TM - Na południe.

Status
Zamknięty.

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Wolfin nie odpowiedział, tylko zasiadł przy stole. Jakiekolwiek intencje miał Krad, otruć go raczej nie chciał. A Rhorhal już dawno nie jadł niczego porządnego na ciepło. Prowiant tykał rzadko, gdyż dominowała w nim zielenina i chleb. Gdy tylko zaspokoił pierwszy głód, wgryzając się w soczyste partie mięsa, znów zagadał wolfina:
- Przywiało nas, bo i my tu swoją robotę mamy. A ty właściwie czym się zajmujesz wśród zielonoskórych? Orkowie mówili, żeś gnał jak błyskawica.

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>​

Rhorhal z klanu Jadowitego Pazura

Węch

Atrybuty:
Siła - 09
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 05
Siła woli - 02
Inteligencja - 02
Charyzma - 07

Umiejętności:
dowodzenie (uczeń)
walka wręcz (obeznany)
zastraszanie (uczeń)

Ekwipunek:
Srebrne Szpony Łowcy, Żelazna zbroja (Hełm, Napierśnik, Naramienniki, Nagolenniki, Buty), Zdobiony pas, 2 miedziane bransoletki, Szary, wielki płaszcz, Talizman z kości kotołaka
Mapa Stragglernest, Prowiant na 2 tygodnie, Gwizdek, 20 metrów liny, Złota wilcza figurka, 3 skórzane sakwy, list, bukłak z wodą
127,5 sztuk złota
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
Nieznaczne ruchy Chakora powiedziały Waurowi, że coś się szykuje. Ocenił nadchodzących zbrojnych jako zagrożenie - po co inaczej mieliby wysyłać po nich zbrojnych? By dać sobie jednak chwilę czasu, siedział nieporuszony na zwierzęciu.
- Jeśli będzie walka, oddziel nas od nich mocną ścianą i chowamy się w tym budynku - powiedział cicho do Chakora. Chciał by atakujące gobliny wpadły na ścianę i zdezorientowane, zostały zaskoczone od tyłu przez minotaura. Ten według nadziei Waura, miał w pierwszej szarży dosłownie wgnieść większość wrogów w ścianę.

==================
Waur-vestr'aam

Widzenie ciepła. Wrażliwość na zimno.

Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 06
Siła Woli - 08
Inteligencja - 03
Charyzma - 03

Umiejętności:
Magia astralna - obeznany
Obuch/kostur - uczeń
Wiedza magia - uczeń
Wiedza astralna - uczeń
Zielarstwo - uczeń

Ekwipunek:
Kostur, Habit, Talizman Palec Mędrca
Gruba, ciepła materia, Ciepłe ubranie
Kilkumetrowy sznur, Dwie małe sakiewki
Suszone zioła i rośliny na dwa dni pokarmu, Bukłaczek z wodą
2 żelazne czekany
Prowiant na 2 tygodnie
51 sztuk złota
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Nie bój się. Jeśli nas zaatakują nie tylko ściana będzie dla nich problemem - odrzekł tajemniczo.

-------------------------
Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 04
Siła Woli - 10
Inteligencja - 06
Charyzma - 04

Umiejętności:
Węch (rasowa)
Kontrola żywiołu ziemi (obeznany)
Leczenie ran i zatruć (uczeń)
Kontrola owadów (uczeń)
Magia Szamaniczna (uczeń)
Implozja - siłowanie się woli z ofiarą, w przypadku wygranej - ofiara imploduje, nie pozostaje po niej nawet ślad. Koszt woli zależny od ofiary (uczeń)

