Zagadka Tryblonu

Status
Zamknięty.

Bling_King

Nowicjusz
Dołączył
21 Czerwiec 2009
Posty
88
Punkty reakcji
0
Wiek
29
Miasto
Polska
Wasza drużyna siedziała w karczmie "Pod Pękniętą Strzałą" była to stara zatęchła speluna która została ochrzczona karczmą chyba tylko przez widzimisię właściciela. Jak zwykle wybraliście stolik w koncie rozłożyliście mapę i rozmyślaliście o następnych poczynaniach drużyny. Mijały godziny a wy nadal nie mieliście żadnego pomysłu, aż nagle drzwi do karczmy otworzyły się z hukiem wbiegającej do niej postaci jaką był człowiek ubrany w tanie roboczy strój. Wasza drużyna skierowała oczy na niego i usłyszała wrzaski.
-Boże ratunku.... mordują, nasza wioska, moja rodzina. Krzyczał drżącym głosem ów człowiek
-Spokojnie proszę usiądź koło nas i opowiedz co się stało. Powiedział spokojnym głosem Aramiel
Postać usiadła obok niziołka i zaczęła mówić coraz spokojniej.
-Przyszli z gór. Było ich z 10-12 nie powiem dokładnie. Wyglądali na zwykłych podróżników z północypo rozejrzeniu weszli weszli do karczmy "U Brodatego Hodmira". Na początku spokojnie podeszli do właściciela karczmy jakim był krasnolud Hodmir, zamówili kilka kufelków i zaczeli rozmawiać aż Hodmir powiedział coś w stylu robiłem co się dało i w tym momencie jego głowa spadła na ziemie. Ogromny człowiek miał z 2 metry wzrostu trzymał w ręce zakrwawiony topór i rzekł rozwścieczony "Z dymem puścić wszystko z dymem". I wtedy się zaczeło. Wszyscy uciekaliśmy jesteśmy tylko mała wioską rolników, zrozumcie nie umieliśmy się bronic proszę pomóżcie mi jestem wstanie zapłacić każdą cenę proszę oni maja moją rodzinę.
-Hmm co wy na to. Rzekł Redgar dopijając piwo.
-No cóż i tak niczego do roboty nie mamy ruszajmy. Powiedział z błyskiem swych przebiegłych oczach Termial.
-Ten człowiek potrzebuje pomocy musimy iść. Z prawdziwą pasją w głosie wykrzyczał Aramiel.
-No cóż gdzie złoto tam i ja. Rzekł Lothar bawiąc się swym sztyletem.
-Jak zwykle ja mam gó**o do powiedzenia.... no ale cóż mój głos i tak nic nie zmieni choćmy. Powiedział zdenerwowany Eberth choć jego wściekłość wynikała nie z niewyrozumiałości towarzyszy a z mocno rozcieńczonego piwa które dla takiego smakosza jak on było wręcz obelgą.
-Dziękuje niech wam Bóg błogosławi. Chocmy czym prędzej do wioski daleka droga. A tak wogóle jest Teomir. Powiedział zdyszanym głosem Teomir.
Szliście jakieś 5 godzin aż w końcu dotarliście na miejsce. Zobaczyliście wielki głąb dymu unoszący się nad wioską i 7 uzbrojonych po zęby bandytów.
-Teomirze schowaj się my to załatwimy. Rzekł Redgar.
-No to potańczymy. Parskną Eberth.
Zaatakowaliście bandytów........



