wygląd

Xmen805

Nowicjusz
Dołączył
24 Czerwiec 2013
Posty
18
Punkty reakcji
0
Wiek
23
Miasto
Nowy Sącz
Witam mam pytanie czy jak ktoś ma krzywego zęba to cze może mieć dziewczyne ( czy sie zgodzi chodzic)? proszę o odpowiedź
 

annawes

Bywalec
Dołączył
21 Lipiec 2012
Posty
2 810
Punkty reakcji
101
Żartujesz -prawda?Krzywy ząb można wyleczyć-to pierwsze,drugie jesli olśnisz ją osobowością w ogóle tego nie zauważy.
 

ForeverYoung

Bywalec
Dołączył
4 Grudzień 2012
Posty
1 694
Punkty reakcji
139
Wiek
26
Xmen805 napisał:
ktoś ma krzywego zęba to cze może mieć dziewczyne
Pewnie , znajdź sobie dziewczynę z równie krzywym zębem i będziecie sobie je prostować do końca życia.
 

La Bella Luna

Bywalec
Dołączył
9 Październik 2012
Posty
657
Punkty reakcji
118
Wiek
31
Miasto
Wrocław
Trudno powiedzieć. Zależy od dziewczyny. Musisz podjąć ryzyko, nie masz innego wyboru. Ale jeśli masz na myśli czy taki ktoś w ogóle ma szanse na "chodzenie z kimś", to tak, ma.
 

Leeroy

Nowicjusz
Dołączył
23 Wrzesień 2009
Posty
534
Punkty reakcji
28
Miasto
Iława
Czy mógłbyś określić jak wg Ciebie wygląda krzywy ząb? Czy jest maksymalnie wyje*any w innym kierunku czy lekko przesunięty?
Sporo osób ma problemy z zębami. Byłeś może u dentysty z tym?

Jeżeli chodzi o to, czy możesz mieć dziewczyne - odpowiedź brzmi: oczywiście. Nikt nie jest idealny. Wszyscy mamy swoje osobiste problemy.
 

Xmen805

Nowicjusz
Dołączył
24 Czerwiec 2013
Posty
18
Punkty reakcji
0
Wiek
23
Miasto
Nowy Sącz
np powiedzmy że masz jeden środkowy ząb prosty a obok niego drugi jest do tylu o jakis 1 cm
 

Isen1822

Ten najgorszy.
Dołączył
3 Maj 2012
Posty
1 096
Punkty reakcji
102
Wiek
26
Miasto
Polska ;)
Jak dziewczynie zależy tylko na wyglądzie, to nie. Moim zdaniem, lepiej interesować się takimi kobietami, które mają w głowie coś więcej niż siano i potrafią docenić osobowość oraz charakter. Pustaki i plastiki które patrzą tylko na wygląd, to druga kategoria kobiet jak dla mnie. Kompletnie mnie takie nie interesują i radze Ci, abyś również rozpatrzył te przypadki, bo co Ci może zaoferować kobieta, zwracająca uwagę tylko na wygląd? Nawet nie będziesz miał o czym z nią porozmawiać...
 

Cebulakolandczyk

Nowicjusz
Dołączył
7 Grudzień 2012
Posty
357
Punkty reakcji
12
W sumie moze... tylko jaka kobieta chcialaby miec faceta z krzywym zebem? Chcialbys miec dziewczyne z krzywym zebem?
 

Isen1822

Ten najgorszy.
Dołączył
3 Maj 2012
Posty
1 096
Punkty reakcji
102
Wiek
26
Miasto
Polska ;)
Jeśli by była inteligentna, miała poczucie humoru i była przede wszystkim normalna, to wcale by mi to nie przeszkadzało.
 

annawes

Bywalec
Dołączył
21 Lipiec 2012
Posty
2 810
Punkty reakcji
101
Krzywy ząb to nie brak ręki czy nogi!-wystarczy odwiedzić stomatologa -może się powtarzam,ale co to za problem?
 

annawes

Bywalec
Dołączył
21 Lipiec 2012
Posty
2 810
Punkty reakcji
101
Raczej chodzi o to,że jest to defekt,który można naprawić-z inną częścią ciała to już gorzej.
 

Duda

Nowicjusz
Dołączył
4 Lipiec 2005
Posty
653
Punkty reakcji
3
Co za temat. Nie, jak masz krzywe kły, to stoisz na straconej pozycji i nie wierz tym wyżej, którzy chcą być mili i mówią że sobie znajdziesz.