Ekwipunek:
Szamańska Laska,
Dmuchawka z trującymi igłami (10),
Talizman El-Fuhr (przywołanie niedźwiedzia)
Mapa Triff
zioła lecznicze (9 porcji),
odtrutki (5 sztuk),
racje żywnościowe na 19 dni
księga lekarstw (encyklopedia ziół itp.)
pierścień z liści
4 metry liny
1 bukłak na wodę
Narkotyki wprowadzające w trans (8xprzyszłość, 10xteraźniejszość, 10xprzeszłość)
Klucz do otwarcia połączenia z duchem wodnego maga Ilisiosa
Duchowy Monokl - Szkło ukazuję aurę rozmówcy, można po niej ocenić intencję drugiej osoby
Butla Woli - Butla znana wśród magów, przy czarowaniu zawsze część woli ulatnia się i zostaje zmarnowana, butla posiada zdolność zbierania uwolnionej mocy i magazynowania. Po zdjęciu korka umocowanego na drucianym zaczepie moc jest wypuszczana jako pojedynczy pocisk.
22 Sztuk Złota
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Waur i Chakor
Goblińscy żołnierze dotarli do nich w mgnieniu oka. Musieli być ostrzeżeni, bo zachowali dystans, jeden przed nich wystąpił i odezwał się:
-Ekhem, jaszczur ten no Waur jakiś tam, i wilczur, znaczy się Wolflin Chakor, to rzecz jasna Wy, co nie? Ten no, ekhem, zaproszeni jesteście na obiad i chla... no, napitek, czy jak to się zwie... - Dowódca najwyraźniej dyplomatą nie był, właściwie to miał poważne problemy z wysławianiem się - no jaśnie pan Krad zaprasza, ten od was trzeci już no tam jest. Idziecie kurde czy nie?
Po tej przemowie gwizdnął i kilkoosobowy odział momentalnie się odwrócił i zaczął maszerować ulicą w kierunku obrzeży miasta. Jedynie dowódca znacząco patrzył na dwie wysokie w tym tłumie postacie.

Rhorhal
Rhorhal nasycił się, Krad widać nauczył tutejszego kucharza jak zaspokoić wolflini głód. Wina też nie zabrakło. Ilość jedzenia była większa niż potrzebuje tego jeden głodny Wolflin, jednak Krad tylko się napił i usiadł.
-To długa historia - zaczął, gdy tylko Rhorhal zapytał o jego stosunki z goblinami - Szanują mnie, bo przyczyniłem się do technologicznej przewagi goblinów nad niziołkami. A zajmuję się tym... wielkim czymś co widziałeś w hangarze, eee, tej wielkiej sali, gdzie się obudziłeś. A no gnałem. Jak pamiętasz, bestia mi ręce pokiereszowała, i tylko tu mogłem doprowadzić je do stanu używalności. Mów ty lepiej jakie to problemy was tu dokładnie sprowadziły, a już zobaczę jak wam pomóc. Jeżeli cokolwiek można u goblinów załatwić, to najprędzej mi się uda.
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rhorhal przypomniał sobie gigantyczną zbroję. Robiła wrażenie, ale jeśli przy tym maczał palce Krad nie spieszyło mu się zajmować mechanizmem.
- Co robimy? To zachowam dla siebie, gdyż to sprawa delikatnej natury. Jeśliś skory do pomocy, to powiem tak. Potrzebny nam transport na południe. Konkretnie obrzeżami Imperium, co byśmy nie rzucali się w oczy tamtejszym. Jeśli gobliny potrafią nam pomóc, niech użyczą nam swojej technologii. Mają tu przecież jakieś pojazdy. Zapłacimy rzecz jasna. No, gdzież podziewa się moja kompania? - na koniec szepnął już sam do siebie.

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>​

Rhorhal z klanu Jadowitego Pazura

Węch

Atrybuty:
Siła - 09
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 05
Siła woli - 02
Inteligencja - 02
Charyzma - 07

Umiejętności:
dowodzenie (uczeń)
walka wręcz (obeznany)
zastraszanie (uczeń)

Ekwipunek:
Srebrne Szpony Łowcy, Żelazna zbroja (Hełm, Napierśnik, Naramienniki, Nagolenniki, Buty), Zdobiony pas, 2 miedziane bransoletki, Szary, wielki płaszcz, Talizman z kości kotołaka
Mapa Stragglernest, Prowiant na 2 tygodnie, Gwizdek, 20 metrów liny, Złota wilcza figurka, 3 skórzane sakwy, list, bukłak z wodą
127,5 sztuk złota
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Ten Krad... - warknął przez zaciśnięte zęby - Ten osobnik mnie już irytuje.
Chakor lubił gdy sprawy były jasne a wszyscy grali w otwarte karty. Szczególnie jeśli mają być po tej samej stronie. Krad występował już jako młodziak rządny przygód, szpieg ludzi a teraz stał się jakimś goblinim "królem".
-Dobrze pójdę z wami, prowadźcie - odpowiedział już lekko spokojniejszym tonem, nie chciał zbędnie stresować goblina.

