Sesja noir

Status
Zamknięty.

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Robię rozeznanie. Kto miałby ochotę i czas zagrać w krótszą (tj. miesiąc, może dwa - w zależności od tempa) sesję w klimacie starych amerykańskich kryminałów typu noir?
 

Mayte

AlienumMundi
Dołączył
5 Sierpień 2011
Posty
1 291
Punkty reakcji
48
Wiek
31
ilość odpowiedzi w tygodniu? codziennie czy większy mniejszy rozstaw? i na czym dokąłdniej by to polegało?: bo ja jestem laik.
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Domyślnie post na 2 dni, jak ktoś będzie chciał częściej, może być częściej. Napiszę więcej jak ustalimy z kim gramy, jeszcze z jedna osoba by się zdała.
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
To znaczy zrobię tak. Jeśli nikt się nie zjawi więcej właściwa rekrutacja i sesja będzie już na innej stronie, lastinn. O ile w takim przypadku nadal jesteście chętni, wasza dwójka ma tam wejście na starcie, na miejscu zgarnie się jeszcze kogoś. Zawsze to z kimś nowym zagramy. Bo nie ukrywajmy, że tutaj z ilością graczy szału nie ma.
 

Mayte

AlienumMundi
Dołączył
5 Sierpień 2011
Posty
1 291
Punkty reakcji
48
Wiek
31
okej może być tak, ale zaznaczam od 4 do 11 maja mnie nie ma całkowicie, ponieważ będę miał ciężki okres. Potem już będzie luzik więc spokojnie będę mógł nadrobić wszystko. Dlatego jeśli CI to nie przeszkadza to zarzuć link do tematu z rekrutacją. Tu albo na PW. Nie ma dla mnie żadnej różnicy gdzie.
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
O ile ktoś zapowiada wcześniej, że go nie będzie to nie ma problemu. Gdyby coś się urodziło dam znać.
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"