Ścieżki przeklętych

Status
Zamknięty.

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Williar uaktywnił talizman cieni. skradając się zaszedł za największego z wilkołaków, z którym walczyli Phellan i Fiodor.Fiodor właśnie nieźle oberwał, jednak Williar nie interweniował - przygotował się do ataku. Powiedzieć, że był nie zadowolony, to mało. Miał dość tych prymitywnych stworzeń stojących mu na drodze. Wzbierała w nim wściekłość. Miał ochotę zobaczyć ich resztki rozszarpane. Gdy tylko Stalowy rycerz był dokładnie zwrócony do niego plecami egzorcysta zaatakował swoim nowym kosturem wykonując wściekły atak (pentagram)

- KP -
Williar Nightroad – Egzorcysta, Zakon Rytualistów

zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png

moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png

splugawienie.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png


Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 5 Dominowanie ducha - 11 Legendoznastwo - 1 Negocjacje – 0
Pasja - 3 Przeprawa – 1 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 5 Zaklinanie materii – 6

[acronym='Kostur Medrcow, +2 obr. +1 Dominowania Ducha +1 Walki Bronia']
kosturmedrcow.jpg
[/acronym]
kosturmedrcow2.jpg

Obrażenia broni: 2

headqb.png

[acronym='Stalowa zbroja, +1 ochr.']
stalowazbroja.jpg
[/acronym][acronym='Zaklete rekawice, +0,8 ochr.']
zakleterekawice.jpg
[/acronym]
legsi.png
[acronym='Wzmocnione Buty szybkosci, +0,7 ochr. +1 do Przeprawy']
butyszybkosci.jpg
[/acronym]
Ochrona pancerza: 2,5

[acronym='Figurka']
figurka.jpg
[/acronym][acronym='Zaklete ,,Legendy Rubiezy", zbior przypowiesci i mitow | Modul Algorytm swiadomosci']
ksikalegendyrubieyzakle.jpg
[/acronym][acronym='Kula energii, +1 do Czujnosci']
kulaenergii.jpg
[/acronym][acronym='Eteryczny czujnik, pokazuje polozenie duchow w okolicy']
eterycznyczujnik.jpg
[/acronym][acronym='Chwytacz, pozwala uczynic pokonanego upiora swoim sluga']
chwytacz.jpg
[/acronym][acronym='Talizman Cieni, osnuwa wlasciciela maskujaca mgla']
talizmancieni.jpg
[/acronym] [acronym='180,7 den']
denary.jpg
[/acronym]
[acronym='Esencja mocy, +2 utraconej mocy']
esencjamocy.jpg
[/acronym]
blankc.png


[acronym='Klamca - upior nie moze prawdziwego poznac imienia egzorcysty']
klamca.jpg
[/acronym][acronym='Zew, zamienia upiora w istote materialna']
fetyszzew.jpg
[/acronym]
blankc.png

Fetysze
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Phellan widząc, że Tancerz zajęty jest jego kompanami szybko wypił wszystkie swoje napoje regenerujące i założył talizman. Wiedział, że istoty te pewnie działają głównie na podstawie węchu, ale jego niewidzialność na pewno nie ułatwi Wilkołakowi działania. Złapał swój topór i stanął na równe nogi. Jeśli jego towarzyszom nie udało się zgładzić monstra Phellan rozpoczął atak. Wypowiedział słowa starożytnej inkantacji (manewr Bez Litości) i skacząc po fotelach ruszył w stronę bestii. Odbijając się od zniszczonych mebli wydawał znacznie mniej dźwięków niż normalnie do tego był niewidzialny więc liczył na efekt zaskoczenia. Tuż przez plugawcem wybił się mocno w górę by jeszcze bardziej go zmylić i runął na niego z całą siłą. Później nie przestawał ataku. Z wrodzonym uporem atakował agresywnie starając się zepchnąć Wilkołaka do defensywy. Szukał jego słabych punktów rażąc go niemiłosiernymi ciosami srebrnego topora. Często zmieniał kierunki ataku uderzając to raz w nogi, raz w korpus, raz w głowę, raz w ręce i często markując ciosy, które zmieniały kierunek i spadały w najmniej spodziewanych miejscach. Phellan był wściekły, ale przekuł swą agresję w siłę. Starał się zachować zimną krew i wykorzystać bardziej spryt wiedząc po prostu, że brutalna siła może tutaj nie wystarczyć. Szukał więc okazji do cięcia w delikatne miejsca takie jak tętnice szyjne, stawy czy głowa. Z całych sił starał się aby jego ciosy były niczym gromy - szybkie i boleśnie silne.

*Błyskawiczna Riposta.

- KP -
Phellan Chandranath – Żerca, Kompanie Soldackie

zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowiepuste.png

moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png

splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png


Bijatyka – 2 Blef – 0 Czujność – 4 Dominowanie ducha – 3 Legendoznastwo - 0 Negocjacje – 0
Pasja – 0 Przeprawa – 6 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 3 Walka bronią – 9 Zaklinanie materii – 0

[acronym='Srebrny Topor Dwureczny, +2 obr. (+1 obr. przeciw splugawionym)']
srebrnytopordwureczny.jpg
[/acronym]
srebrnytopordwureczny2.jpg

Obrażenia broni: 2 (+1 przeciw splugawionym)

[acronym='Zaklety helm, +0,8 ochr.']
zakletyhelm.jpg
[/acronym]
[acronym='Pancerz Hrabiego, +0,8 ochr.']
pancerzhrabiego.jpg
[/acronym][acronym='Bransolety Skalanej Krwi, +0,7 ochr.']
bransoletaskalanejkrwi.jpg
[/acronym]
[acronym='Pancerne nagolenniki, +0,6 ochr.']
pancernenagolenniki.jpg
[/acronym][acronym='Kamasze, +0,4 ochr.']
kamasze.jpg
[/acronym]
Ochrona pancerza: 3,3

[acronym='Antydot']
antydot.jpg
[/acronym][acronym='Antydot']
antydot.jpg
[/acronym][acronym='Psi chwost, odstrasza istoty o czulym wechu']
psichwost.jpg
[/acronym][acronym='Amulet Cieni, osnuwa wlasciciela maskujaca mgla']
talizmancieni.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png
[acronym='133,7 den']
denary.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png
[acronym='Konsekracja ciala, utrata punktow mocy zamiast zdrowia']
konsekracja.jpg
[/acronym][acronym='Odpowiedz Zmii, zawsze 3 obrazenia']
odpowiedzzmii.jpg
[/acronym]
blankc.png

Manewry bojowe

[acronym='zmusza do posluszenstwa wilki oraz istoty im pochodne']Wolf[/acronym] (lewe ramię) | [acronym='odstrasza splugawionych']Cross[/acronym] (klatka piersiowa) | [acronym='wlasciwosci nieznane']Firebird[/acronym] (prawe ramię)
Tatuaże


 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Stwór tryumfował. Podniósł się na zardzewiałej barierce i zawył, obwieszczając rychłe zwycięstwo. Fiodor miał inne zdanie, co do zakończenia tej walki. W biegu wypił miksturę, szybko zasklepiając tym samym parę ran. Gdy dotarł do oponenta, uaktywnił moduł. Na chwilę dwójka zniknęła, aby pojawił się parę metrów nad ziemią. Tam też inkwizytor wykazując się niemałą zręcznością, rozpoczął dziki atak.

Test Walki Bronią Fiodora i Stalowego Tancerza (Fiodor: +1 za zaskoczenie, +1 za opis, +2 za manewr, +1 obrażeń (bez względu na wynik testu)

Fiodor zadaje 6 punktów obrażeń (wszystkie zablokowane przez Plugawą Odporność* – inkarnacja duchów).
To zaskoczyło lykantropa. Fiodor zdołał kilkakrotnie ciąć go tak mocno, że zwykłe stworzenie już dawno zostałoby przecięte na ćwierci. Jednakże tu miał do czynienia z wielce potężnym przeciwnikiem. Stwór tylko zarył z bólu, jednakże broń nawet nie drasnęła jego skóry. Co więcej, swym głośnym rykiem musiał zbudzić uśpione moce, jakie teraz wyswobodziły się w kakofonii zawodzeń. Wokół pojawiły się widmowe postaci starych, wilczych szamanów jacy otoczyli swego rodaka magiczną barierą. Gdy Tancerz spadł na ziemię, był gotowy do kontrataku. Mimo pomocy własnych, plugawych przodków zdawał się być nieco zmęczony walką. I nic dziwnego, inkwizytor dał mu nieźle popalić, nawet jeśli nie zadał poważniejszych obrażeń. Natomiast monstrum poprzez swoją wściekłość zapomniało o reszcie przeciwników. Znakiem tego Williar miał świetną sytuację do natarcia. Wyskoczył jak sprężyna, pogrążony w amoku.