Redgar-Straciłeś 3 sztuki złota na piwo w karczmie. Nic nie zyskałeś. Twój stan to gotów do walki. Opisz swoje poczynania.
Aramiel-Straciłeś 2 sztuki złota na butelkę wody w karczmie. Zyskałeś do połowy pełną butelkę z wodą. Twój stan to skoncentrowany. Opisz swoje poczynania.
Eberth-Straciłeś 6 sztuk złota na piwo w karczmie. Nic nie zyskałeś. Twój stan to podekscytowany. Opisz swoje poczynania.
Lothar-Nic nie straciłeś. Nic nie zyskałeś. Twój stan to skupiony. Opisz swoje poczynania.
Termial-Straciłeś 7 sztuk złota na dwa kieliszki taniego wina w karczmie. Nic nie zyskałeś. Twój stan to agresywny. Opisz swoje poczyniania.
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Aramielu - zwrócił się do swego towarzysza - wyceluj w tego najbardziej po lewej ja z kolei postaram się ustrzelić tego najbardziej po prawej. W ten sposób pozbędziemy się chociaż dwóch z nich.
Mówiąc to już wycelował w swój upatrzony cel.
-A wy kompanii gotujcie się do walki. W końcu za coś nam płacą. - powiedział z niekrytym uśmiechem na twarzy - i pamiętajcie, że pięciu z nich się jeszcze kręci po okolicy, więc niech ktoś obstawi tyły. Do dzieła!

---------------------------------------------------------

Atrybuty
Siła 8
Zręczność 6
Inteligencja 8
Szybkość 6
Wytrzymałość 7
Moc Magiczna 5
Osobowość 10

Umiejętności
1 Ostrza
2 Blok
3 Handel
4 Retrotyka
5 Jazda Konna
6 Ciężkie Zbroje
7 Urok Osobisty

Ekwipunek
1 Ojcowski Miecz Oburęczny w pochwie na plecach
2 Lekka Kusza uwiązana koło miecza
3 100 Bełtów w kołczanie przypiętym do lewej nogi
4 Żelazna Zbroja z Szyszakiem
5 Osełka w kieszeni nogawic
6 Racje żywnościowe na 7 dni
7 97 sztuk złota
--------------------------------------------------
Stan: Gotowy do walki, skoncentrowany.
 

bestiav

Nowicjusz
Dołączył
7 Wrzesień 2009
Posty
26
Punkty reakcji
0
Wiek
38
Oręż bandy wywołała wątpliwości u Lothara, lecz z zamyślenia wyrwał go głos Redgara i pewność która w nim usłyszał ,nieraz widział towarzyszy w walce
nie ociągając się dłużej odwrócił się na piecie, lustrując okolice, kotem oka rzucał spojrzenia na towarzyszy.

---------------------------------------------------------

Atrybuty
Siła 4
Zręczność 10
Inteligencja 6
Szybkość 9
Wytrzymałość 5
Moc Magiczna 4
Osobowość 7

Umiejętności
1 Skryte Ostrza
2 Ręczna Kusza
3 Skradanie Się
4 Zabezpieczenia
5 Aktorstwo
6 Bez Zbroji
7 Akrobatyka

Ekwipunek
1 Tajemna Kling przypięta do nadgarstka na wysuwanym pasku
2 Samopowtarzalna Ręczna Kusza przyczepiona do nadgarstka
3 5 Magazynków na pasku zawieszonym wzdłuż klatki piersiowej
4 Strój Żebraka
5 Narzędzia Złodzieja zawieszone na pasie
6 Racje żywnościowe na 7 dni
7 100 sztuk złota
---------------------------------------------------------
Stan: Gotowy do walki, czujny
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
- Redgarze, zajmij się sobą i orientuj się! - Powiedział i wycelował i wystrzelił strzałę w stronę bandyty po prawej stronie.
-------------------------------------------
Atrybuty
Siła: 6
Zręczność: 8
Inteligencja: 10
Szybkość: 7
Wytrzymałość: 5
Moc Magiczna: 9
Osobowość: 6

Umiejętności
1: Celność
2: Łuczarz
3: Alchemia
4: Medycyna
5: Jazda Konna
6: Lekki Pancerz
7: Mowa Zwierząt

Ekwipunek
1: Krotki Miecz w pochwie przypiętej do pasa
2: Długi Łuk Cisowy założony na plecy
3: 99 Strzał w kołczanie zawieszonym na plecach
4: Elficka Lekka Zbroja
5: Przyrządy Alchemiczne w kieszeni zbroi
6: Racje żywnościowe na 7 dni
7: 100 sztuk złota

