Tabletki Yasmine

Meggi

Nowicjusz
Dołączył
2 Maj 2005
Posty
102
Punkty reakcji
0
Te tabletki zaczyna się jeśc tak, jak kazał Ci lekarz - miałam te tabletki. Na rynku to jest "Doskonała nowość"...
Moge tylko pisac o moich doświadczeniach w momencie, kiedy zaczełam brać tabletki: przedewszystki bardzo wysokie stężenie hormonów- poczatkowo przejścia orgaizmu od uderzeń gorąca poprzez ciarki i zimno, to samo po skończonej "kuracji". Tabletki są silne i najlepiej poprościć o jakieś słabsze. Ale mają dużą skuteczność.
Są drogimy tabletkami, jednak w atekach pojawiają się promocję i można je kupić w granicy ok. 30- 35 zł.

Pozdrawiam :)
 

Dominika D.

........
Dołączył
21 Listopad 2005
Posty
13 032
Punkty reakcji
4
Wiek
35
Miasto
Śląsk
o kurcze to chyba nie bedzie ciekawie, bo ja mialam z małą iloscia hormonow i sie zle czulam! serio jest tak zle? bierzesz jeszcze te tabletki? to znaczy przez jaki czas sie tak zle czulas- caly czas????? po odstawieniu tez?
 

Meggi

Nowicjusz
Dołączył
2 Maj 2005
Posty
102
Punkty reakcji
0
Mój organizm tak zareagował, nie wiem jak zareaguje Twój. Może całkiem inaczej. Po 5 dniach od zażywania miałam takie objawy i dwa tygodnie po odstawieniu.
 

Dominika D.

........
Dołączył
21 Listopad 2005
Posty
13 032
Punkty reakcji
4
Wiek
35
Miasto
Śląsk
ale wzielas cale opakowanie czy tylko te 5 tabletek, teraz to mnie wystraszylas szczerze mowiąc bo myslalam wlasnie, ze te tabletki sa lagodne i dlatego zdecydowalam sie je wyprobowac, bo biore Microgynon21 i chyba mi nie sluza
 

Meggi

Nowicjusz
Dołączył
2 Maj 2005
Posty
102
Punkty reakcji
0
W sumie wziełam 5 opakowań tego cholerstwa. Teraz nie biorę nic.
 

Dominika D.

........
Dołączył
21 Listopad 2005
Posty
13 032
Punkty reakcji
4
Wiek
35
Miasto
Śląsk
ale przy braniu kolejnych opakowan czulas sie już normalnie- tzn dręczylo Cie cos, jakies skutki uboczne?

ja się troche boje tak niczego nie brac :(
 

Meggi

Nowicjusz
Dołączył
2 Maj 2005
Posty
102
Punkty reakcji
0
Teraz nie muszę brać ;) wtedy musiałam. Potem przechodziło ale szczerze powiem, że czuję się teraz lepiej jak ich nie biorę wcale - fizycznie.
 

Dominika D.

........
Dołączył
21 Listopad 2005
Posty
13 032
Punkty reakcji
4
Wiek
35
Miasto
Śląsk
czyli pozniej juz bylo ok no bo przy tych tabletkach, ktore teraz biore czesc przeszla, a czesc nie! tez bym pewnie lepiej sie czula jakbym nie brala, nawet bym chciala nie brac, juz mialam zamiar odstawic, ale stwierdzilam, ze sprobuje jeszcze tych, moze bedzie lepiej. Obecnie biore dziewiąte opakowanie Microrynonu21, strasznie mi naczynka pekaja- mam to rodzinne i nogi dretwieja- lekarka stwierdzila, ze to powazne dolegliwosci, a oprocz tego chce schudnac a te tabletki mi to strasznie utrudniaja niestety
 

Meggi

Nowicjusz
Dołączył
2 Maj 2005
Posty
102
Punkty reakcji
0
Branie hormonów wiąze się z tym ze zgrubniesz. Podobno co 6 m-cy powinno się robić przerę tylo ze lakarze nie informują o tym. Mam lekarza który jest wiekowym specjalistą i o takich rzeczach informuje.
 