Test Walki Bronią Williara i Stalowego Tancerza (Williar: +1 za zaskoczenie; William wybiera Wściekły Atak, Stalowy Tancerz wybiera Wściekł Atak - brak dodatkowych kości ,+4 obrażeń dla zwycięzcy testu).

Stalowy Tancerz zadaje 10 punktów obrażeń (1 zablokowany przez pancerz).
Choć egzorcysta napędzany był prawie namacalną wściekłością, nie mógł dorównać pod tym względem Tancerzowi. Drużyna znów spotkała się z niepowodzeniem, obserwując jak kreatura wykonuje kopnięcie do tyłu, godne tytana. Okultysta zarejestrował jedynie swój lot i uderzenie w ścianę. Gdy wstał na klęczki, obraz rozmazywał mu się przed oczyma. W momencie jak się wyklarował, spotkał rozpoznał przed sobą pysk monstrum. Lykantrop podniósł go z ziemi i już chciał przeciąć szponami po szyi, gdy między nich wpadła Rossie. Dziewczyna była na tyle przytomna, aby zorientować się w beznadziejnej sytuacji i odstąpić od walki na scenie. Stwór zaatakował ją, miast Nightorada. W ułamku sekundy przeciał tchawicę dziewczyny krótkim pociągnięciem kosmatej łapy (Williar ostatecznie traci 6 punktów Zdrowia).
Tymczasem Phellan doszedł do siebie. Obserwował jakiś czas walkę i zrozumiał, że szaleńczy atak na nic się tu nie zda. Zaczął swoją sekwencję od wypowiedzenia starożytnej inkantacji. Gdy tylko skończył, ruszył na wilczego oprawcę. Niewyraźna, zamaskowana za pomocą amuletu sylwetka, zakradła się do wilkołaka na podobieństwo nocnego łowcy. Żerca wykonał zwód i wyparł do przodu. Tak samo jak poprzednikom, udało mu się szybkim atakiem zaskoczyć monstrum.

Test Walki Bronią Phellana i Stalowego Tancerza (Phellan: +1 za opis, +1 za zaskoczenie, +2 za manewr, +1 obrażeń (bez względu na wynik testu); Phellan wybiera Błyskawiczną Ripostę, Stalowy Tancerz wybiera Wściekły Atak – Phellan +3 kości, +2 obrażeń dla zwycięzcy testu)

Phellan zadaje 12 punktów obrażeń (5 zablokowanych przez Plugawą Odporność).
Cień, przypominający bardziej zmaterializowany powiew wiatru, niż człowieka, okazał się być bardzo namacalnym zagrożeniem na wilkołaka. Plugawiec początkowo wykazywał się niezawodnym dotąd refleksem. Zbiegał na boki, parował ciosy i sam wyprowadzał zajadłe kontry. Jednak żerca nie dawał za wygraną. Odkrył, że przeciwnik nie uważa na ramiona, które pokiereszował najpierw. Lykantrop spanikował i zaczął robić błędy. Gdy nieprawidłowo wykonał jedno z wyjść, Phellan bezlitośnie wykorzystał to i ściął łeb bestii. Truchło trzasnęło w barierkę, na której niedawno stwór zapowiadał swoją chwałę.

pazuryojcobojcy.jpg
Pazury Ojcobójcy +3 obrażeń

Reszta grupy ledwo nadążała za walką na scenie. Gdyby nie silna ofensywa Birkarta, reszta dawno miałaby na głowach szczenięta. Dwaj pozostali przy życiu banici trzymali się blisko siepacza, któremu czasem udało się zgładzić jedno z młodych. Jednak tych nadal było zbyt dużo. Piątka mniejszych Tancerzy atakowała z niezrażoną zawziętością. Ponadto miały niemiły zwyczaj wyszukiwania chwili zawahań u przeciwnika i otaczania grupą takowego.

Na scenie: Birkart, 2 wygnańcy, 5 szczeniąt



[sup]* Odpowiednik pancerza u splugawionych.[/sup]
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Jak ktoś chce to może sobie wziąć pazury Demona. Ja wezmę te tutaj - powiedział pokazując co zakrwawionym toporem broń Ojcobójcy, schował ją za pas i rozejrzał się. Schował topór chwycił w ręce tarczę i naciągną nowe pazury na prawicę. Większa moc tej broni w połączeniu z tarczą mogły okazać się wybawieniem dla niego i jego towarzyszy na scenie.
-Chociaż jeden z wygnańców musi przeżyć, resztę pies ruchał - pomyślał patrząc co się dzieje.
Ruszył. Niewidoczny zbliżył się dość blisko do szczeniąt i poczekał. Wybrał odpowiedni moment i w miarę słabego przeciwnika, który będzie miał akurat jakieś problemy (rany) lub będzie zajęty walką. Zakradł się i ciął go błyskawicznie. Następnie rozpoczął walkę z innymi. Przyjął pozycję skrytobójcy, który atakuje wroga gdy ten tego się najmniej spodziewa. Osłona talizmanu pozwala mu na takie działanie.

*Błyskawiczna Riposta (do wszystkich atakowanych).

- KP -
Phellan Chandranath – Żerca, Kompanie Soldackie

zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowiepuste.png

moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png

splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png


Bijatyka – 2 Blef – 0 Czujność – 4 Dominowanie ducha – 3 Legendoznastwo - 0 Negocjacje – 0
Pasja – 0 Przeprawa – 6 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 3 Walka bronią – 9 Zaklinanie materii – 0

[acronym='Pazury Ojcobojcy, +3 obr.']
pazuryojcobojcy.jpg
[/acronym][acronym='Tarcza Honoru, +0,9 ochr.']
tarczahonoru.jpg
[/acronym]
Obrażenia broni: 3

[acronym='Zaklety helm, +0,8 ochr.']
zakletyhelm.jpg
[/acronym]
[acronym='Pancerz Hrabiego, +0,8 ochr.']
pancerzhrabiego.jpg
[/acronym][acronym='Bransolety Skalanej Krwi, +0,7 ochr.']
bransoletaskalanejkrwi.jpg
[/acronym]
[acronym='Pancerne nagolenniki, +0,6 ochr.']
pancernenagolenniki.jpg
[/acronym][acronym='Kamasze, +0,4 ochr.']
kamasze.jpg
[/acronym]
Ochrona pancerza: 4,2

[acronym='Antydot']
antydot.jpg
[/acronym][acronym='Antydot']
antydot.jpg
[/acronym][acronym='Psi chwost, odstrasza istoty o czulym wechu']
psichwost.jpg
[/acronym][acronym='Amulet Cieni, osnuwa wlasciciela maskujaca mgla']
talizmancieni.jpg
[/acronym][acronym='Srebrny Topor Dwureczny, +2 obr. (+1 obr. przeciw splugawionym)']
srebrnytopordwureczny.jpg
[/acronym]
blankc.png
[acronym='133,7 den']
denary.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png
[acronym='Konsekracja ciala, utrata punktow mocy zamiast zdrowia']
konsekracja.jpg
[/acronym][acronym='Odpowiedz Zmii, zawsze 3 obrazenia']
odpowiedzzmii.jpg
[/acronym]
blankc.png

Manewry bojowe

[acronym='zmusza do posluszenstwa wilki oraz istoty im pochodne']Wolf[/acronym] (lewe ramię) | [acronym='odstrasza splugawionych']Cross[/acronym] (klatka piersiowa) | [acronym='wlasciwosci nieznane']Firebird[/acronym] (prawe ramię)
Tatuaże


 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
Fiodor nieco się uspokoił. Może nie zabił wilkołaka, jednak sprawił mu ból, co w pewnym stopniu go zachwycało. Przeczytał kolejny manewr "Sam przeciw wszystkim". Od razu wiedział, że ta nauka świetnie sprawdzi się w walce z większą grupą.
Przemyślał plan. Wiedział, że z szczeniakami mogą być problemy, jednak są niedoświadczeni - co dawało pewną przewagę.
Przetarł szybko miecze i ruszył wolniejszym, jednak ostrożnym biegiem. Dopadł szybko do szczeniąt. Broń dalej pragnęła krwi. Zgarnął do siebie 2 szczeniaków i zastosował manewr, dzięki któremu wydawało mu się mieć przewagę. Szybkie piruety, bloki a na koniec szybkie cięcia zostały wykonywane z niezwykłą precyzją (Manewr "Sam przeciw wszystkim"). Celem inkwizytora było jednak odcięcie łbów szczeniętom.