-------------------------
Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 04
Siła Woli - 10
Inteligencja - 06
Charyzma - 04

Umiejętności:
Węch (rasowa)
Kontrola żywiołu ziemi (obeznany)
Leczenie ran i zatruć (uczeń)
Kontrola owadów (uczeń)
Magia Szamaniczna (uczeń)
Implozja - siłowanie się woli z ofiarą, w przypadku wygranej - ofiara imploduje, nie pozostaje po niej nawet ślad. Koszt woli zależny od ofiary (uczeń)

Ekwipunek:
Szamańska Laska,
Dmuchawka z trującymi igłami (10),
Talizman El-Fuhr (przywołanie niedźwiedzia)
Mapa Triff
zioła lecznicze (9 porcji),
odtrutki (5 sztuk),
racje żywnościowe na 19 dni
księga lekarstw (encyklopedia ziół itp.)
pierścień z liści
4 metry liny
1 bukłak na wodę
Narkotyki wprowadzające w trans (8xprzyszłość, 10xteraźniejszość, 10xprzeszłość)
Klucz do otwarcia połączenia z duchem wodnego maga Ilisiosa
Duchowy Monokl - Szkło ukazuję aurę rozmówcy, można po niej ocenić intencję drugiej osoby
Butla Woli - Butla znana wśród magów, przy czarowaniu zawsze część woli ulatnia się i zostaje zmarnowana, butla posiada zdolność zbierania uwolnionej mocy i magazynowania. Po zdjęciu korka umocowanego na drucianym zaczepie moc jest wypuszczana jako pojedynczy pocisk.
22 Sztuk Złota
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
- Ciekawe - powiedział tylko Waur, gdy zbrojni nie okazali chęci walki a przynajmniej nie w tej chwili. Był jednak prawie pewien, że coś tu jest nie tak, po co niby szukają ich uzbrojeni? No i czemu Rhorhal zniknął? Dziwne to wszystko i niepewne ale póki co trzeba było grać tak jak chcieli - przynajmniej wskażą im drogę, którą mają pójść.
- Jedzenie też jest zawsze mile widziane - szepnął jeszcze do siebie jakby przekonując się.

==================
Waur-vestr'aam

Widzenie ciepła. Wrażliwość na zimno.

Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 06
Siła Woli - 08
Inteligencja - 03
Charyzma - 03

Umiejętności:
Magia astralna - obeznany
Obuch/kostur - uczeń
Wiedza magia - uczeń
Wiedza astralna - uczeń
Zielarstwo - uczeń

Ekwipunek:
Kostur, Habit, Talizman Palec Mędrca
Gruba, ciepła materia, Ciepłe ubranie
Kilkumetrowy sznur, Dwie małe sakiewki
Suszone zioła i rośliny na dwa dni pokarmu, Bukłaczek z wodą
2 żelazne czekany
Prowiant na 2 tygodnie
51 sztuk złota
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Co by sobie Chakor i Waur nie pomyśleli zostali bezproblemowo odprowadzeni. Tępo przemieszczania się może nie było zadowalające, dopasowane do przemieszczania się w tłumie i i pieszych przewdoników, jednak po krótkim czasie dotarli na obrzeża miasta. Wprowadzono ich do wielkiego budynku, po czym bocznymi korytarzami zaprowadzono ich do wielkiego pomieszczenia. Byli w kącie sali, w której znajdowała się wielka zbroja. Wskazano im drzwi znajdujące się po ich prawej stronie. Po wejściu zastali Rhorhala i Krada, który ich powitał:
-Witajcie, właśnie Rhorhal pytał, jak wam mogę pomóc - powiedział z Wolfinim uśmiechem. Za nimi weszło dwóch goblinów z tacami, z których unosiły się kuszące zapachy. Gdy postawili je na niewielkim stole obok poprzednich tac podsunęli dwa krzesła i wyszli. Gobliny z zasady nie są tak ogarnięte, widocznie Krad dobrze ich poinstruował.
-Odtransportujemy was do państwa Zan, jest to mało znane państwo na wyspie na zachód od Anyst... Podobno powstało w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat, i nieźle sobie poczyna. Stamtąd popłyniecie do Anyst statkiem. Dalej radzić będziecie sobie sami. -Widząc spojrzenia trójki dokończył.- No tak. Do Zan nie dostaniecie się statkiem. Nie takim, jakie znacie. Ale o tym potem. Jeżeli macie jakieś sprawy mówcie, zrobimy co trzeba i ruszamy.
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Krad kim Ty jesteś w ogóle? Pracujesz dla kogoś? Czy może te wszystkie twoje "role" są twym własnym dziełem? - Chakor spytał zajmując miejsce przy stole.
Cały czas intrygowała a zarazem irytowała go postać, którą było mu dane spotkać na samym początku tej całej wędrówki.


