studia zarządzanie (biznes) i marketingu

bonek944

Nowicjusz
Dołączył
27 Marzec 2012
Posty
1
Punkty reakcji
0
Witam, jestem uczniem drugiej klasy LO.

Chciałem się zapytać jakie są w miare dobre studia w Polsce jeżeli chodzi o zarządzanie i marketing.
Głównie planuję, żeby w przyszłości pracować w hotelu jako manager czy coś tego typu. Potrafię biegle mówić po angielsku, polsku, koreańsku i trochę po niemiecku. W te wakacje będę zdawał certyfikaty do tych języków. Dodam, iż jestem obcokrajowcem, mieszkam tu 13 lat i nie mam obywatelstwa polskiego.
Studia głównie szukam w Warszawie lub w trójmieście (mogą być inne miejscowości). Chciałem podkreślić, że chodzi mi o zarządzanie i marketing w hotelu. Jakie studia polecacie?
 

Herman85

Nowicjusz
Dołączył
14 Marzec 2012
Posty
14
Punkty reakcji
0
Jeśli chodzi o zarządzanie to pewnie SGH, ale tak naprawdę polskie uczelnie ekonomiczne nie uczą biznesu(kończę studia na jednej z takich uczelni) i najlepiej wybrać jakiś przyszłościowy kierunek inżynierski i potem zrobić podyplomówkę z zarządzania. Bo tak na prawdę dyplom magistra jakiejkolwiek szkoły ekonomicznej nie ma zbyt wielkiego znaczenia obecnie.
 
S

sabinass

Guest
Witam, jestem uczniem drugiej klasy LO.

Chciałem się zapytać jakie są w miare dobre studia w Polsce jeżeli chodzi o zarządzanie i marketing.
Głównie planuję, żeby w przyszłości pracować w hotelu jako manager czy coś tego typu. Potrafię biegle mówić po angielsku, polsku, koreańsku i trochę po niemiecku. W te wakacje będę zdawał certyfikaty do tych języków. Dodam, iż jestem obcokrajowcem, mieszkam tu 13 lat i nie mam obywatelstwa polskiego.
Studia głównie szukam w Warszawie lub w trójmieście (mogą być inne miejscowości). Chciałem podkreślić, że chodzi mi o zarządzanie i marketing w hotelu. Jakie studia polecacie?
Warszawska Vistula jest uczelnią, na której jest całkiem niezły poziom zarządzania na licencjacie. Takie specjalności np.

1. Organizacja imprez masowych​
2. Zarządzanie biznesem ze Wschodem​