*Rozważne Natarcie ( Do wszystkich atakowanych )

- KP -
Fiodor - Inkwizytor, Kompanie Soldackie

zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowiepuste.png

moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
mocpuste.png
mocpuste.png

splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 0 Dominowanie ducha - 4 Legendoznastwo - 0 Negocjacje – 3
Pasja - 8 Przeprawa – 5 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 6 Zaklinanie materii - 0​
[acronym='Zakleta Srebrna katana, +1 obr. (+1 obr. przeciw splugawionym) | Modul Teleporter (wymagajacy test ZM lub 4 Mocy)']
srebrnakatana.jpg
[/acronym][acronym='Szpada Bractwa Krwi, +2 obr.']
szpada.jpg
[/acronym]
Obrażenia broni: 3 (+1 przeciwko splugawionym)

[acronym='Stalowy helm, +0,6 ochr.']
metalowyhelm.jpg
[/acronym]
[acronym='Wzmacniany kirys, +0,8 ochr.']
wzmacnianykirys.jpg
[/acronym][acronym='Rekawice Obrony, +0,7 ochr.']
rekawiceobroncy.jpg
[/acronym]
[acronym='Stalowe nagolenniki, +0,7 ochr.']
stalowenagolenniki.jpg
[/acronym][acronym='Stalowe buty, +0,5 ochr.']
stalowebuty.jpg
[/acronym]
Ochrona pancerza: 3,3

[acronym='Splugawiony artefakt']
splugawionyartefakt.jpg
[/acronym][acronym='Esencja lecznicza, +2 utraconego Zdrowia']
esencjalecznicza.jpg
[/acronym][acronym='Esencja lecznicza, +2 utraconego Zdrowia']
esencjalecznicza.jpg
[/acronym][acronym='Esencja mocy, +2 utraconej Mocy']
esencjamocy.jpg
[/acronym][acronym='Esencja mocy, +2 utraconej Mocy']
esencjamocy.jpg
[/acronym]
blankc.png
[acronym='617,6 den']
denary.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png


[acronym='Adept - dodatkowa kość do testu podczas walki']
adept.jpg
[/acronym][acronym='Odpowiedz Zmii, zawsze 3 obrazenia']
odpowiedzzmii.jpg
[/acronym]
blankc.png

Manewry bojowe
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Na scenie wilkołaki przejęły inicjatywę nad walką. Odganiając dwie osoby z walczącej trójki, skupiały się równocześnie na trzeciej. Jedna osoba nie mogła wiele zdziałać. Pozostawało jej tylko bronić się zaciekle przed rozwścieczoną piątką. Sytuacja robiła się krytyczna, gdy zamaskowany Phellan wpadł na deski. Rozejrzał się i wybrał nieco poturbowane szczenię. Tak jak sądził, Tanczerze – czy to młodzi czy dorośli mieli jedną technikę. Atakowali w pełnej furii, a to można było wykorzystać.

Test Walki Bronią Phellana [Błyskawiczna Riposta] i Szczenięcia [Wściekły Atak] (Phellan +1 za zaskoczenie, +3 za pentagram), zwycięzca testu +2 obrażeń

Phellan zadaje 6 punktów obrażeń.
Gdy już raz Phellan się rozgrzał, nie było odwrotu, ni litości dla jego wrogów. Chlasnął nową bronią wilkołaka po łbie. Było w tym coś ironicznego. Zadał właśnie ból bronią jego własnego, już martwego mistrza. Stwór zawył i gdy odwrócił się do oprawcy, został zasypany kolejnymi cięciami. Rzężąc, upadł na podłogę. Był ledwo żyw, a na pewno nie nadawał się do dalszej walki.
Fiodor postanowił działać w inny sposób. Dłużej czekał z atakiem, stawiając na finezyjne ewolucje. Ponadto użył manewru, jaki dodał mu sił w masowym pojedynku.

Test Walki Bronią Fiodora [Rozważne Natarcie] i Szczenięcia [Wściekły Atak] (Fiodor +3 za manewr, Szczenię +3 za pentagram), zwycięzca testu +3 obrażeń

Fiodor zadaje 10 punktów obrażeń (2 są blokowane przez Plugawą Odporność).
Inkwizytor wpadł między dwójkę przeciwników. Atakował w stonowany, acz bezlitosny sposób. Wyprowadzał wolniejsze od Phellana ataki, czujnie obserwując swoją postawę i możliwość ewentualnej gardy. Nim się ktokolwiek obejrzał, jedno ze szczeniąt zamieniło się podrygujący ochłap mięsa.
Nagły zwrot akcji dodał morale reszcie walczących. Birkart odzyskał swój animusz i znów bezbłędnie lawirował między stworami. Dawał im krwawą nauczkę za pomocą katany, wrzeszcząc jak opętany. Wygnańcy także zdołali dosłownie odgryźć się za swoje straty. Parę chwil później kompania stała w morzu krwi, przeciekającym leniwie przez deski sceny. Zwiadowcy niewiele się przejęli stratą towarzyszy. Dla Unitów było ważne, że przeżył ich dowódca. Inna sytuacja przedstawiała się z Birkartem. Najpierw dopadł martwej Rossie i zawył głośniej od Tancerzy. Później klęczał przy niej parę minut i nie odezwał się już ani słowem. Dobrze wiedział, że jako Rytualista nie może okazywać emocji i musi natychmiast doprowadzić się do porządku. Nie było też sensu go pocieszać, wszakże zawsze starał się być archetypem twardziela w każdych okolicznościach.
Naraz zawyły dziesiątki kolejnych głosów. Były bardzo blisko, zaraz przy wejściu do budynku. Kompania zerwała się i wybiegła korytarzem. Klucząc starymi, zawalonymi przejściami, wypadli na zewnątrz, po drugiej strony zabudowań. Tu znów przydatni okazali się wygnańcy. W mig znaleźli skrytą mrokiem uliczkę. Siódemka towarzyszy skryła się za metalowym kontenerem, pokrytym rdzą. Odczekali w skupieniu paręnaście sekund, aby ujrzeć jak na głównej drodze pojawia się wataha Tancerzy. Byli doprowadzeni do amoku, tym co zobaczyli w teatrze. Każdy trząsł włochatym łbem i wodził nosem w poszukiwaniu zapachu oprawców. Grupa rozlała się po okolicy i za chwilę można już było wyjść z ukrycia.
Phellan i Williar poczuli się osobliwie. Obydwóm zaczęło kręcić się w głowach, poczuli nudności. Żerca spojrzał na zadane mu rany. Większość zrosła się dzięki zbawiennemu działaniu wywarów. Jednakże w paru miejscach skóra nabrała zgniłozielonego odcienia.
Dwie rogatki dalej znajdowała się świątynia, w której to trzymano kieł Fenrisa. Ihmisen poprowadził wzdłuż wysokiej ściany pod samą barierę. Półprzezroczysta osnowa okalała Ziggurat, skrząc się diabolicznie. Enchay wyciągnął w jej kierunku rękę. Zaraz cofnął się jak oparzony.
- Ouau. Mocne cholerstwo – skwitował.
Teraz był czas działania dla Williara. Już zbliżając się tutaj czuł w umyśle tą barierę. Faktycznie, wytwarzała silne pole. Raz przyszło mu walczyć z taką energią. Przypomniał sobie jak na samym początku całej eskapady zatrzymali się w opuszczonym obozie technoklanytów. Wtedy udało mu się za pomocą siły umysłu unicestwić bramę, z jakiej upiory zrobiły sobie przejście do materialnego świata. Tutaj istniała możliwość walki w ten sam sposób. Choć walki znacznie trudniejszej.
Ihmisen nerwowo rozejrzał się po okolicy.
- Lepiej się pospiesz. Ten teren jest dobrze chroniony. Jeśli nas przyuważą, incydent w tamtym budynku będzie ledwie rozgrzewką.
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Williar wspominał dawne starcie. Niestety, wtedy dostał wsparcie egzarchów. No, ale od tamtego czasu stał się też potężniejszy. Fizycznie czuł się okropnie, jednak duchowo był w pełni sił, więc szybko przystąpił do działania. Kosturem na ziemi wyrysował pentagram, wokół niego wypisał symbole wzmacniające egzorcyzmy. W środku swojego dzieła uklęknął i zaczął pod nosem nucić egzorcyzmy. Zamknął oczy, w umyśle pozostawiając obraz bariery. Zobaczył wtedy przed sobą w barierze małą dziurkę. Wetknął tam palce i zaczął odrywać kawałki bariery niczym skorupkę z jajka. Te kawałki za każdym razem były większe, aż w końcu zobaczył w umyśle, jak bariera runęła. Otworzył oczy i wystawił rękę do przodu, by sprawdzić, czy powiodło mu się.