Yasmine

Nowicjusz
Dołączył
23 Listopad 2005
Posty
158
Punkty reakcji
0
Wiek
34
Branie hormonów wiąze się z tym ze zgrubniesz.
ale :cenzura:a.
Jedna zgrubie, druga zostanie taka jak byla, a trzecia schudnie.

Jak ja nie lubie generalizowania.
 

Dominika D.

........
Dołączył
21 Listopad 2005
Posty
13 032
Punkty reakcji
4
Wiek
35
Miasto
Śląsk
Wiem ze tabletki antykoncepcyjne zatrzymuja wode w organizmie, tylko moze na inne moj organizm inaczej zareaguje (oby nie gorzej), tak mysle o odstawieniu, ale ja tu sobie odstawie i wpadne i co to bedzie? oj cięzkie jest zycie, szkoda ze nie ma tabletek dla facetów nie?
serio co pol roku powinno sie robic przerwy? nie slyszalam nic na ten temat, dzieki za informacje.
Nika a co Ty sadzisz o tej przerwie między opakowaniami, 7 dni czy tak jak kazala lekarka?
 

odeon

Laudare Rhinocerotidae
Dołączył
2 Grudzień 2005
Posty
4 108
Punkty reakcji
7
Wiek
32
a nie ma prostszego sposobu jak naprzykład gumki?
dodatkowo chronią też przed AIDS
 

Dominika D.

........
Dołączył
21 Listopad 2005
Posty
13 032
Punkty reakcji
4
Wiek
35
Miasto
Śląsk
Aj a ja sie zle czuje, a lekarka mi powiedziala, ze 98% kobiet czuje sie po nich dobrze, wiec po tym zwatpilam, ze po Yasmin bede sie czuc lepiej, a odnosnie tej przerwy miedzy jednymi tabletkami a drugimi, to kiedy mam wziac pierwsza tabletke. A jakie jeszcze tabletki bralas?
Odeon- moj facet jest po prostu za wygodny, a gumki nie sa takim dobrym zabezpieczeniem jak tabletki, AIDS chyba nie musze sie obawiać, bo wspołzyjemy tylko ze sobą :) tego jestem pewna
 

nika

................
Dołączył
1 Maj 2005
Posty
6 077
Punkty reakcji
4
Miasto
daleka kraina czarow
ja bralam zawsze te , innych nie mialam.Skoro dobrze je znosilam to nie bylo powodu do zmiany.Brac je zaczynalam w pierwszy dzien miesiaczki .Jedyne na co moge teraz narzekac to to ze hormonki mi zaczely cos szwankowac i od tego czasu co przestalam brac mam nieregularne miesiaczki
 

odeon

Laudare Rhinocerotidae
Dołączył
2 Grudzień 2005
Posty
4 108
Punkty reakcji
7
Wiek
32
to korzystaj z innych mechanicznych sposobów, żele, pianki, wkładki dopochwowe i domaciczne etc.
 

Dominika D.

........
Dołączył
21 Listopad 2005
Posty
13 032
Punkty reakcji
4
Wiek
35
Miasto
Śląsk
no a ja zawsze mialam nieregularne i to bylo straszne, moj biedny chlopak musial po aptekach latac po testy :(, a ja się schizowalam
wiem ze zaczyna sie brac pierwszego dnia miesiaczki, ale pierwsze opakowanie gdy sie w ogole wczesniej nie bralo, a lekarka kazala mi wziac tez pierwszego dnia miesiaczki, tzn nie siedem dni przerwy tylko 3, a w ulotce pisze, ze jak bralo sie wczesniej jakies tabletki to trzeba zrobic 7 dni przerwy, wiec teraz to juz sama nie wiem!
 
Do góry