:
Każdy AftenGardczyk dostaje premie: +2 do wytrzymałości kosztem -1 do celności.
Bonusowa umiejętność: Wspinaczka.

Księstwo Venderiańskie -

Jedyne miejsce w Orahnon mające dostęp do niekończącej się błękitnej pustki. Ocean niesie ze sobą wiele korzyści. Przede wszystkim ta prowincja dostarcza najwięcej żywności do środkowego Orahnon.
Panuje tu zamożny ród Venderjiański na którego czele stoi książe Prosan. Wzdłuż wybrzeża zaczyna pojawiać się coraz więcej portów, jednakże port w Logro góruje nad całym wielkim oceanem. Książe Prosan w swoim władaniu ma takżę wyspę nazwaną na jego cześć Prosan.

Premia: + 1 Wytrzymałość + 1 Spostrzegawczość kosztem - 1 Inteligencji
Umiejętność: Żegluga.

Księstwo Endor -

Panowanie Księcia Darona przyniosło na równiny Łez strach i nie pewność. Brutalny książę wprowadził Słowo Świętej Inkwizycji jako prawo. W całej prowincji zaczęły powstawać Lochy oraz więzienia tworząc z Endor ogromny zakład karny dla bandytów z całego królestwa. Jeżeli ktokolwiek w zakresie mocy Świętej Inkwizycji wyznaje rytułały będące obrazą dla ich wiary zostaje natychmiast przeniesiony do Lochu na okropne tortury by potem spłonąć.

Premia: +1 Inteligencja + 1 Siła kosztem - 1 Zręczność
Umiejętność: Psycholog ( Może dowiedzieć się to czego chce, za pomocą krętej gry psychologicznej.)

Księstwo Xenon -

Ludzie z tego księstwa utrzymują się za pomocą myślistwa oraz zielarstwa. Można powiedzieć że jest to świat Natury. Najbardziej zbratane z Ghobem i Niksą miejsce w Królestwie. Rządy księcia a zarazem kapłana Yordaana wprowadziły harmonie. Tu postali pierwsi leśnicy nazywani Gońcami Wiatru. Organizacja ta jest organizacją podobną do straży miejskiej, lecz ich celem jest zapobieganie pożarom.
Premia: +2 do Zręczność.
Umiejętność: Instynkt (Jest mała szansa że zgubi się w jakimkolwiek lesie.

Prowincja Klanu Katraja -

Słynna w Endor inkwizycja jest tutaj panem. Zamek Karaszmar w tej prowincji zwanej Q'orion jest siedzibą Klanu a raczej zakonu Inkwizycji Węża. Najbardziej brutalnej i zabójczej sile w całym Orahnon. Bewzględność i siła jest tu na porządku dziennym. Właśnie tu postały trzy największe świątynie oddane bogom. Panuje tu Mistrz Darion. Znawca potęgi światła. Najmniej znanej dziedzinie magii zaraz koło nekromancjii.
Premia: + 2 do siły - 2 do Zręczności (Umiejętność tu jest dobra dlatego tu odjołem dwa)
Umiejętność: Mistrz Bólu (Wie gdzie uderzyć by bolało najbardziej)

Elfy

W leśnym królestwie elfów, Ho'elmar panuje król Utan I Łaskawy. Wyróżniane są trzy rodzaje elfów.

Leśne:

Tłumaczyć nie trzeba prawda. Te elfy doskonale radzą sobie na drzewach oraz w hmm... e... lesie. Świetnie sobie radzą w polowaniu oraz tropieniu.
Premia: + 2 do Zręczności - 1 do siły
Umiejętność: Tropienie

Mroczne.

Te upodobały sobie ciemne jaskinie które jak się okazuje są pod całym ogromnym lasem. Wykształciły oczy pozwalające widzieć w ciemnośćiach a niektóre straciły wzrok dzięki czemu doskonale słyszą. Co więcej mroczny elf jest najlepszym cichym zabójcą. Czesto nazywani są Cichociemni.
Premia: +2 Zręczność
umiejętność: Widzenie w ciemnościach lub doskonały słuch (słysz doskonale dzięki czemu możesz uniknąć prawie każdego ciosu)
[Wybierz sobie lecz gdy wybierzesz 1 to dopisz sobie jeszcze światłowstręt. Gdy wybierzesz jednak to drugie to dopisz sobie Wrażliwość na głośne dźwięki.]