- KP -
Williar Nightroad – Egzorcysta, Zakon Rytualistów Zatruty

zdrowie.png
zdrowiepuste.png
zdrowiepuste.png
zdrowiepuste.png
zdrowiepuste.png
zdrowiepuste.png
zdrowiepuste.png

moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png

splugawienie.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png


Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 5 Dominowanie ducha - 11 Legendoznastwo - 1 Negocjacje – 0
Pasja - 3 Przeprawa – 1 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 5 Zaklinanie materii – 6

[acronym='Kostur Medrcow, +2 obr. +1 Dominowania Ducha +1 Walki Bronia']
kosturmedrcow.jpg
[/acronym]
kosturmedrcow2.jpg

Obrażenia broni: 2

headqb.png

[acronym='Stalowa zbroja, +1 ochr.']
stalowazbroja.jpg
[/acronym][acronym='Zaklete rekawice, +0,8 ochr.']
zakleterekawice.jpg
[/acronym]
legsi.png
[acronym='Wzmocnione Buty szybkosci, +0,7 ochr. +1 do Przeprawy']
butyszybkosci.jpg
[/acronym]
Ochrona pancerza: 2,5

[acronym='Figurka']
figurka.jpg
[/acronym][acronym='Zaklete ,,Legendy Rubiezy", zbior przypowiesci i mitow | Modul Algorytm swiadomosci']
ksikalegendyrubieyzakle.jpg
[/acronym][acronym='Kula energii, +1 do Czujnosci']
kulaenergii.jpg
[/acronym][acronym='Eteryczny czujnik, pokazuje polozenie duchow w okolicy']
eterycznyczujnik.jpg
[/acronym][acronym='Chwytacz, pozwala uczynic pokonanego upiora swoim sluga']
chwytacz.jpg
[/acronym][acronym='Talizman Cieni, osnuwa wlasciciela maskujaca mgla']
talizmancieni.jpg
[/acronym] [acronym='180,7 den']
denary.jpg
[/acronym]
[acronym='Esencja mocy, +2 utraconej mocy']
esencjamocy.jpg
[/acronym]
blankc.png


[acronym='Klamca - upior nie moze prawdziwego poznac imienia egzorcysty']
klamca.jpg
[/acronym][acronym='Zew, zamienia upiora w istote materialna']
fetyszzew.jpg
[/acronym]
blankc.png

Fetysze
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
Fiodor podszedł do Egzorcysty i klepnął go w ramię.
- Mogę ci jakoś pomóc? Jeżeli tak, to mów... -
Wypił potem esencję mocy i skupił się na pomaganiu Willarowi. Przelewał do niego swoje umiejętności, próbując mu dać więcej swobody w tym co robi.
Po runięciu bariery ruszył po prostu za pozostałymi.

- KP -
Fiodor - Inkwizytor, Kompanie Soldackie

zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowiepuste.png

moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
mocpuste.png
mocpuste.png

splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 0 Dominowanie ducha - 4 Legendoznastwo - 0 Negocjacje – 3
Pasja - 8 Przeprawa – 5 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 6 Zaklinanie materii - 0​
[acronym='Zakleta Srebrna katana, +1 obr. (+1 obr. przeciw splugawionym) | Modul Teleporter (wymagajacy test ZM lub 4 Mocy)']
srebrnakatana.jpg
[/acronym][acronym='Szpada Bractwa Krwi, +2 obr.']
szpada.jpg
[/acronym]
Obrażenia broni: 3 (+1 przeciwko splugawionym)

[acronym='Stalowy helm, +0,6 ochr.']
metalowyhelm.jpg
[/acronym]
[acronym='Wzmacniany kirys, +0,8 ochr.']
wzmacnianykirys.jpg
[/acronym][acronym='Rekawice Obrony, +0,7 ochr.']
rekawiceobroncy.jpg
[/acronym]
[acronym='Stalowe nagolenniki, +0,7 ochr.']
stalowenagolenniki.jpg
[/acronym][acronym='Stalowe buty, +0,5 ochr.']
stalowebuty.jpg
[/acronym]
Ochrona pancerza: 3,3

[acronym='Splugawiony artefakt']
splugawionyartefakt.jpg
[/acronym][acronym='Esencja lecznicza, +2 utraconego Zdrowia']
esencjalecznicza.jpg
[/acronym][acronym='Esencja lecznicza, +2 utraconego Zdrowia']
esencjalecznicza.jpg
[/acronym][acronym='Esencja mocy, +2 utraconej Mocy']
esencjamocy.jpg
[/acronym][acronym='Esencja mocy, +2 utraconej Mocy']
esencjamocy.jpg
[/acronym]
blankc.png
[acronym='617,6 den']
denary.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png


[acronym='Adept - dodatkowa kość do testu podczas walki']
adept.jpg
[/acronym][acronym='Odpowiedz Zmii, zawsze 3 obrazenia']
odpowiedzzmii.jpg
[/acronym]
blankc.png

Manewry bojowe
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Phellan widząc nienaturalny wygląd ran wypił szybko jedno z antydot. Nie chciał ryzykować zostania Wilkołakiem. Kiedy doszli pod dziwną barierę w końcu miał okazję przyjrzeć się temu miastu nie z pozycji osoby, która cały czas ucieka lub się skrada. Właściwie to nadal tak było, ale siłą rzeczy teraz chociaż nie byli w ciągłym ruchu.
-Jest tam w środku, albo tu gdzieś w pobliżu jakiś magazyn? Miejsce gdzie będzie można uzupełnić zapasy? Jeszcze długa droga przed nami więc sprzęt może się przydać. W ogóle to kogo albo czego możemy się spodziewać w środku?

- KP -
Phellan Chandranath – Żerca, Kompanie Soldackie

zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowiepuste.png

moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png

splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png


Bijatyka – 2 Blef – 0 Czujność – 4 Dominowanie ducha – 3 Legendoznastwo - 0 Negocjacje – 0
Pasja – 0 Przeprawa – 6 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 3 Walka bronią – 9 Zaklinanie materii – 0

[acronym='Pazury Ojcobojcy, +3 obr.']
pazuryojcobojcy.jpg
[/acronym][acronym='Tarcza Honoru, +0,9 ochr.']
tarczahonoru.jpg
[/acronym]
Obrażenia broni: 3

[acronym='Zaklety helm, +0,8 ochr.']
zakletyhelm.jpg
[/acronym]
[acronym='Pancerz Hrabiego, +0,8 ochr.']
pancerzhrabiego.jpg
[/acronym][acronym='Bransolety Skalanej Krwi, +0,7 ochr.']
bransoletaskalanejkrwi.jpg
[/acronym]
[acronym='Pancerne nagolenniki, +0,6 ochr.']
pancernenagolenniki.jpg
[/acronym][acronym='Kamasze, +0,4 ochr.']
kamasze.jpg
[/acronym]
Ochrona pancerza: 4,2

[acronym='Antydot']
antydot.jpg
[/acronym][acronym='Psi chwost, odstrasza istoty o czulym wechu']
psichwost.jpg
[/acronym][acronym='Amulet Cieni, osnuwa wlasciciela maskujaca mgla']
talizmancieni.jpg
[/acronym][acronym='Srebrny Topor Dwureczny, +2 obr. (+1 obr. przeciw splugawionym)']
srebrnytopordwureczny.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png
[acronym='133,7 den']
denary.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png
[acronym='Konsekracja ciala, utrata punktow mocy zamiast zdrowia']
konsekracja.jpg
[/acronym][acronym='Odpowiedz Zmii, zawsze 3 obrazenia']
odpowiedzzmii.jpg
[/acronym]
blankc.png

Manewry bojowe

[acronym='zmusza do posluszenstwa wilki oraz istoty im pochodne']Wolf[/acronym] (lewe ramię) | [acronym='odstrasza splugawionych']Cross[/acronym] (klatka piersiowa) | [acronym='wlasciwosci nieznane']Firebird[/acronym] (prawe ramię)
Tatuaże