-------------------------
Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 04
Siła Woli - 10
Inteligencja - 06
Charyzma - 04

Umiejętności:
Węch (rasowa)
Kontrola żywiołu ziemi (obeznany)
Leczenie ran i zatruć (uczeń)
Kontrola owadów (uczeń)
Magia Szamaniczna (uczeń)
Implozja - siłowanie się woli z ofiarą, w przypadku wygranej - ofiara imploduje, nie pozostaje po niej nawet ślad. Koszt woli zależny od ofiary (uczeń)

Ekwipunek:
Szamańska Laska,
Dmuchawka z trującymi igłami (10),
Talizman El-Fuhr (przywołanie niedźwiedzia)
Mapa Triff
zioła lecznicze (9 porcji),
odtrutki (5 sztuk),
racje żywnościowe na 19 dni
księga lekarstw (encyklopedia ziół itp.)
pierścień z liści
4 metry liny
1 bukłak na wodę
Narkotyki wprowadzające w trans (8xprzyszłość, 10xteraźniejszość, 10xprzeszłość)
Klucz do otwarcia połączenia z duchem wodnego maga Ilisiosa
Duchowy Monokl - Szkło ukazuję aurę rozmówcy, można po niej ocenić intencję drugiej osoby
Butla Woli - Butla znana wśród magów, przy czarowaniu zawsze część woli ulatnia się i zostaje zmarnowana, butla posiada zdolność zbierania uwolnionej mocy i magazynowania. Po zdjęciu korka umocowanego na drucianym zaczepie moc jest wypuszczana jako pojedynczy pocisk.
22 Sztuk Złota
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
-Chyba trochę mnie przeceniasz. Po prostu mieszkałem sobie w Stragglernest, bo to w pewnym sensie moja ojczyzna. Trzymałem z gildią, bo potrzebna mi była magiczna pomoc w celu przystosowania się do życia w Triff, jak i to była jedna z dwóch szans na mój powrót... do domu. Goblinia technologia to druga szansa. No ale całe to zamieszanie i powrót zszedł na dalszy plan. - Krad coś omijał. O ile dla Rhorhala i Waura było dość niejasne o co chodzi, to Chakor od razu zauważył nieścisłość jedną - Krad wspomniał o domu w Stragglernest, a jednocześnie dał do zrozumienia, że nie może wrócić do domu.
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Krad, nie będę owijał w bawełnę. Skąd jesteś?

-------------------------
Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 04
Siła Woli - 10
Inteligencja - 06
Charyzma - 04

Umiejętności:
Węch (rasowa)
Kontrola żywiołu ziemi (obeznany)
Leczenie ran i zatruć (uczeń)
Kontrola owadów (uczeń)
Magia Szamaniczna (uczeń)
Implozja - siłowanie się woli z ofiarą, w przypadku wygranej - ofiara imploduje, nie pozostaje po niej nawet ślad. Koszt woli zależny od ofiary (uczeń)

Ekwipunek:
Szamańska Laska,
Dmuchawka z trującymi igłami (10),
Talizman El-Fuhr (przywołanie niedźwiedzia)
Mapa Triff
zioła lecznicze (9 porcji),
odtrutki (5 sztuk),
racje żywnościowe na 19 dni
księga lekarstw (encyklopedia ziół itp.)
pierścień z liści
4 metry liny
1 bukłak na wodę
Narkotyki wprowadzające w trans (8xprzyszłość, 10xteraźniejszość, 10xprzeszłość)
Klucz do otwarcia połączenia z duchem wodnego maga Ilisiosa
Duchowy Monokl - Szkło ukazuję aurę rozmówcy, można po niej ocenić intencję drugiej osoby
Butla Woli - Butla znana wśród magów, przy czarowaniu zawsze część woli ulatnia się i zostaje zmarnowana, butla posiada zdolność zbierania uwolnionej mocy i magazynowania. Po zdjęciu korka umocowanego na drucianym zaczepie moc jest wypuszczana jako pojedynczy pocisk.
22 Sztuk Złota
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
- Biedaczek - syknął Waur, wspominając własne plemienne bagna i swój przytulny szałas gdzie zwykł siedzieć pod drzewem i spać na gołej ziemi. Tu przynajmniej jadł przyprawiane posiłki i na swój byt materialny nie mógł narzekać. Ale ciągły widok Wolflinów, ich niedomówień i niesnasek tym bardziej sprawiał, że tracił resztki zamiłowania do rozmowy z innymi istotami. Robił to co lubił najbardziej: obserwował i chował swoje wnioski dla siebie.