--------------------------------
Stan: Skoncentrowany, gotowy do walki
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
-Bawcie się jak chcecie!- Tylko tyle powiedział do towarzyszy Termial, nie był zbyt rozmowny, i nie zamierzał czekać aż się nagadają. Ruszył gepardzim biegiem w stronę przeciwników. Chciał zaskoczyć ich swoją szybkością, ataki w biegu to jego specjalność. Biegł jednak delikatnie przesuwając się w prawo, by zejść z oczu łucznikowi. Nie chciał mu wadzić, zwłaszcza, że miłe mu jeszcze plecy. Przy pierwszym kroku wyjął Długi Elficki Miecz, przy następnym lewą ręką złapał za Krótki Elficki Miecz, którego nie musiał wyciągać. Miecz sam wyskoczył z pochwy gdy tylko rozprostował nogę. W biegu przyglądał się moment przeciwnikom, obserwując ich uzbrojenie. Dzięki umiejętności wyszukiwania słabych punktów chciał zabić wroga przy jak najmniejszej ilości ruchów.




____________________
Postać:
Imię: Termial; Nazwisko: Ilgana; Rasa: Mroczny Elf; Profesja: Władca Ostrzy; Wiek 47
Atrybuty:
Siła - 06
Zręczność - 09
Inteligencja - 07
Szybkość - 10
Wytrzymałość - 06
Moc Magiczna - 08
Osobowość - 08
Umiejętności:
1 Dwa Ostrza
2 Zręczny Nadgarstek
3 Szósty zmysł
4 Pradawna Wiedza
5 Słabe Punkty
6 Lekkie Opancerzenie
7 Gepardzi Bieg
____________________
Ekwipunek:
1 Długi Miecz Elficki w pochwie na plecach
2 Krótki Miecz Elficki w pochwie przy nodze
3 Skórzany Bicz przywiązany do nogi
4 Mroczny Ebonowy Pancerz
5 Cenne Artefakty Pradawnych w wyściełanej skórce
6 Racje żywnościowe na 7 dni
7 93 sztuk złota
____________________
Stan: Agresywny/W trakcie walki
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Ehh... zero dyscypliny...
Poprawił kuszę i wystrzelił do swego celu.

---------------------------------------------------------

Atrybuty
Siła 8
Zręczność 6
Inteligencja 8
Szybkość 6
Wytrzymałość 7
Moc Magiczna 5
Osobowość 10

Umiejętności
1 Ostrza
2 Blok
3 Handel
4 Retrotyka
5 Jazda Konna
6 Ciężkie Zbroje
7 Urok Osobisty

Ekwipunek
1 Ojcowski Miecz Oburęczny w pochwie na plecach
2 Lekka Kusza uwiązana koło miecza
3 100 Bełtów w kołczanie przypiętym do lewej nogi
4 Żelazna Zbroja z Szyszakiem
5 Osełka w kieszeni nogawic
6 Racje żywnościowe na 7 dni
7 97 sztuk złota
--------------------------------------------------
Stan: Gotowy do walki, skoncentrowany.
 

Bling_King

Nowicjusz
Dołączył
21 Czerwiec 2009
Posty
88
Punkty reakcji
0
Wiek
29
Miasto
Polska
-Utrata Mori Hestona Wanto. Powiedział szeptem Eberth trzymając w ręce runę z wyrytą nań czaszką i cisną magicznym pociskiem w bandytę. A następnie porwał się do walki.
-Za klasztor Hefajstura. Wykrzyczał z młotem w ręku Eberth

---------------------------------------------------------

Atrybuty
Siła 8
Zręczność 5
Inteligencja 7
Szybkość 5
Wytrzymałość 10
Moc Magiczna 8
Osobowość 6

Umiejętności
1 Obuchy
2 Tarcze
3 Pismo Runiczne
4 Twarda Głowa
5 Magia
6 Ciężkie Zbroje
7 Modlitwa

Ekwipunek
1 Wielki Młot Kapłana przywiązany do pasa
2 Duża Tarcza założona na plecy
3 5 Run Klątwy w tajnym schowku u nasady młota
4 Kusza przyczepiona koło tarczy na plecy
5 Ciężka Szata Mnicha
6 Racje żywnościowe na 7 dni
7 94 sztuk złota
--------------------------------------------------
Stan: Spokojny, skupiony.
 

