Katraj
Nowicjusz
- Dołączył
- 24 Wrzesień 2009
- Posty
- 18
- Punkty reakcji
- 0
- Wiek
- 28
Witam was wszystkich.
Witam was wszystkich, usiądźcie wygodnie przy mym stole. Jeżeli chcecie wyruszyć na tę wyprawę historię mą jak i świata znać musicie. Wiem że wszyscy na łupy łakomi jesteście lecz nie po to was zebrałem. Zapłatę dostaniecie jeżeli żywi z niej wyjdziecie. Ruszymy przez lasy, góry, jeziora, kotliny, świątynie i jaskinie. Powiem szczerze, powrotu się nie spodziewam jeśli odejść chcecie proszę bardzo. Lecz dla tych którzy zostaną mam historię którą niedawno poznałem i wypisana była na starych głazach.
----------------------
Było ich trzech, trzech bogów prawdziwych. A Uranos dobra strzegł, Kodios równowagi a Kashyy zła. Trzech ich było jak do tej pory sądziliśmy. Potęga ich wielka była. Świat stworzyli razem, oceany góry i podziemia. Lecz ostatnio odkryłem coś wielkiego. Stare archiwa na wielkiej światyni. Głoszą one:
"On wielki jest... Bóg zapomniany, nienawiści i Anarchii... Złakoniony krwii jest a jego gniew się wyleje na świat... Kolumny strzegące jego więzienia skruszone zostaną... Więzienie pęknie pod napływem krwii boga jej... Chaos ogarnie świat..."
Pewnie stara przepowiednia, jak każda inna pewnie jest to czcze gadanie. Lecz inne zapiski wyglądały obiecująco lecz mrok zapadał a w lesie Onyx o zmroku niebezpiecznie jest więc wróciłem do miasta. O poranku wyruszyłem na wyprawe do niej lecz świątyni nie było. Jedyne co zostało to kamienny kostur. To jest moja historia... Chce byście wyruszyli ze mną na wyprawe odnalezienia jej. Zostaniemy jeszcze w mym dworze gdybyście mieli jakieś pytania mówcie chętnie odpowiem..
___________________________________
Świat
Magia w naszym świecie sprowadza się do trzech elementów: Ognia, wody i ziemi
Tych trzech elemntów strzegą trzej władcy: Dżinn (Ogień), Niksa (Wody) i Ghob (ziemia)
Każdy z magów pobiera cechy władcy. Jeżeli jesteś magiem ognia to znaczy że: myślisz że jesteś lepszy od innych oraz że jesteś od nich silniejszy. Jeżeli zaś jesteś magiem wody: umiesz dostosować się do otoczenia oraz sytuacji. Lubisz się przechwalać oraz udawac kogoś kim nie jesteś.
Gdy wybrałeś drogę ziemi: oznacza to że jesteś arogancki oraz uważasz że jesteś najmądrzejszy...
Nasze lądy są nie zbadane wiadomo jednak jest że daleko w lasach Onyxu znajduję się miasto elfów. Na południu znajduje się pustynia złotych pisaków. Zaś na północy i dalekim zachodzie znajduje się wielkie pasmo górskie zwane Szkielet świata. Podobno na dalekiej pólnocy znajduje się kolejna pustynia lecz lodowa a zaraz koło niej kolejna lecz zwykła. Nazywamy ją równina dwóch światów. Część świata jest nie zbadana a głównie wschód podobno znajdują się tam kotliny oraz potężne wulkany tłoczące ciągle lawę.
Kontynent nazywa się Pronous.
Obecnym królem naszego Imperium Orahnon jest król Roran V. Graniczymy z leśnym państwem elfów. Boliron. Stolicą naszego wspaniałego Imperium jest Aftengard. Niezdobyta Twierdza otoczona pojedynczymi Górami. Niewiadomo czy istnieją inne rasy lecz szacuje się że istnieją jeszcze 2 lecz nie są to wieści potwierdzone.
Tyle powinniście wiedzieć na dzień dzisiejszy po drodze opowiem wam więcej.