==================
Waur-vestr'aam

Widzenie ciepła. Wrażliwość na zimno.

Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 06
Siła Woli - 08
Inteligencja - 03
Charyzma - 03

Umiejętności:
Magia astralna - obeznany
Obuch/kostur - uczeń
Wiedza magia - uczeń
Wiedza astralna - uczeń
Zielarstwo - uczeń

Ekwipunek:
Kostur, Habit, Talizman Palec Mędrca
Gruba, ciepła materia, Ciepłe ubranie
Kilkumetrowy sznur, Dwie małe sakiewki
Suszone zioła i rośliny na dwa dni pokarmu, Bukłaczek z wodą
2 żelazne czekany
Prowiant na 2 tygodnie
51 sztuk złota
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
- Mówisz może o powietrznym statku? Co do Zen, czego możemy tam się spodziewać? - zastanawiał się Rhorhal.
Jeśli gobliny mogły pomóc, to nic go tutaj nie trzymało i mógł ruszać nawet teraz. Jednak jeszcze chwilę przysłuchiwał się rozmowie Chakora z Kradem. Na pewno ten chytrus jeszcze coś przed nimi skrywał.

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>​

Rhorhal z klanu Jadowitego Pazura

Węch

Atrybuty:
Siła - 09
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 05
Siła woli - 02
Inteligencja - 02
Charyzma - 07

Umiejętności:
dowodzenie (uczeń)
walka wręcz (obeznany)
zastraszanie (uczeń)

Ekwipunek:
Srebrne Szpony Łowcy, Żelazna zbroja (Hełm, Napierśnik, Naramienniki, Nagolenniki, Buty), Zdobiony pas, 2 miedziane bransoletki, Szary, wielki płaszcz, Talizman z kości kotołaka
Mapa Stragglernest, Prowiant na 2 tygodnie, Gwizdek, 20 metrów liny, Złota wilcza figurka, 3 skórzane sakwy, list, bukłak z wodą
127,5 sztuk złota
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
-Do Zan Rhorhalu, Zan. Zan to jedyne miejsce, które nie leży na południowy zachód od Anyst, a ma ciągle aktywne kursy wodne. Coś jakby statki powietrzne, kursują stąd do Zan regularnie. Sterowce, wielkie owalne balony z koszami i śmigłami... No coś jak wiatrak, ale działające w drugą stronę. No nie ważne.

