Ubranie dla 4latki.

16042014

Nowicjusz
Dołączył
16 Kwiecień 2014
Posty
138
Punkty reakcji
14
Witajcie.

Dostalam zaproszenie na chrzest i to zrodzilo pewien problem. Dla niektorych moze byc to problem zaden, a jesli tak, to tym latwiej powinna przyjsc im pomoc komus, kto nie ma zielonego i bladego pojecia, a mianowicie...w co ubrac swoje 3,5 letnie dziecko? Pierwszy raz wybieram sie z coreczka i pewnie stad to zagadnienie. Jesli bedzie to sukienka to czy ma byc ona kolorowa czy stonowana, ma byc skromnie czy wyszukanie?
Licze na Wasza sugestie, ktora moze okazac sie bardzo pomocna.

Ktora z ponizszych (lub w podobnym stylu) najbardziej by sie nadawala na te okazje?


1.
$_12 (1).JPG

2.
$_12.JPG

3.
$_57 (2).JPG

4.
$_35.JPG

5.
HG1225otildecopyOtildeoslashyenthornbrvbareumlTHORNeumlbrvbar_zpsa6f95d94.jpg

6.
$_57 (1).JPG
 

Iluvfantasy

Moderator
Członek Załogi
Moderator
Super Moderator
Dołączył
5 Lipiec 2007
Posty
3 061
Punkty reakcji
243
Wiek
27
Miasto
Tychy
Myślę, że każda z tych podanych byłaby odpowiednia, osobiście najbardziej podoba mi się 1 i 2. Może być kolorowo, ale niekoniecznie jakoś super wytwornie i balowo, bo to tylko chrzest, a nie wesele :)
 

Primawera

Bywalec
Dołączył
23 Grudzień 2013
Posty
809
Punkty reakcji
121
16042014 napisał:
Czyli jednak kreacja w stonowanych kolorach.. Dzieki.
3,5 roku to malutkie dziecko, a kreacje na Twoich fotkach wyglądają na zbyt poważne. Może to cię zainspiruje. :)

















 

16042014

Nowicjusz
Dołączył
16 Kwiecień 2014
Posty
138
Punkty reakcji
14
Primawera napisał:
Może to cię zainspiruje.
Najbardziej spodobala mi sie przedostatnia i bede sie za podobna rozgladala, dziekuje.

Co do w ogole wyjsciowych ubran, to mozna zglupiec od tych kolorow, fasonow dla juz najmlodszych..
 
Do góry