Bling_King

Nowicjusz
Dołączył
21 Czerwiec 2009
Posty
88
Punkty reakcji
0
Wiek
29
Miasto
Polska
Redgar-Bełt z pełną gracją opuścił twą kusze i poleciał prosto w twój cel i choć został zablokowany przez bandytę to jego stary skórzany puklerz nie miał szans z bełtem o takiej sile i został przebity a pocisk trafił w grdykę bandyty.
Aramiel-Twa strzała ze świstem przeleciała koło Termiela i dosięgła klatki piersiowej bandyty który obiją ja rękami wystękał kilka słów i padł na ziemie.
Eberth-Pocisk z twej runy wyleciał i trafił przeciwnika w brzuch. Z oczu, ust i każdego możliwego otworu w jego ciele zaczęła wylatywać rażąca w oczy światłość a odpryski które odbiły się od ciała pierwszego celu trafiły dwóch kolejnych i zrobiły z nimi to samo, wszyscy padli na ziemie z przerażającym krzykiem.
Lothar-Rozglądając się zauważyłeś że na drzewie za którym schował się Teomir siedzi bandyta z naprężonym już łukiem i w tym momencie cudem unikłeś lecącej w ciebie strzały.
Termial-Dzięki swej prędkości żaden miecz nie dosięgnął twojej postaci a twój kompletnie przeciwnie, jedno machnięcie twojej elfickiej klingi zabiło jednego bandytę a drugiego rozbroiło.

Skutki Cała siódemka padła na ziemie byliście pewni że jeden wciąż żyje gdyż miecz Termiala tylko go rozbroił a mroczny elf pewny był swego czynu pozostało tylko pytanie jak zabić strzelca na drzewie nim on zabije was
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Się schował bydlak - burknął pod nosem.
Szybko przeładował strzałę i wycelował w skrytego na drzewie przeciwnika.


---------------------------------------------------------

Atrybuty
Siła 8
Zręczność 6
Inteligencja 8
Szybkość 6
Wytrzymałość 7
Moc Magiczna 5
Osobowość 10

Umiejętności
1 Ostrza
2 Blok
3 Handel
4 Retrotyka
5 Jazda Konna
6 Ciężkie Zbroje
7 Urok Osobisty

Ekwipunek
1 Ojcowski Miecz Oburęczny w pochwie na plecach
2 Lekka Kusza uwiązana koło miecza
3 98 Bełtów w kołczanie przypiętym do lewej nogi
4 Żelazna Zbroja z Szyszakiem
5 Osełka w kieszeni nogawic
6 Racje żywnościowe na 7 dni
7 97 sztuk złota
--------------------------------------------------
Stan: Czujny, skoncentrowany.
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Termial po zakończeniu ataku nie cofnął się by dobić przeciwnika. Poszukał schronienia, coś za czym mógłby się schować by osłonić się przed strzałami.
- Cholera, muszę jakoś go okrążyć. Gdyby tak mieczem rzucić... - Myślał. I żałował, że nie ma chociaż noża - Królestwo za łuk, za kuszę! - Następnie zaczął się rozglądać za drogą, dzięki której mógłby niezauważony wydostać się poza zasięg wzroku strzelca jednocześnie zbliżając się do niego.



____________________
Postać:
Imię: Termial; Nazwisko: Ilgana; Rasa: Mroczny Elf; Profesja: Władca Ostrzy; Wiek 47
Atrybuty:
Siła - 06
Zręczność - 09
Inteligencja - 07
Szybkość - 10
Wytrzymałość - 06
Moc Magiczna - 08
Osobowość - 08
Umiejętności:
1 Dwa Ostrza
2 Zręczny Nadgarstek
3 Szósty zmysł
4 Pradawna Wiedza
5 Słabe Punkty
6 Lekkie Opancerzenie
7 Gepardzi Bieg
____________________
Ekwipunek:
1 Długi Miecz Elficki w pochwie na plecach
2 Krótki Miecz Elficki w pochwie przy nodze
3 Skórzany Bicz przywiązany do nogi
4 Mroczny Ebonowy Pancerz
5 Cenne Artefakty Pradawnych w wyściełanej skórce
6 Racje żywnościowe na 7 dni
7 93 sztuk złota
____________________
Stan: Uspokojony/Skupiony
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
Aramiel schował łuk.
- Teraz wystarczy wyciągnąć miecz i uderzyć prosto w głowę. - Rzekł i wyciągnął miecz.
Musiał poczekać aż nadarzy się okazja do ataku.