 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Phellan wypił duszkiem cierpki antydot i od razu poczuł się lepiej. Choroba nie zdążyła się na tyle rozwinąć, aby jego stan był poważny. Gorzej prezentował się Williar. Ten pocił się, trapiony gorączką i chwiał, gdy podchodził do bariery. Niepewnymi ruchami, narysował symbole i runy służące do odprawienia rytuału. Miało to zająć parę chwil, toteż żerca zaczął rozmowę z wilkołakami.
- Jest tam w środku, albo tu gdzieś w pobliżu jakiś magazyn? Miejsce gdzie będzie można uzupełnić zapasy? Jeszcze długa droga przed nami więc sprzęt może się przydać. W ogóle to kogo albo czego możemy się spodziewać w środku?
Ihmisen wymownie spojrzał w kierunku centrum nekropolii.
- Te zasrańce przywołały kiedyś potężnego demona, proponując mu współpracę. Gdy tylko obłaskawił ich swoimi mocami, rzucili się watahą i zamknęli w jednym z budynków w środku miasta. Zachowali się równie niewdzięcznie co z Fenrisem, ale nie o tym miałem. Na środku nekropolii właśnie znajduje się dzwonnica. Przeklęty budynek został zabezpieczony magicznie, ale wilkołaki nadal obawiają się, że więzień oswobodzi się i zemści. Wokół całej strefy rozciągają się bariery. W środku prawie większość budynków to kompletne ruiny. Jak ten wasz magik da radę ze ścianą, to was zaprowadzimy. Już niedaleko. Co do magazynu, parę jest, ale nadrabialibyśmy drogi. Jeśli wywiążecie się ze swojej obietnicy, możemy tam również zajrzeć.
Tymczasem Williar wytężał wszystkie, magiczne zmysły, aby przedrzeć się za barierę. Fiodor próbował mu pomoc, ale nie posiadał dostatecznych umiejętności, aby przelać swoją nikłą w porównaniu do Nightroad’a wiedzę. Okultysta był zdany na siebie. W jego umyśle toczyła się mordercza walka. Cały czas wyczuwał duży opór. Dawno nie miał do czynienia z tak trudnym wyzwaniem. Nic dziwnego, że okultyści wygnańców nie dawali sobie tutaj rady. Może dzięki ponadludzkim wręcz umiejętnościom Williara, osnowa miała wreszcie ustąpić?

Test Fuks (6) Dominowania Ducha

Test udany.
W sferze pojawiło się pęknięcie, jakby ta została zrobiona ze szkła. Początkowo to, co wyglądało na rysę, rozszerzało się i zmieniało kształty. Williar resztkami sił utworzył wejście wielkości człowieka. Ihmisen po raz pierwszy zdawał się być zadowolony. Wilkołak pokiwał z aprobatą swoim kosmatym łbem.
- Spieszmy się. Kiedy zorientują się o przejściu, wpadną w szał.
- Nic nowego. Szał to dla nich jak hobby – rzucił ironicznie Enchay.
Stary ziggurat, gdzie ponoć znajdował się kieł był potężną budowlą, wymalowaną w mistyczne symbole. Na każdej kondygnacji znajdowały się posągi szkieletów i wilkołaków. Nad bramą pięły się do góry dwa skrzyżowane filary. Wejście było zamknięte, ale tak zdewastowane, aby można było przecisnąć się przez sporych rozmiarów pęknięcia w spiżu.
Świątynia była od lat nie odwiedzana. Mając na uwadze trwałość bariery, wilkołaki nie naruszały jej i same tutaj nie zaglądały. Mimo to, zaklęta tu niegdyś magia nadal żyła swoim życiem. Na ścianach i podłodze buzowały jaśniejące znaki. Rozświetlając powykręcane lichtarze, nisze z zielonym szlamem i zniszczone statuy, sprawiały one, że miejsce wyglądało bynajmniej nierealnie.
Grupa ruszyła do głównej komnaty, do której prowadził zdobiony dywan. Przez wiele lat zdążył się już zamienić głównie w szlamowatą substancję. Ihmisen pchnął kolejne drzwi i ruszył wprost pod ołtarz.

43704395.jpg
Wokół walały się kości, w dużej części nagryzione, na innych wyryto plugawe teksty w języku wilkołaków. Przywódca podszedł do kamiennego bloku i przeczytał wypisane krwią napisy.
- Tu spoczywa kieł Fenrisa. Demon ów stworzył naszą brać, zrodzoną z ludzkich potomków. Dał nam moc i tchną w nas zabójcze instynkty. Pozwolił też, aby zapanowały nad nami i zamieniły w bestie. Ogarnięci furią przodkowie naszego szczepu zamordowali go, kierowani siłami, którymi sam nas obdarzył. Czy zatem jesteśmy winni? Czy zasłużyliśmy na klątwę, którą nas obarczono? Niech Fenris na wieki śni, bowiem dostał to na co zasłużył.
Przywódca zwiadowców żachnął się.
- Co za brednie. To banda dzikusów, którzy jak już raz coś dostaną, nie cofną się przed niczym dla zdobycia większej mocy. Każde szczenię wie, że gdy Fenris nauczył ich, co sam wiedział, ci szubrawcy zamordowali go z obawy przed jego mocą. Hipokryci. Ale wkrótce nasz ojciec osobiście powie im, co sądzi na temat tego nieporozumienia. He he…
Odwrócił się do skalnego łba demona, plującego nieustannie drażniącą nozdrza substancją. Na środku łba znajdował legendarny artefakt. Długi szpon wibrował lekko od mocy.
- Ruszajmy. Nic tu po nas.
Para wilkołaków i grupa Unitów zawróciła do hallu. Nagle prowadzący resztę Birkart, wskazał palcem na jeden z posągów.
- Nie wydaje się wam, że tutaj wcześniej nie stał?
Rzeczywiście, parę kamiennych bloków zmieniło swoje położenie. Wyrzeźbione niegdyś postaci czas zdegradował do dziwnych brył. Kamienne sylwetki zaczęły powoli zbliżać się do kompani. Książka Williara znów zadrżała między połami jego stroju. Zaklęty wolumin odezwał się cicho:

Z pewnych źródeł wiadomo, iż świątyni Fenrisa strzegą Kamienni Strażnicy. Uaktywniają się, gdy ktoś narusza skrywane tu dobre, przede wszystkim Kieł Fenrisa. Są to istoty pół żywe, sterowane za pomocą magii. Nie posiadają zmysłów, jednak potrafią wysondować czyjąś obecność. Ich zadaniem jest sprawdzenie, czy ktoś spoza kręgu tancerzy nie naruszył artefaktu.
Gdy głos umilkł drużyna była już otoczona piątką wspomnianych Strażników. Jeden z nich wskazał na podest z pomalowanymi płytkami. Ihmisen zmierzył tam jako pierwszy.
- Chcą nas sprawdzić. To jakaś zagadka. Symbole na płytach stanowią wilcze znaki. Część z nich rozpoznaję. Niestety od kiedy odłączyliśmy się lata temu od Tancerzy, nasz folklor a tym samym alfabet zmienił się.
Na podeście znajdowało się parę możliwych do wciśnięcia bloczków. Wyzwanie polegało na wybraniu właściwej kolejności.

ornd.jpg
- Tak, hmm niech pomyślę. Pierwsza runa to wściekłość. Oznaczała czas zabijania, zabijania… jakiejś potężnej istoty. Druga mówi o wygnaniu niegdysiejszych braci, jacy sprzeciwili się mordowi. Trzecia zaś traktuje sprawy ludzi. Owo plemię zawiera sojusz z istotą, o której mowa była na początku. Czwarta jest dla chyba dla zmylenia, nie ma za bardzo sensu. Jej wielkość ma jedynie zainteresować niewprawnego w zagadkach. W piątej ktoś zabiera kieł i zostawia go tutaj, w świątyni. Zdaje się, że powinna być ostatnia. Znajduje się w niej coś w rodzaju kropki na końcu zdania. Szósta i siódma znowu bez związku. Na ósmej istota nadaje ludziom moce i zamienia je w coś innego. To wygląda na historię, którą wilkołak powinien znać. Jednak sam nie jestem pewien. Panowie z kamienia są tutaj, aby ukarać nas za potencjalny błąd. Arr, ruszcie łbami.
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Co dokładnie oznaczają czwarta, szósta i siódma? Może na tym polega podstęp? Pozornie to coś innego? Hm? - Phellan na zagadkach się nie znał, ale podejrzewał, że jeśli to próba to może być podstępna - Jak już z tym skończymy to trzeba koniecznie skoczyć po jakieś zapasy.
Wręczył Willarowi antydotum żeby czasami ten nie zamienił się we wroga i przyjrzał się kamiennym strażnikom oraz otoczeniu. Sondował warunki walki w razie gdyby jednak odgadywanie zagadek nie okazało się ich mocną stroną. Szukał słabych punktów w konstrukcji magicznych tworów i miejsc dogodnych do walki.