Zapytany przez Chakora Krad spoważniał. Chwilę zastanawiał się co odpowiedzieć. Po chwili wrócił na moment jego uśmiech.
-Ależ dociekliwy się zrobiłeś, nie dawno całkiem mnie ignorowałeś prawie, hehe... Pochodzę z Stragglernest. Z przyszłości. No i co się tak patrzysz, jak Rhorhala mogło wywiać nie wiadomo gdzie, to mnie nie mogło? Nie trzeba magicznej bestii żeby coś tak się zdarzyło. Miałem wypadek w przyszłości, i cofnęło mnie w czasie. To był dokładny powód moich kontaktów z gildią. Łatwiej liczyć na nich, niż na goblinią technologię mniej zaawansowaną, niż ta z moich czasów. U mnie nie znaliśmy też podróży w czasie, toteż i tu nie spodziewam się do nich doprowadzić, zwłaszcza, że to ja mocno zwiększyłem tępo rozwoju technologii w tym rejonie. - Chakor zauważył, że teraz Krad używał języka mniej sztywnego, stracił swój akcent dający efekt nie wyuczonej istoty. Krad teraz nabrał w jakiś sposób wielkości.
- No a teraz te wydarzenia, jakie nie powinny mieć miejsca mocniej zatrzymały mnie tutaj. Ale to sprawy przyszłości, których jednak nie zmienicie, bo w dużej mierze stały się już przeszłością. Swoją drogą, chciałbym się co nieco dowiedzieć Rhorhalu, co się stało z tobą, gdy zniknąłeś wtedy podczas walki w budynku gildii.
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Przyszłości? - Chakor nie mógł ukryć zdziwienia, szybko jednak spoważniał - Ekhm... Nie to żebym Cię ignorował. Po prostu twoje liczne kontakty, sposób działania. Wszystko wskazywało na to, że wiesz więcej o tym wszystkim niż chcesz nam powiedzieć. Może ta cała wojenna histeria mi się udzieliła. Cóż... Nieważne. Jeśli czułeś się urażony to przepraszam.
Chakor zawsze starał się zachowywać kulturalnie od innych zresztą oczekiwał tego samego. Miał w sobie coś z wyuczonego dostojeństwa niezbyt typowego dla Wolfinów. Starał się z tym nie przesadzać bo wiedział, że od bycia dostojnym do bycia klaunem jest krótka droga. W każdym razie chciał się jakby zrewanżować Kradowi za pewną oschłość, z którą go traktował. Poza tym zrozumiał też, że skoro Krad jest z przyszłości to może mieć wiele istotnych informacji. Nie musiał być przecież historykiem, żeby znać chociaż podstawowe fakty z tej wojny.
-Skoro już tak szczęśliwie się złożyło, że los rzucił na naszą drogę Ciebie to może powiedz nam jak skończy się ta wojna - Chakor zamyślał się chwilę, zrozumiał, że historia znana przez Krada jest jakąś tam wersją wydarzeń, na które oni mogli już mieć określony wpływ, więc po chwili dorzucił - Dokładnie rzecz biorąc powiedz nam proszę jaka jest wersja historii, którą znasz? Musisz wiedzieć o co chodzi Imperium i kto jakie role odgrywał w tych wydarzeniach, o których pewnie słyszałeś.

-------------------------
Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 04
Siła Woli - 10
Inteligencja - 06
Charyzma - 04

Umiejętności:
Węch (rasowa)
Kontrola żywiołu ziemi (obeznany)
Leczenie ran i zatruć (uczeń)
Kontrola owadów (uczeń)
Magia Szamaniczna (uczeń)
Implozja - siłowanie się woli z ofiarą, w przypadku wygranej - ofiara imploduje, nie pozostaje po niej nawet ślad. Koszt woli zależny od ofiary (uczeń)

Ekwipunek:
Szamańska Laska,
Dmuchawka z trującymi igłami (10),
Talizman El-Fuhr (przywołanie niedźwiedzia)
Mapa Triff
zioła lecznicze (9 porcji),
odtrutki (5 sztuk),
racje żywnościowe na 19 dni
księga lekarstw (encyklopedia ziół itp.)
pierścień z liści
4 metry liny
1 bukłak na wodę
Narkotyki wprowadzające w trans (8xprzyszłość, 10xteraźniejszość, 10xprzeszłość)
Klucz do otwarcia połączenia z duchem wodnego maga Ilisiosa
Duchowy Monokl - Szkło ukazuję aurę rozmówcy, można po niej ocenić intencję drugiej osoby
Butla Woli - Butla znana wśród magów, przy czarowaniu zawsze część woli ulatnia się i zostaje zmarnowana, butla posiada zdolność zbierania uwolnionej mocy i magazynowania. Po zdjęciu korka umocowanego na drucianym zaczepie moc jest wypuszczana jako pojedynczy pocisk.
22 Sztuk Złota
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Pierwszy raz słowa Krada, zdawały się być Rhorhalowi szczere. Pozwolił, aby kontynuował on swój wywód. Zapytany o wydarzenia po pamiętnej walce, odopowiedział:
- Trafiłem do dziwnego miejsca. Do dziś nie wiem, czy to wszystko mi się nie śniło. Mnie, jako wojownika, astralne byty interesują tyle, co zeszłoroczne liście. Jednakże wyglądało to na zaświaty. Pamiętam dziwnych trefnisiów. Jeden przedstawił się jako T, drugi M. Zarządcą był niejaki Hive. Odesłali mnie z powrotem. Czemu właściwie pytasz?