-------------------------------------------
Atrybuty
Siła: 6
Zręczność: 8
Inteligencja: 10
Szybkość: 7
Wytrzymałość: 5
Moc Magiczna: 9
Osobowość: 6

Umiejętności
1: Celność
2: Łuczarz
3: Alchemia
4: Medycyna
5: Jazda Konna
6: Lekki Pancerz
7: Mowa Zwierząt

Ekwipunek
1: Krotki Miecz w pochwie przypiętej do pasa
2: Długi Łuk Cisowy założony na plecy
3: 99 Strzał w kołczanie zawieszonym na plecach
4: Elficka Lekka Zbroja
5: Przyrządy Alchemiczne w kieszeni zbroi
6: Racje żywnościowe na 7 dni
7: 98 sztuk złota [/color]
--------------------------------
Stan: Skoncentrowany, Pragnący zaatakować
 

Bling_King

Nowicjusz
Dołączył
21 Czerwiec 2009
Posty
88
Punkty reakcji
0
Wiek
29
Miasto
Polska
Eberth zasłonił swojego towarzysza Redgara swą ogromną tarczą
-Osłonie cię kamracie ale pamiętaj każdy stracony pocisk to większa możliwość że jego strzała dosięgnie jednego znas. Lothar, Aramiel ! Lothar chowaj się ! Aramiel ty też ! Krzyknął Ebert blokując jeden z pocisków

---------------------------------------------------------

Atrybuty
Siła 8
Zręczność 5
Inteligencja 7
Szybkość 5
Wytrzymałość 10
Moc Magiczna 8
Osobowość 6

Umiejętności
1 Obuchy
2 Tarcze
3 Pismo Runiczne
4 Twarda Głowa
5 Magia
6 Ciężkie Zbroje
7 Modlitwa

Ekwipunek
1 Wielki Młot Kapłana przywiązany do pasa
2 Duża Tarcza założona na plecy
3 5 Run Klątwy w tajnym schowku u nasady młota
4 Kusza przyczepiona koło tarczy na plecy
5 Ciężka Szata Mnicha
6 Racje żywnościowe na 7 dni
7 94 sztuk złota
--------------------------------------------------
Stan: Podczas modlitwy, regenerujący siły.
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Redgar osłonięty tarczą poczuł się bardziej komfortowo. Wiedział że stał się trudniejszym celem. Jeszcze raz poprawił kuszę i obrał cel. Zaraz po wystrzeleniu zaczął szukać schronienia gdyż wiedział, że tarcza jego kompana to tylko tymczasowe rozwiązanie.



---------------------------------------------------------

Atrybuty
Siła 8
Zręczność 6
Inteligencja 8
Szybkość 6
Wytrzymałość 7
Moc Magiczna 5
Osobowość 10

Umiejętności
1 Ostrza
2 Blok
3 Handel
4 Retrotyka
5 Jazda Konna
6 Ciężkie Zbroje
7 Urok Osobisty

Ekwipunek
1 Ojcowski Miecz Oburęczny w pochwie na plecach
2 Lekka Kusza uwiązana koło miecza
3 98 Bełtów w kołczanie przypiętym do lewej nogi
4 Żelazna Zbroja z Szyszakiem
5 Osełka w kieszeni nogawic
6 Racje żywnościowe na 7 dni
7 97 sztuk złota
--------------------------------------------------
Stan: Skupiony, agresywny.
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
Aramiel przeturlał się do tarczy. Schował miecz.
- Kamraci, musimy wymyślić plan. Ktoś musi być przynętą, wtedy gdy bandyci zainteresują się nim, ja zestrzelę ich z łuku. - Rzekł.