- KP -
Phellan Chandranath – Żerca, Kompanie Soldackie

zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowiepuste.png

moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png

splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png


Bijatyka – 2 Blef – 0 Czujność – 4 Dominowanie ducha – 3 Legendoznastwo - 0 Negocjacje – 0
Pasja – 0 Przeprawa – 6 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 3 Walka bronią – 9 Zaklinanie materii – 0

[acronym='Pazury Ojcobojcy, +3 obr.']
pazuryojcobojcy.jpg
[/acronym][acronym='Tarcza Honoru, +0,9 ochr.']
tarczahonoru.jpg
[/acronym]
Obrażenia broni: 3

[acronym='Zaklety helm, +0,8 ochr.']
zakletyhelm.jpg
[/acronym]
[acronym='Pancerz Hrabiego, +0,8 ochr.']
pancerzhrabiego.jpg
[/acronym][acronym='Bransolety Skalanej Krwi, +0,7 ochr.']
bransoletaskalanejkrwi.jpg
[/acronym]
[acronym='Pancerne nagolenniki, +0,6 ochr.']
pancernenagolenniki.jpg
[/acronym][acronym='Kamasze, +0,4 ochr.']
kamasze.jpg
[/acronym]
Ochrona pancerza: 4,2

[acronym='Psi chwost, odstrasza istoty o czulym wechu']
psichwost.jpg
[/acronym][acronym='Amulet Cieni, osnuwa wlasciciela maskujaca mgla']
talizmancieni.jpg
[/acronym][acronym='Srebrny Topor Dwureczny, +2 obr. (+1 obr. przeciw splugawionym)']
srebrnytopordwureczny.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png
blankc.png
[acronym='133,7 den']
denary.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png
[acronym='Konsekracja ciala, utrata punktow mocy zamiast zdrowia']
konsekracja.jpg
[/acronym][acronym='Odpowiedz Zmii, zawsze 3 obrazenia']
odpowiedzzmii.jpg
[/acronym]
blankc.png

Manewry bojowe

[acronym='zmusza do posluszenstwa wilki oraz istoty im pochodne']Wolf[/acronym] (lewe ramię) | [acronym='odstrasza splugawionych']Cross[/acronym] (klatka piersiowa) | [acronym='wlasciwosci nieznane']Firebird[/acronym] (prawe ramię)
Tatuaże


 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
Fiodor złapał się za podbródek. Był biegły w zagadkach, jednak nie znając run sprawiało mu to trudność.
- Pierwotnie byliście ludźmi... - Rzekł nagle. - Czyli trzecia. Od tego się powinno wszystko zacząć. Potem ósma, skoro Fenris, czy jak on się nazywał, zamienił was w wilkołaki. Potem stawiałbym na pierwszą, a następnie drugą. Chyba, że najpierw was wygnali a potem go zabili, albo najpierw go zabili, a potem was wygnali. Nie pamiętam. Jednak czwarta, szósta i siódma? Muszę wiedzieć co one oznaczają. Czyli podsumowując: Trzecia, ósma, pierwsza, druga i piąta. - Ręka powędrowała aby podrapać się po karku. Fiodor leniwie się przeciągnął. - No panie wilkołak. Jak wstawisz poprawnie czwartą, szóstą i siódmą to stawiam ci mięsko... - Powiedział a na jego twarzy pojawił się uśmiech.
Wiedział, że mógł się pomylić. Spojrzał jednak na chwiejącego się z bólu Willara i jego książkę.
- A może ta książka wie coś o tym? W sumie to też legenda, prawda? -

- KP -
Fiodor - Inkwizytor, Kompanie Soldackie

zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowiepuste.png

moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
mocpuste.png
mocpuste.png

splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 0 Dominowanie ducha - 4 Legendoznastwo - 0 Negocjacje – 3
Pasja - 8 Przeprawa – 5 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 6 Zaklinanie materii - 0​
[acronym='Zakleta Srebrna katana, +1 obr. (+1 obr. przeciw splugawionym) | Modul Teleporter (wymagajacy test ZM lub 4 Mocy)']
srebrnakatana.jpg
[/acronym][acronym='Szpada Bractwa Krwi, +2 obr.']
szpada.jpg
[/acronym]
Obrażenia broni: 3 (+1 przeciwko splugawionym)

[acronym='Stalowy helm, +0,6 ochr.']
metalowyhelm.jpg
[/acronym]
[acronym='Wzmacniany kirys, +0,8 ochr.']
wzmacnianykirys.jpg
[/acronym][acronym='Rekawice Obrony, +0,7 ochr.']
rekawiceobroncy.jpg
[/acronym]
[acronym='Stalowe nagolenniki, +0,7 ochr.']
stalowenagolenniki.jpg
[/acronym][acronym='Stalowe buty, +0,5 ochr.']
stalowebuty.jpg
[/acronym]
Ochrona pancerza: 3,3

[acronym='Splugawiony artefakt']
splugawionyartefakt.jpg
[/acronym][acronym='Esencja lecznicza, +2 utraconego Zdrowia']
esencjalecznicza.jpg
[/acronym][acronym='Esencja lecznicza, +2 utraconego Zdrowia']
esencjalecznicza.jpg
[/acronym][acronym='Esencja mocy, +2 utraconej Mocy']
esencjamocy.jpg
[/acronym][acronym='Esencja mocy, +2 utraconej Mocy']
esencjamocy.jpg
[/acronym]
blankc.png
[acronym='617,6 den']
denary.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png


[acronym='Adept - dodatkowa kość do testu podczas walki']
adept.jpg
[/acronym][acronym='Odpowiedz Zmii, zawsze 3 obrazenia']
odpowiedzzmii.jpg
[/acronym]
blankc.png

Manewry bojowe
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Williar nieco wydobrzał po spożyciu antidotum. Nadal krwawił od czasu ostatniej walki, ale objawy choroby zaczęły ustępować. Phellan rozejrzał się po sali. Kamienni Strażnicy stanowili podobne do siebie, skorowadziałe kloce z gipsu. W paru miejscach kamień ustąpił i posypał się w drobny mak. Jednakże potencjalni przeciwnicy nadal wyglądali na wymagających przeciwników. Na drodze, jaką szli, pozostawiali wgniecione miejsca w posadzce. Sama komnata była przestronna, znajdowało się tu parę zniszczonych popiersi, kamienne słupy, w podłodze zaś ziały miejscami dziury.
Fiodor przyjrzał się łamigłówce. Ustalił już wstępną kolejność, ale i jego intrygowały dodatkowe płyty. Na wspomnienie księgi Williara, to ponownie się uaktywniła.

Niektóre z wilczych run mają za zadanie przeklinać ich użytkowników. Większość szamanów zna je i wie, że służą jako pułapki. Często umieszczają je więc na drzwiach, rzekomych dźwigniach i przyciskach. Obcy, który ich nie zna zazwyczaj ginie szybką acz bolesną śmiercią.
Ihmisem spojrzał raz jeszcze w kierunku znaków.
- Zatem pozostawmy te trzy i zrobimy według schematu waszego inkwizytora. Szykujcie się. Te stwory nie widzą ani nie słyszą, ale coś czuję, że będą wiedziały jak się nami zająć.
Wilkołak wcisnął po kolei płytki: trzecią, ósmą, pierwszą, drugą i piątą. Gdy tylko skończył podest zakołysał się, a po okolicy rozniósł nieprzyjemny szum. Kamienne stwory otoczyły kompanię i zbliżyły się do niej. Każdy stawiany przez gipsowe monstra krok wprawiał posadzkę w drżenia.
Gdy zbliżyły się na wyciągnięcie ręki, jeden ze strażników nagle odsunął się, robiąc przejście osobom w kole.
- Na Fenrisa, to działa. Pozwalają nam wyjść.
Nie czekając aż stwory zmienią zdanie, drużyna ruszyła do wyjścia. Na zewnątrz szybko przedarli się szparą w barierze i ruszyli dalej. Wizyta w zigguracie nie zajęła im długo, toteż Tancerze nie zdołali dowiedzieć się jeszcze o kradzieży.
Wilkołaki przeprowadziły Unitów serią podziemnych korytarzy. Te służyły niegdyś jako kanały. Przez lata ścieki zakrzepły, tworząc zwartą masę, po której można było swobodnie się poruszać. Problemem był jedynie nieznośny smród, ale nikła to cena za relatywnie bezpieczną wędrówkę. Po kilkunastu minutach Ihmisen znalazł zardzewiały właz. Po opuszczeniu ścieków, drużyna znajdowała się niedaleko składowiska, umiejscowionego w jednym z wilczych budynków. Czarny blok wieńczył się kilkoma wieżyczkami, w których paliły się światła. Za drucianą siatką, przed samym wejściem krążyły czterej Stalowi Tancerze. Wyglądali inaczej, od tych spotkanych uprzednio. Byli mniejszej postury, zaś ich szpony miały czerwone zakończenia. Rzucał się w oczy wygięty do góry nos o fioletowej barwie.
- Węszyciele. To ichni odpowiednicy zwiadowców, koledzy po fachu, człowiecza mać. Jednostka nazwana tak, gdyż ze wszystkich lykantropów potrafią najlepiej węszyć. Podejrzewam, że zrobimy jeszcze parę kroków, a już nas wyczują.
Na lewo od wejścia leżała sterta powalonych wraków, resztek z pojazdów przedwiecznych. Po prawej zachowały się resztki ruin, mocno opalonych dawnym pożarem.
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Enchay, przeprowadzisz nas przez Pomrok?