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>​

Rhorhal z klanu Jadowitego Pazura

Węch

Atrybuty:
Siła - 09
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 05
Siła woli - 02
Inteligencja - 02
Charyzma - 07

Umiejętności:
dowodzenie (uczeń)
walka wręcz (obeznany)
zastraszanie (uczeń)

Ekwipunek:
Srebrne Szpony Łowcy, Żelazna zbroja (Hełm, Napierśnik, Naramienniki, Nagolenniki, Buty), Zdobiony pas, 2 miedziane bransoletki, Szary, wielki płaszcz, Talizman z kości kotołaka
Mapa Stragglernest, Prowiant na 2 tygodnie, Gwizdek, 20 metrów liny, Złota wilcza figurka, 3 skórzane sakwy, list, bukłak z wodą
127,5 sztuk złota
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Krad spojrzał na Chakora i wykonał gest ramionami znaczący tyle co 'nie wiem'.

-Widzicie, w pierwotnej wersji wydarzeń rzecz ma się tak, że Imperium zakończyło wojnę wraz z porażką z wojownikami Glazji. Jednak w tej wersji wydarzeń Imperium ich pokonało. Po części to jakby moja wina... Ech, zacznę od początku. W moich czasach Imperium już nie istnieje. Państwo, w jakie się przeistoczyło, przez kilka set lat żyło sobie spokojnie, do póki nie wybuchła rewolucja, a władzę przejęła grupa pragnąca odzyskania starych granic... a także wiele więcej. To działo się już po pewnych badaniach archeologicznych, podczas których odkryto uśpionego smoka. Tego czarnego, który teraz służy Imperium. Jego ciało przetransportowano do tajnej bazy na północy, a miejsce jego znalezienia trafiło do wiedzy publicznej... Wracając do Imperium. Po rewolucji zaatakowali na północ. Ja sam byłem jednym z pilotów broniących granic. Podczas jednej bitwy, zwykłej jak cholera, doszło do pojedynku między mną a Imperialnym, według dzisiejszego nazewnictwa. Walczyliśmy w maszynach, jakie tu widzicie w hangarze. To ta wielka zbroja. Nasze bronie są tak skomplikowane, że nawet Goblinom nie tłumaczyłem jak to wszystko działa. Jedna z tych broni w mojej maszynie została uszkodzona. Wyładowanie jakie powstało potem podczas jednoczesnego wystrzału mojego, i mojego wroga spowodowało dziurę w czasie, i przeniosło nas tutaj. Niestety przeniosło nas także w przestrzeni. Znaczy, ja wylądowałem gdzie indziej, on gdzie indziej. Myślałem, że tylko mnie przeniosło, więc niczego się nie spodziewałem. Wylądowałem tu na ziemiach Goblinów. Żyłem spokojnie starając się nie zmieniać za bardzo historii. No może trochę technicznie wspomogłem Gobliny i tyle. Mój kolega jednak trochę namieszał. Mając taką okazję zrobi wszystko, by Imperium podbiło Triff.

Długa wypowiedź Krada dużo namieszała w wizji zwykłej wojny z Imperium, jakich w historii było wiele. To zamieszanie ponadczasowe. Po chwili Krad odpowiedział Rhorhalowi.
-Pytam tylko dlatego, że po tej wojnie chciałbym wrócić do swojej. Trochę się martwię o to co w przyszłości się dzieje. Te trefnisie być może potrafiłyby mi pomóc. Nie ma żadnej opcji, by się z nimi skontaktować? Poza tym, że ich widziałeś, nic cię z nimi nie łączy? Może Zabrałeś coś z tamtego świata albo zostawiłeś coś tam?
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Przynajmniej teraz wiemy mniej więcej z czym mamy do czynienia - wyciągnął się na krześle i spojrzał na towarzyszy - Nie ma co dywagować. Imperium trzeba powstrzymać a kluczem do tego jest eliminacja smoka. A żeby to zrobić trzeba znaleźć tego drugiego... chyba.
Chakor sam do końca nie wiedział co o tym myśleć. Historia jak ze starożytnych legend. Co by jednak nie mówić i skąd by nie pochodziło zagrożenie sam problem pozostawał taki sam - Imperium.
-Wydaje mi się, że powinniśmy udać się na południe do smoka, którego widziałem w swojej wizji. W każdym razie chyba tylko on powie nam jak powstrzymać Czarnego Smoka. - powiedział.