_________
Karta postaci
Imię i Nazwisko:
Wiek:
Rasa:
Klasa:
Wygląd
Opis Postaci: (Urodzenie, i te sprawy. Nazwy miast możecie zmyślić)
Cechy: 3 ( Jeśli jesteś magiem to dopisz cechy władcy)
Umiejętności: 2
Atrybuty (Do rozdanie 10 pkt) (Na początku każdy Atrybut jest równy 1
Siła:
Zręczność:
Spostrzegawczość:
Inteligencja:
Wytrzymałość:
Celność:
__________
Rasa:
Człowiek: Istota wrzechstronna. Posługuje się wszystkim począwszy od narzędzi, poprzez łuki aż po magie. Świetnie dopasowuję się do sytuacji. Lecz należy pamiętać że człowiek ma swoje ograniczenia. Np. nie osiągnie tak wielkiej sprawności w walce łukiem jak elf.
Elf: Rasa stara. Swoją siłę czerpie z magii oraz doskonałości w walce łukiem. Są wyśmienitymi magami i łucznikami. Elfy nie są tak wytrzymałe jak ludzie oraz nie potafią walczyć bronią ciężką taką jak Mloty bojowe czy Topory. W walce bezpośredniej kiorzystają z krótkich mieczy.
Klasy:
Wojownik - Sprawnie posługuje się każdą bronią. Charakteryzują się siłą oraz wytrzymałością. (Elf potrafi posługiwać się w tym wypadku dwoma krótkimi lub zwykłymi mieczami.)
Łucznik - Łucznik wspaniale posługuje się łukiem. Jest celny i precyzyjny. Łucznik charakteryzuję się wysoką spostrzegawczością oraz celnością.
Mag - Ognia, ziemi i wody. Potęga sama w sobie. Mag posługuje się kosturami oraz różnego rodzaju magicznymi przedmiotami. Mag charakteryzuje się wysoką inteligencją.
Umiejętności:
Alchemia, znajomość języka, Otwieranie zamków, zielarstwo, myślistwo, skradanie się, perswazja, Leczenie, Złodziejstwo, szybki metabolizm.(przyśpieszone gojenie się ran)
Sesja dla 3-5 osób
Witam was wszystkich, usiądźcie wygodnie przy mym stole. Jeżeli chcecie wyruszyć na tę wyprawę historię mą jak i świata znać musicie. Wiem że wszyscy na łupy łakomi jesteście lecz nie po to was zebrałem. Zapłatę dostaniecie jeżeli żywi z niej wyjdziecie. Ruszymy przez lasy, góry, jeziora, kotliny, świątynie i jaskinie. Powiem szczerze, powrotu się nie spodziewam jeśli odejść chcecie proszę bardzo. Lecz dla tych którzy zostaną mam historię którą niedawno poznałem i wypisana była na starych głazach.
----------------------
Było ich trzech, trzech bogów prawdziwych. A Uranos dobra strzegł, Kodios równowagi a Kashyy zła. Trzech ich było jak do tej pory sądziliśmy. Potęga ich wielka była. Świat stworzyli razem, oceany góry i podziemia. Lecz ostatnio odkryłem coś wielkiego. Stare archiwa na wielkiej światyni. Głoszą one:
"On wielki jest... Bóg zapomniany, nienawiści i Anarchii... Złakoniony krwii jest a jego gniew się wyleje na świat... Kolumny strzegące jego więzienia skruszone zostaną... Więzienie pęknie pod napływem krwii boga jej... Chaos ogarnie świat..."
Pewnie stara przepowiednia, jak każda inna pewnie jest to czcze gadanie. Lecz inne zapiski wyglądały obiecująco lecz mrok zapadał a w lesie Onyx o zmroku niebezpiecznie jest więc wróciłem do miasta. O poranku wyruszyłem na wyprawe do niej lecz świątyni nie było. Jedyne co zostało to kamienny kostur. To jest moja historia... Chce byście wyruszyli ze mną na wyprawe odnalezienia jej. Zostaniemy jeszcze w mym dworze gdybyście mieli jakieś pytania mówcie chętnie odpowiem..