Nie ma takiej opcji, jesteś przegrany :032:
 

ilyoux

Nowicjusz
Dołączył
29 Październik 2011
Posty
7
Punkty reakcji
1
Miasto
UK
wez przestan ... oczywiscie ze mozesz miec dziewczyne i napewno znajdziesz ! :) krzywy zab to pikus ;)
 

Xmen805

Nowicjusz
Dołączył
24 Czerwiec 2013
Posty
18
Punkty reakcji
0
Wiek
23
Miasto
Nowy Sącz
ilyoux napisał:
wez przestan ... oczywiscie ze mozesz miec dziewczyne i napewno znajdziesz ! :) krzywy zab to pikus ;)
tylko w tym problem że żadna mnie nie chce :( bo patrzą na wygląd a ładny to ja chyba nie jestem :( nie umiem sobie z tym poradzić może złe podejście mam nie umiem może zagadać czy coś musiałbym z kimś na privie pogadac
 

ForeverYoung

Bywalec
Dołączył
4 Grudzień 2012
Posty
1 694
Punkty reakcji
139
Wiek
26
Xmen805 napisał:
tylko w tym problem że żadna mnie nie chce
A rozmawiałeś z każdą ? :)



Xmen805 napisał:
nie umiem sobie z tym poradzić może złe podejście mam nie umiem może zagadać czy coś musiałbym z kimś na privie pogadac
Zapraszam , może nie wyprostuje Twojego zęba , ale wyleczę z niepotrzebnych kompleksów i obaw. :)
 
R

Righteousness

Guest
Próbuj. W każdej chwili możesz trafić na "tę jedyną". Ważne, żebyś próbował i starał się przełamać :)
Pamiętaj - każdy może mieć facet dziewczynę, to zależy głównie od niego.
Nie patrz na to czy jesteś przystojny czy nie, po prostu dbaj o siebie, dziewczyny to doceniają (nie mówię tu o w/w "drugiej kategorii").
Problemy z zagadaniem? Nie Ty pierwszy i nie ostatni.
Żadna Cię nie chce? Jest ich więcej niż myślisz, ale możliwe, że ich nie zauważasz. Mi podobała się pewna dziewczyna pzrez całą podstawówkę i gimnazjum, nie odważyłem się zagadać i długo tego żałowałem, bo kiedy się dowiedziała o tym od kumpla to stwierdziła, że też jej się podobałem i mogłem wykonać jakiś ruch ^^

Na koniec cytat od Arnolda Schwarzeneggera:
"Don't be afraid to the fail. You can't always win, but don't be afraid of making decisions."

Nie każdy musi znać angielski, czyli:
"Nie bój się porażki. Nie możesz zawsze wygrywać, ale nie bój się podejmować decyzji."
 

Xmen805

Nowicjusz
Dołączył
24 Czerwiec 2013
Posty
18
Punkty reakcji
0
Wiek
23
Miasto
Nowy Sącz
Righteousness napisał:
Próbuj. W każdej chwili możesz trafić na "tę jedyną". Ważne, żebyś próbował i starał się przełamać :)
Pamiętaj - każdy może mieć facet dziewczynę, to zależy głównie od niego.
Nie patrz na to czy jesteś przystojny czy nie, po prostu dbaj o siebie, dziewczyny to doceniają (nie mówię tu o w/w "drugiej kategorii").
Problemy z zagadaniem? Nie Ty pierwszy i nie ostatni.
Żadna Cię nie chce? Jest ich więcej niż myślisz, ale możliwe, że ich nie zauważasz. Mi podobała się pewna dziewczyna pzrez całą podstawówkę i gimnazjum, nie odważyłem się zagadać i długo tego żałowałem, bo kiedy się dowiedziała o tym od kumpla to stwierdziła, że też jej się podobałem i mogłem wykonać jakiś ruch ^^

Na koniec cytat od Arnolda Schwarzeneggera:
"Don't be afraid to the fail. You can't always win, but don't be afraid of making decisions."

Nie każdy musi znać angielski, czyli:
"Nie bój się porażki. Nie możesz zawsze wygrywać, ale nie bój się podejmować decyzji."
Próbowanie juz dla mnie nie ma sensu miłość jest dla wybranych dziewczyny patrzą na wygląd tylko to sie dla nich liczy :(( ja juz sił nie mam do probowania
 
Do góry