wypożyczalnia sprzętu foto

stosik11

Zbanowany
Dołączył
5 Lipiec 2010
Posty
53
Punkty reakcji
0
Korzystał ktoś kiedyś? Ja właśnie palnuje przed ślubem siostry skorzystać z takiej opcji. Będę odpowiedzialna za zdjęcia:) A profesjonalny sprzęt lupować to chyba przesada, tym bardziej że nie jestem super fotografką.Fajną ofertę ma Camrent. Mieliście doświadczenia z podobnymi firmami?
 

Lbubsazob

Nowicjusz
Dołączył
2 Październik 2011
Posty
270
Punkty reakcji
27
Wiek
11
Myślę, że to nie jest zły pomysł, pod warunkiem że potrafisz zadbać o ten sprzęt. Moja ciotka wypożyczyła kiedyś kamerę i kręciła film z uroczystości po komunii mojego kuzyna. Dzieciaki biegały wtedy po sali, wywaliły kamerę i potem trzeba było za nią zapłacić.
 

carotca

Nowicjusz
Dołączył
18 Czerwiec 2012
Posty
17
Punkty reakcji
0
Pewnie, że fajna sprawa, szczególnie dla osób, które jeszcze nie wiedzą, czy fotografią zajmą sie na poważnie czy im szybko zapał do cykania fotek minie. Można zobaczyć poprzymierzać się do sprzętu, trochę pouczyć i w miezyczasie pozbierać pieniążki na nowy sprzęcik.
 

echo.sz

Nowicjusz
Dołączył
20 Styczeń 2012
Posty
175
Punkty reakcji
0
wypożyczalnie sprzętu fotograficznego to fajna sprawa. Znam fotografa, który wydał kilkadziesiąt tysięcy na aparat, którym wykonał jedno zlecenie (podobno aparat zarobił na siebie). Inne rozwiaznie to wypożyczenie...400-500 PLN za wypożyczenie profesjonalnego aparatu z lampą to nie dużo. Problem w tym, że trzeba umieć to obsłużyć...Na weselu i ślubie nie ma czasu, by myśleć o aparacie...gdzie co wcisnąć itd. Często w Tatrach jestem proszony, by komuś zrobić zdjęcie jego aparatem i niestety prawie zawsze jest problem...np jak ustawić iso takie jakie ja chcę. Trzeba więć chyba wypożyczyć aparat na wiele dni...a to już spore koszty...Chyba, że ten post ma charakter reklamowy...to co innego ;)))
 

vbnm

Nowicjusz
Dołączył
29 Sierpień 2012
Posty
3
Punkty reakcji
0