Elfy Wysokiego Rodu

Elfia Szlachta. Nie preferują walki wręcz, wolą używać magii. Od małego uczą się tajników magii. Te elfy wykształciły w sobie niebywałą odporność na trucizny.
Premia: +2 do inteligencji -1 do wytrzymałości
Umiejętność: Odporność na trucizny.

To tyle. Jeszcze poprawie karte postaci oraz wyjaśnie sprawe magii oraz mechaniki odpisywania.

Magia:

Tak więc magia (Ziemia, Woda, Ogień) dzieli się na dwie podgrupy:

Ziemia:
-Magia Natury
-Magia Destrukcji (Związane głownie z magią ofensywą.)

Woda:
-Magia Życia
-Magia Destrukcji (To samo co u góry)

Ogień:
-Magia Światła
-Magia Destrukcji

Są jeszcze inne mniej zbadane tajniki czyli:
-Nekromancja
-Magia Wiatru
Niestety narazie nie jesteście wybrańcami i nie możecie używać tych zakazanych sztuk.

Co do Zaklęć. Powiedzmy że zwraz z wzrostem Inteligencji będe wysyłał wam na PW wasze hamulce czyli największe co możecie w danej chwili zrobić.


O jeszcze jedno Umiejętności
Doszłem do tego że sami możecie sobie sami wymyślić je. Oczywiście nie dawać sobie tych umiejętności które są bonusowe.

Zmieniona Karta:

Imię i Nazwisko:
Pochodzenie: (Doszedłem do wniosku że napiszcie królestwo i ksiestwo, ( Wprzypadku Elfów tylko królestwo))
Pod-Rasa:

Opis postaci: (Jaka jest postać)
Wygląd Postaci:
Historia Postaci:

Atrybuty: (10 punktów do rozdania)

Siła:
Zręczność:
Celność:
Inteligencja:
Wytrzymałość:
Spostrzegawczość:

Umiejętności: (3)
Cechy: (2 pozytywne i 2 negatywne) (+ jeszcze cechy władcy o ile jesteś magiem)

Ekwipunek: (




Mechanika pisania. Może utrudniam życie ale wydaje mi się że mój pomysł jest ciekawy.

To co postać mówi piszemy kolorem - Czarnym
Zaś to co robimy piszemy kolorem - Zielonym Oraz poprzedzamy *

Praktyka:

- Witaj przyjacielu. *Powiedziałem do stojącego nieopodal mężczyzny*- Czy pan mnie słyszy? * Podszedłem bliżej i szturchnołem go patykiem

To chyba na tyle. Zapisujcie się ;)
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Śmiesznie nie może być Master ? xD Te nazwy wziołem z Czystej Nauki. Tak dla frajdy. ALe jeżeli chodzi o mitologie Tarota traktuje poważnie... Mój wujek od strony ojca ma "orginalną" talie Tarota. Pokazywał mi ją jak byłem mały. Nie podoba się, nie czytać :p . xD No nic. Bo coś myśę że zaraz temat zmieni znaczenie.


Ale nie na nawet nie zauważyłem że napisałem Bobra :mruga: :mruga: :mruga: :mruga:
którego tarota? tarotów jest multum, jedyny godny uwagi to erotyczny, można sobie urozmaicić nim wieczory :p sorka za OT ale tarot mnie bawi XD ale to nic do sesji, tylko o samym tarocie :)


i właśnie mi to przypomniało jedną rzecz, ten brak wiatru, to przypomina mi coś jak avatar, last aribrender, czy jakoś tak się zwało. Tam byli odpowiednicy magów, w różnych krajach nad różnymi żywiołami panowali, tylko kraj wiatru został prawie całkiem zniszczony, kojarzysz może to? (genialne to nie jest, zwłaszcza, że zrobili to typowo, dla dzieci, ale sam pomysł był interesujący :)
 

Katraj

Nowicjusz
Dołączył
24 Wrzesień 2009
Posty
18
Punkty reakcji
0
Wiek
28
Sam nie wiem. Avatar coś mi się kojarzy ale no cóż nie mogę sobie przypomnieć. Tarota miał trgo normalnego ale problemy z kasą i na allegro poszło za 70 zł. :/ Ale no nic Wiaterek z Fabuły zwiało na dłuższą metę.
 
Status
Zamknięty.
Do góry