-------------------------------------------
Atrybuty
Siła: 6
Zręczność: 8
Inteligencja: 10
Szybkość: 7
Wytrzymałość: 5
Moc Magiczna: 9
Osobowość: 6

Umiejętności
1: Celność
2: Łuczarz
3: Alchemia
4: Medycyna
5: Jazda Konna
6: Lekki Pancerz
7: Mowa Zwierząt

Ekwipunek
1: Krotki Miecz w pochwie przypiętej do pasa
2: Długi Łuk Cisowy założony na plecy
3: 99 Strzał w kołczanie zawieszonym na plecach
4: Elficka Lekka Zbroja
5: Przyrządy Alchemiczne w kieszeni zbroi
6: Racje żywnościowe na 7 dni
7: 98 sztuk złota
--------------------------------
Stan: Zdenerwowany, Pod wpływem adrenaliny
 

bestiav

Nowicjusz
Dołączył
7 Wrzesień 2009
Posty
26
Punkty reakcji
0
Wiek
38
Lothar nie musiał się zastanawiać by szukać schronienia a tarcza Ebertha wydawała sie najlepszym rozwiązaniem, schował się za nią tak szybko jak tylko potrafił.
Zastanawiając się jak podejść przeciwnika usłyszał głos Aramiel
-Czemu patrzycie znów na mnie!

---------------------------------------------------------

Atrybuty
Siła 4
Zręczność 10
Inteligencja 6
Szybkość 9
Wytrzymałość 5
Moc Magiczna 4
Osobowość 7

Umiejętności
1 Skryte Ostrza
2 Ręczna Kusza
3 Skradanie Się
4 Zabezpieczenia
5 Aktorstwo
6 Bez Zbroji
7 Akrobatyka

Ekwipunek
1 Tajemna Kling przypięta do nadgarstka na wysuwanym pasku
2 Samopowtarzalna Ręczna Kusza przyczepiona do nadgarstka
3 5 Magazynków na pasku zawieszonym wzdłuż klatki piersiowej
4 Strój Żebraka
5 Narzędzia Złodzieja zawieszone na pasie
6 Racje żywnościowe na 7 dni
7 100 sztuk złota
---------------------------------------------------------
Stan: Zdenerwowany, czujny
 

Bling_King

Nowicjusz
Dołączył
21 Czerwiec 2009
Posty
88
Punkty reakcji
0
Wiek
29
Miasto
Polska
Redgar-Bełt Redgara dosięgnął celu a bandyta upał martwy na ziemi
Aramiel-Bez zmian
Ebert-Tarcza Ebertha została mocno naruszona gdyż 6 strzał wbiło się właśnie w nią
Termial-Bez zmian
Lothar-Bez zmia

Skutki-Wszyscy bandyci legli martwi oddedhcneliście z ulgą. Lecz nadal kilku z nich szlajało się po wsi. Po krótkim odpoczynu zauważyliście że jeden z bandytów którego rozbroił Termial gdzieś znikł. Teomir wyszedł za drzewa z zakrwawionym sztyletem w ręce.
-O niego już nie trzeba się martwić ale proszę szukajmy mojej rodziny może znajdziemy jakieś poszlaki wśród ciał. Rzekł Teomir
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Redgar przeszedł się do ciał zbójów, których ubił aby odzyskać bełty.
-Za darmo ich nie rozdają - rzekł jakby sam do siebie
Następnie zaczął szukać jakiś śladów przeglądając ekwipunek martwych wrogów. Miał tez nadzieję, że przy ich przeszukiwaniu znajdzie coś przydatnego.
-Kamraci. Musimy pamiętać o tych których nie ubiliśmy jeszcze. Proponuje złapać chociaż jednego żywcem - powiedział.