- KP -
Phellan Chandranath – Żerca, Kompanie Soldackie

zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowiepuste.png

moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png

splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png


Bijatyka – 2 Blef – 0 Czujność – 4 Dominowanie ducha – 3 Legendoznastwo - 0 Negocjacje – 0
Pasja – 0 Przeprawa – 6 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 3 Walka bronią – 9 Zaklinanie materii – 0

[acronym='Pazury Ojcobojcy, +3 obr.']
pazuryojcobojcy.jpg
[/acronym][acronym='Tarcza Honoru, +0,9 ochr.']
tarczahonoru.jpg
[/acronym]
Obrażenia broni: 3

[acronym='Zaklety helm, +0,8 ochr.']
zakletyhelm.jpg
[/acronym]
[acronym='Pancerz Hrabiego, +0,8 ochr.']
pancerzhrabiego.jpg
[/acronym][acronym='Bransolety Skalanej Krwi, +0,7 ochr.']
bransoletaskalanejkrwi.jpg
[/acronym]
[acronym='Pancerne nagolenniki, +0,6 ochr.']
pancernenagolenniki.jpg
[/acronym][acronym='Kamasze, +0,4 ochr.']
kamasze.jpg
[/acronym]
Ochrona pancerza: 4,2

[acronym='Psi chwost, odstrasza istoty o czulym wechu']
psichwost.jpg
[/acronym][acronym='Amulet Cieni, osnuwa wlasciciela maskujaca mgla']
talizmancieni.jpg
[/acronym][acronym='Srebrny Topor Dwureczny, +2 obr. (+1 obr. przeciw splugawionym)']
srebrnytopordwureczny.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png
blankc.png
[acronym='133,7 den']
denary.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png
[acronym='Konsekracja ciala, utrata punktow mocy zamiast zdrowia']
konsekracja.jpg
[/acronym][acronym='Odpowiedz Zmii, zawsze 3 obrazenia']
odpowiedzzmii.jpg
[/acronym]
blankc.png

Manewry bojowe

[acronym='zmusza do posluszenstwa wilki oraz istoty im pochodne']Wolf[/acronym] (lewe ramię) | [acronym='odstrasza splugawionych']Cross[/acronym] (klatka piersiowa) | [acronym='wlasciwosci nieznane']Firebird[/acronym] (prawe ramię)
Tatuaże


 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
- A może by ich tak zniszczyć od "środka"? Ci nie wyglądają na obeznanych w tym fachu, prawda Willar? - Rzekł szeptem. - Ewentualnie czymś o silnym zapachu wysmarować... -
Fiodor znał Willara i jego umiejętności duchowe. Mógłby z pewnością ich zniszczyć. Przypomniało mu się to, co widział w sklepie, a mianowicie "Psi chwost". Skoro te lykantropy miały czuły węch, to chwost mógłby ich odstraszyć.

- KP -
Fiodor - Inkwizytor, Kompanie Soldackie

zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowiepuste.png

moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
mocpuste.png
mocpuste.png

splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 0 Dominowanie ducha - 4 Legendoznastwo - 0 Negocjacje – 3
Pasja - 8 Przeprawa – 5 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 6 Zaklinanie materii - 0​
[acronym='Zakleta Srebrna katana, +1 obr. (+1 obr. przeciw splugawionym) | Modul Teleporter (wymagajacy test ZM lub 4 Mocy)']
srebrnakatana.jpg
[/acronym][acronym='Szpada Bractwa Krwi, +2 obr.']
szpada.jpg
[/acronym]
Obrażenia broni: 3 (+1 przeciwko splugawionym)

[acronym='Stalowy helm, +0,6 ochr.']
metalowyhelm.jpg
[/acronym]
[acronym='Wzmacniany kirys, +0,8 ochr.']
wzmacnianykirys.jpg
[/acronym][acronym='Rekawice Obrony, +0,7 ochr.']
rekawiceobroncy.jpg
[/acronym]
[acronym='Stalowe nagolenniki, +0,7 ochr.']
stalowenagolenniki.jpg
[/acronym][acronym='Stalowe buty, +0,5 ochr.']
stalowebuty.jpg
[/acronym]
Ochrona pancerza: 3,3

[acronym='Splugawiony artefakt']
splugawionyartefakt.jpg
[/acronym][acronym='Esencja lecznicza, +2 utraconego Zdrowia']
esencjalecznicza.jpg
[/acronym][acronym='Esencja lecznicza, +2 utraconego Zdrowia']
esencjalecznicza.jpg
[/acronym][acronym='Esencja mocy, +2 utraconej Mocy']
esencjamocy.jpg
[/acronym][acronym='Esencja mocy, +2 utraconej Mocy']
esencjamocy.jpg
[/acronym]
blankc.png
[acronym='617,6 den']
denary.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png


[acronym='Adept - dodatkowa kość do testu podczas walki']
adept.jpg
[/acronym][acronym='Odpowiedz Zmii, zawsze 3 obrazenia']
odpowiedzzmii.jpg
[/acronym]
blankc.png

Manewry bojowe
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Enchay z niepokojem rozejrzał się wokół.
- To ostateczność. Coś tutaj zaburza strukturę Pomroku. Im bliżej jesteśmy centrum miasta, tym bardziej to czuję. Przy takich zawirowaniach, może nas wyrzucić wiele kilometrów od docelowego miejsca.
Williar jako drugi okultysta także od pewnego czasu czuł dziwną obecność. Początkowo mógł to brać za wynik zmęczenia, jednak gdy wspomniał o tym Enchay, było pewne że coś potężnego czai się w mieście.
Ihmisen przysłuchiwał się Fiodorowi.
- Ten pomysł z chwostem może się udać. Jeśli macie go zamiar użyć, my poczekamy przy najbliższej rogatce. No, dalej. Decydujcie się na coś.
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
- Phellan, nie wiem jak to działa, ale zdaje mi się, że trzeba to trochę potrzeć, aby soki się wydostały i wydobyły zapach. Potem trzeba to będzie rzucić... No ale to już pozostawiam tobie. -

- KP -
Fiodor - Inkwizytor, Kompanie Soldackie

zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowiepuste.png

moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
mocpuste.png
mocpuste.png

splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 0 Dominowanie ducha - 4 Legendoznastwo - 0 Negocjacje – 3
Pasja - 8 Przeprawa – 5 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 6 Zaklinanie materii - 0​
[acronym='Zakleta Srebrna katana, +1 obr. (+1 obr. przeciw splugawionym) | Modul Teleporter (wymagajacy test ZM lub 4 Mocy)']
srebrnakatana.jpg
[/acronym][acronym='Szpada Bractwa Krwi, +2 obr.']
szpada.jpg
[/acronym]
Obrażenia broni: 3 (+1 przeciwko splugawionym)

[acronym='Stalowy helm, +0,6 ochr.']
metalowyhelm.jpg
[/acronym]
[acronym='Wzmacniany kirys, +0,8 ochr.']
wzmacnianykirys.jpg
[/acronym][acronym='Rekawice Obrony, +0,7 ochr.']
rekawiceobroncy.jpg
[/acronym]
[acronym='Stalowe nagolenniki, +0,7 ochr.']
stalowenagolenniki.jpg
[/acronym][acronym='Stalowe buty, +0,5 ochr.']
stalowebuty.jpg
[/acronym]
Ochrona pancerza: 3,3

[acronym='Splugawiony artefakt']
splugawionyartefakt.jpg
[/acronym][acronym='Esencja lecznicza, +2 utraconego Zdrowia']
esencjalecznicza.jpg
[/acronym][acronym='Esencja lecznicza, +2 utraconego Zdrowia']
esencjalecznicza.jpg
[/acronym][acronym='Esencja mocy, +2 utraconej Mocy']
esencjamocy.jpg
[/acronym][acronym='Esencja mocy, +2 utraconej Mocy']
esencjamocy.jpg
[/acronym]
blankc.png
[acronym='617,6 den']
denary.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png


[acronym='Adept - dodatkowa kość do testu podczas walki']
adept.jpg
[/acronym][acronym='Odpowiedz Zmii, zawsze 3 obrazenia']
odpowiedzzmii.jpg
[/acronym]
blankc.png

Manewry bojowe
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
-Cholera jasna, jakby węch dziś nas prześladował... Ja już nie próbuję zmiany zapachu. Chyba, że jest jakiś, od którego nosy im zwiędną, to mógłbym spróbować... - Po chwili dodał, do wilczych kompanów - Tylko nie mów, że człowiecza. Tej mamy pod dostatkiem.Powiedz lepiej, o ich metodzie walki. Znaczy, czy staną do walki, czy mają tylko innych informować.