-------------------------
Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 04
Siła Woli - 10
Inteligencja - 06
Charyzma - 04

Umiejętności:
Węch (rasowa)
Kontrola żywiołu ziemi (obeznany)
Leczenie ran i zatruć (uczeń)
Kontrola owadów (uczeń)
Magia Szamaniczna (uczeń)
Implozja - siłowanie się woli z ofiarą, w przypadku wygranej - ofiara imploduje, nie pozostaje po niej nawet ślad. Koszt woli zależny od ofiary (uczeń)

Ekwipunek:
Szamańska Laska,
Dmuchawka z trującymi igłami (10),
Talizman El-Fuhr (przywołanie niedźwiedzia)
Mapa Triff
zioła lecznicze (9 porcji),
odtrutki (5 sztuk),
racje żywnościowe na 19 dni
księga lekarstw (encyklopedia ziół itp.)
pierścień z liści
4 metry liny
1 bukłak na wodę
Narkotyki wprowadzające w trans (8xprzyszłość, 10xteraźniejszość, 10xprzeszłość)
Klucz do otwarcia połączenia z duchem wodnego maga Ilisiosa
Duchowy Monokl - Szkło ukazuję aurę rozmówcy, można po niej ocenić intencję drugiej osoby
Butla Woli - Butla znana wśród magów, przy czarowaniu zawsze część woli ulatnia się i zostaje zmarnowana, butla posiada zdolność zbierania uwolnionej mocy i magazynowania. Po zdjęciu korka umocowanego na drucianym zaczepie moc jest wypuszczana jako pojedynczy pocisk.
22 Sztuk Złota
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
- Chakor dobrze prawi. Przyznam, że sam chętnie zobaczyłbym smoki na własne oczy. Do niedawna myślałem, że są jedynie wymysłem klanowych bajarzy - Rhorhal czuł pewną trwogą przed mistycznymi gadami, ale i ciekawość.
Jednocześnie wolfin próbował przypomnieć sobie wizytę w niebycie. Odpowiedział Kradowi:
- Nie zabrałem nic stamtąd. Jeśli to ma ci pomóc, jeden z nich trzymał zegarek na łańcuszku, który pozwolił mi wrócić do naszego świata. Jedyną pamiątką po tamtych zdarzeniach jest zaś pismo na moim ciele. Do dziś nie udało mi się go rozszyfrować.

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>​

Rhorhal z klanu Jadowitego Pazura

Węch

Atrybuty:
Siła - 09
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 05
Siła woli - 02
Inteligencja - 02
Charyzma - 07

Umiejętności:
dowodzenie (uczeń)
walka wręcz (obeznany)
zastraszanie (uczeń)

Ekwipunek:
Srebrne Szpony Łowcy, Żelazna zbroja (Hełm, Napierśnik, Naramienniki, Nagolenniki, Buty), Zdobiony pas, 2 miedziane bransoletki, Szary, wielki płaszcz, Talizman z kości kotołaka
Mapa Stragglernest, Prowiant na 2 tygodnie, Gwizdek, 20 metrów liny, Złota wilcza figurka, 3 skórzane sakwy, list, bukłak z wodą
127,5 sztuk złota
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
Waur zaśmiał się cicho przysłuchując się niewiarygodnej opowieści Krada. Nie mógł powiedzieć, że uwierzył w nią do końca ale miała pewne punkty zbieżne z legendami jakie zasłyszał w dawnych latach. Ostatecznie stwierdził jednak, że nawet jeśli to kłamstwo to i tak nie zmienia ich planów.
- Czyż nie mieliśmy szukać bramy i smoka? Niewiele się zmieniło, wciąż nasze szanse są losowe, wciąż nie mamy pewności gdzie najlepiej pójść. Ale że pójść trzeba to wiemy - zapętlił się w tym co chciał powiedzieć więc uciął - no więc pójdźmy.

==================
Waur-vestr'aam

Widzenie ciepła. Wrażliwość na zimno.

Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 06
Siła Woli - 08
Inteligencja - 03
Charyzma - 03

Umiejętności:
Magia astralna - obeznany
Obuch/kostur - uczeń
Wiedza magia - uczeń
Wiedza astralna - uczeń
Zielarstwo - uczeń

Ekwipunek:
Kostur, Habit, Talizman Palec Mędrca
Gruba, ciepła materia, Ciepłe ubranie
Kilkumetrowy sznur, Dwie małe sakiewki
Suszone zioła i rośliny na dwa dni pokarmu, Bukłaczek z wodą
2 żelazne czekany
Prowiant na 2 tygodnie
51 sztuk złota
 
Status
Zamknięty.
Do góry