---------------------------------------------------------
Atrybuty
Siła 8
Zręczność 6
Inteligencja 8
Szybkość 6
Wytrzymałość 7
Moc Magiczna 5
Osobowość 10

Umiejętności
1 Ostrza
2 Blok
3 Handel
4 Retrotyka
5 Jazda Konna
6 Ciężkie Zbroje
7 Urok Osobisty

Ekwipunek
1 Ojcowski Miecz Oburęczny w pochwie na plecach
2 Lekka Kusza uwiązana koło miecza
3 100 Bełtów w kołczanie przypiętym do lewej nogi
4 Żelazna Zbroja z Szyszakiem
5 Osełka w kieszeni nogawic
6 Racje żywnościowe na 7 dni
7 97 sztuk złota
--------------------------------------------------
Stan: Czujny, spokojny.
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
Aramiel żwawym krokiem ruszył do ciała do którego strzelił i zabrał strzałę. Schował ją do kołczanu. Postanowił przeszukać też pozostałe ciała szukając czegoś przydatnego do jego ekwipunku.
- A może któryś z nich miał jakiś sztylet, miecz lub łuk? Sprawdzę. - Pomyślał.
-------------------------------------------
Atrybuty
Siła: 6
Zręczność: 8
Inteligencja: 10
Szybkość: 7
Wytrzymałość: 5
Moc Magiczna: 9
Osobowość: 6

Umiejętności
1: Celność
2: Łuczarz
3: Alchemia
4: Medycyna
5: Jazda Konna
6: Lekki Pancerz
7: Mowa Zwierząt

Ekwipunek
1: Krotki Miecz w pochwie przypiętej do pasa
2: Długi Łuk Cisowy założony na plecy
3: 100 Strzał w kołczanie zawieszonym na plecach
4: Elficka Lekka Zbroja
5: Przyrządy Alchemiczne w kieszeni zbroi
6: Racje żywnościowe na 7 dni
7: 98 sztuk złota
--------------------------------
Stan: Spokojny, Wyczulony
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Termial uznał, że marnotrawstwem byłoby nie sprawdzić zawartości sakiewek pokonanych. Złoto czy drobne przedmioty, broń, elementy garderoby, cokolwiek co przedstawiało jakąś wartość. Od dawna nie był na żadnej wojnie, nie miał zbyt wielu okazji więc do zdobycia łupów. Następnie postanowił rozejrzeć się po wiosce.


____________________
Postać:
Imię: Termial; Nazwisko: Ilgana; Rasa: Mroczny Elf; Profesja: Władca Ostrzy; Wiek 47
Atrybuty:
Siła - 06
Zręczność - 09
Inteligencja - 07
Szybkość - 10
Wytrzymałość - 06
Moc Magiczna - 08
Osobowość - 08
Umiejętności:
1 Dwa Ostrza
2 Zręczny Nadgarstek
3 Szósty zmysł
4 Pradawna Wiedza
5 Słabe Punkty
6 Lekkie Opancerzenie
7 Gepardzi Bieg
____________________
Ekwipunek:
1 Długi Miecz Elficki w pochwie na plecach
2 Krótki Miecz Elficki w pochwie przy nodze
3 Skórzany Bicz przywiązany do nogi
4 Mroczny Ebonowy Pancerz
5 Cenne Artefakty Pradawnych w wyściełanej skórce
6 Racje żywnościowe na 7 dni
7 93 sztuk złota
____________________
Stan: Spokojny/Czujny
 

Bling_King

Nowicjusz
Dołączył
21 Czerwiec 2009
Posty
88
Punkty reakcji
0
Wiek
29
Miasto
Polska
Dużyna-Przeszukując ciał drużyna znalazła wiele przydatnych rzeczy. Zebrali je na kupe żeby każdy mógł wziąść coś dal siebie

Skutki-Znależliście 7x Poszarpany płaszcz z futra, 3x Mocno zużyty łuk, 38x Strzała, 2x Wyszczerbiony sztylet, 4x Maczuga, 1x Zardzewiały krótki miecz, 7x Zdarte skórzane buty, 2x Zaniedbane rękawiczki, 3x Paczka bagiennego ziela, 1x Fajka, 4x Flaszka Gorzałki, 8x Skręt z bagiennego ziela, 8x Naszyjnik ze znakiem hydry, 2x Gródka złota ze skazą, 50x Sztuka złota
 
Status
Zamknięty.
Do góry