___________________________________
Świat
Magia w naszym świecie sprowadza się do trzech elementów: Ognia, wody i ziemi
Tych trzech elemntów strzegą trzej władcy: Dżinn (Ogień), Niksa (Wody) i Ghob (ziemia)
Każdy z magów pobiera cechy władcy. Jeżeli jesteś magiem ognia to znaczy że: myślisz że jesteś lepszy od innych oraz że jesteś od nich silniejszy. Jeżeli zaś jesteś magiem wody: umiesz dostosować się do otoczenia oraz sytuacji. Lubisz się przechwalać oraz udawac kogoś kim nie jesteś.
Gdy wybrałeś drogę ziemi: oznacza to że jesteś arogancki oraz uważasz że jesteś najmądrzejszy...
Nasze lądy są nie zbadane wiadomo jednak jest że daleko w lasach Onyxu znajduję się miasto elfów. Na południu znajduje się pustynia złotych pisaków. Zaś na północy i dalekim zachodzie znajduje się wielkie pasmo górskie zwane Szkielet świata. Podobno na dalekiej pólnocy znajduje się kolejna pustynia lecz lodowa a zaraz koło niej kolejna lecz zwykła. Nazywamy ją równina dwóch światów. Część świata jest nie zbadana a głównie wschód podobno znajdują się tam kotliny oraz potężne wulkany tłoczące ciągle lawę.
Kontynent nazywa się Pronous.
Obecnym królem naszego Imperium Orahnon jest król Roran V. Graniczymy z leśnym państwem elfów. Boliron. Stolicą naszego wspaniałego Imperium jest Aftengard. Niezdobyta Twierdza otoczona pojedynczymi Górami. Niewiadomo czy istnieją inne rasy lecz szacuje się że istnieją jeszcze 2 lecz nie są to wieści potwierdzone.
Tyle powinniście wiedzieć na dzień dzisiejszy po drodze opowiem wam więcej.
_________
Karta postaci
Imię i Nazwisko:
Wiek:
Rasa:
Klasa:
Wygląd
Opis Postaci: (Urodzenie, i te sprawy. Nazwy miast możecie zmyślić)
Cechy: 3 ( Jeśli jesteś magiem to dopisz cechy władcy)
Umiejętności: 2
Atrybuty (Do rozdanie 10 pkt) (Na początku każdy Atrybut jest równy 1
Siła:
Zręczność:
Spostrzegawczość:
Inteligencja:
Wytrzymałość:
Celność:
__________
Rasa:
Człowiek: Istota wrzechstronna. Posługuje się wszystkim począwszy od narzędzi, poprzez łuki aż po magie. Świetnie dopasowuję się do sytuacji. Lecz należy pamiętać że człowiek ma swoje ograniczenia. Np. nie osiągnie tak wielkiej sprawności w walce łukiem jak elf.
Elf: Rasa stara. Swoją siłę czerpie z magii oraz doskonałości w walce łukiem. Są wyśmienitymi magami i łucznikami. Elfy nie są tak wytrzymałe jak ludzie oraz nie potafią walczyć bronią ciężką taką jak Mloty bojowe czy Topory. W walce bezpośredniej kiorzystają z krótkich mieczy.
Klasy:
Wojownik - Sprawnie posługuje się każdą bronią. Charakteryzują się siłą oraz wytrzymałością. (Elf potrafi posługiwać się w tym wypadku dwoma krótkimi lub zwykłymi mieczami.)
Łucznik - Łucznik wspaniale posługuje się łukiem. Jest celny i precyzyjny. Łucznik charakteryzuję się wysoką spostrzegawczością oraz celnością.
Mag - Ognia, ziemi i wody. Potęga sama w sobie. Mag posługuje się kosturami oraz różnego rodzaju magicznymi przedmiotami. Mag charakteryzuje się wysoką inteligencją.
Umiejętności:
Alchemia, znajomość języka, Otwieranie zamków, zielarstwo, myślistwo, skradanie się, perswazja, Leczenie, Złodziejstwo, szybki metabolizm.(przyśpieszone gojenie się ran)
Sesja dla 3-5 osób