- KP -
Williar Nightroad – Egzorcysta, Zakon Rytualistów

zdrowie.png
zdrowiepuste.png
zdrowiepuste.png
zdrowiepuste.png
zdrowiepuste.png
zdrowiepuste.png
zdrowiepuste.png

moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png

splugawienie.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png


Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 5 Dominowanie ducha - 11 Legendoznastwo - 1 Negocjacje – 0
Pasja - 3 Przeprawa – 1 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 5 Zaklinanie materii – 6

[acronym='Kostur Medrcow, +2 obr. +1 Dominowania Ducha +1 Walki Bronia']
kosturmedrcow.jpg
[/acronym]
kosturmedrcow2.jpg

Obrażenia broni: 2

headqb.png

[acronym='Stalowa zbroja, +1 ochr.']
stalowazbroja.jpg
[/acronym][acronym='Zaklete rekawice, +0,8 ochr.']
zakleterekawice.jpg
[/acronym]
legsi.png
[acronym='Wzmocnione Buty szybkosci, +0,7 ochr. +1 do Przeprawy']
butyszybkosci.jpg
[/acronym]
Ochrona pancerza: 2,5

[acronym='Figurka']
figurka.jpg
[/acronym][acronym='Zaklete ,,Legendy Rubiezy", zbior przypowiesci i mitow | Modul Algorytm swiadomosci']
ksikalegendyrubieyzakle.jpg
[/acronym][acronym='Kula energii, +1 do Czujnosci']
kulaenergii.jpg
[/acronym][acronym='Eteryczny czujnik, pokazuje polozenie duchow w okolicy']
eterycznyczujnik.jpg
[/acronym][acronym='Chwytacz, pozwala uczynic pokonanego upiora swoim sluga']
chwytacz.jpg
[/acronym][acronym='Talizman Cieni, osnuwa wlasciciela maskujaca mgla']
talizmancieni.jpg
[/acronym] [acronym='180,7 den']
denary.jpg
[/acronym]
[acronym='Esencja mocy, +2 utraconej mocy']
esencjamocy.jpg
[/acronym]
blankc.png


[acronym='Klamca - upior nie moze prawdziwego poznac imienia egzorcysty']
klamca.jpg
[/acronym][acronym='Zew, zamienia upiora w istote materialna']
fetyszzew.jpg
[/acronym]
blankc.png

Fetysze
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Dlaczego zawsze ja... Czy ja mam na czole napisane "kamikadze" - Phellan westchnął mocno przypominając sobie legendy o starożytnych wojownikach - samobójcach - Dobra zrobię to. Enchay, Willar uważajcie żeby mnie jakiś szaman nie dorwał bo z nim sobie nie poradzę, wojowników wezmę na siebie.
Żercia potarł zielem o swe ciało a to co zostało wsadził za pas aby zapach cały czas go otaczał. Założył amulet niewidzialności. Szybko aczkolwiek ostrożnie ruszył po potrzebne zapasy.

- KP -
Phellan Chandranath – Żerca, Kompanie Soldackie

zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowie.png
zdrowiepuste.png

moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png
moc.png

splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png
splugawieniepuste.png


Bijatyka – 2 Blef – 0 Czujność – 4 Dominowanie ducha – 3 Legendoznastwo - 0 Negocjacje – 0
Pasja – 0 Przeprawa – 6 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 3 Walka bronią – 9 Zaklinanie materii – 0

[acronym='Pazury Ojcobojcy, +3 obr.']
pazuryojcobojcy.jpg
[/acronym][acronym='Tarcza Honoru, +0,9 ochr.']
tarczahonoru.jpg
[/acronym]
Obrażenia broni: 3

[acronym='Zaklety helm, +0,8 ochr.']
zakletyhelm.jpg
[/acronym]
[acronym='Pancerz Hrabiego, +0,8 ochr.']
pancerzhrabiego.jpg
[/acronym][acronym='Bransolety Skalanej Krwi, +0,7 ochr.']
bransoletaskalanejkrwi.jpg
[/acronym]
[acronym='Pancerne nagolenniki, +0,6 ochr.']
pancernenagolenniki.jpg
[/acronym][acronym='Kamasze, +0,4 ochr.']
kamasze.jpg
[/acronym]
Ochrona pancerza: 4,2

[acronym='Amulet Cieni, osnuwa wlasciciela maskujaca mgla']
talizmancieni.jpg
[/acronym][acronym='Srebrny Topor Dwureczny, +2 obr. (+1 obr. przeciw splugawionym)']
srebrnytopordwureczny.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png
blankc.png
[acronym='133,7 den']
denary.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png
blankc.png
[acronym='Konsekracja ciala, utrata punktow mocy zamiast zdrowia']
konsekracja.jpg
[/acronym][acronym='Odpowiedz Zmii, zawsze 3 obrazenia']
odpowiedzzmii.jpg
[/acronym]
blankc.png

Manewry bojowe

[acronym='zmusza do posluszenstwa wilki oraz istoty im pochodne']Wolf[/acronym] (lewe ramię) | [acronym='odstrasza splugawionych']Cross[/acronym] (klatka piersiowa) | [acronym='wlasciwosci nieznane']Firebird[/acronym] (prawe ramię)
Tatuaże


 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
- Walczyć potrafią, inaczej na straży by nie stały. Zasadniczo zdają raporty silniejszym osobnikom, gdy dzieje się coś podejrzanego – poinformował Williara Ihmisen.
Phellan ostatecznie uznał, że zainicjuje konkretne działanie. Dwaj wygnańcy wycofali się, a wtedy on natarł się chwostem. Od razu poczuł jak roślina wydala ostry zapach. Potrzeba było jedynie chwili, aby gama poniosła się wiatrem do Węszycieli. Naraz rzucili się na ziemię, prychając i charcząc. Poczęli pokrzykiwać między sobą, a sądząc po tonie, były to głównie wyzwiska. Gdy zapach okazał się nie do wytrzymania, grupa puściła się pędem wzdłuż ulicy.
Phellan i pozostali mieli teraz wolną drogę. Ryki Węszycieli wskazywały, że lada moment wrócą tu z większą grupą. Jednakże żerca zdążył swym zagraniem wykupić parę minut, podczas których mogli zaopatrzyć się w towary wilkołaków. Sam budynek składał się z dwóch ledwie pomieszczeń. Pierwszy przeznaczony był dla samych strażników. Drugi wypakowany został skrzyniami. Drewno było stare i mocno nadgniłe. Aczkolwiek fanty Tancerzy musiały zostać umiejscowione tu niedawno, wszystkie nadawały się do użytku.

naszyjnikzewu.jpg
Naszyjnik Zwierzęcego Zewu +1 do Wściekłego Ataku
runap.jpg
Ochronna runa blokuje najbliższe straty Mocy 2 sztuki
talizmanzwiadowcy.jpg
Talizman Zwiadowcy wysyła niewidocznego dla innych osób skrzydlatego zwiadowcę, który patroluje okolicę
glowawygnanca.jpg
Głowa wygnańca 50 sztuk
krysztalzdrowia.jpg
Kryształ Zdrowia +2 utraconego Zdrowia 15 sztuk
krysztalmocy.jpg
Kryształ Mocy +2 utraconego Zdrowia 10 sztuk
partiamiesa.jpg
Partia mięsa 30 sztuk
buklak.jpg
Bukłak z wodą 30 sztuk
manewr3.jpg
Manewr bojowy ,,Dziki ryk” przeszywające wycie paraliżuje przeciwnika na jedną rundę 2 sztuki

Każdy z was zdąży wziąć 2 przedmioty. Im więcej zamierzacie zatrzymać ponad tą ilość, tym bardziej ryzykujecie powrót zwiadowców z posiłkami.
 
Status
Zamknięty.
Do góry