Reklamacja

Ubeni

Nowicjusz
Dołączył
22 Kwiecień 2012
Posty
27
Punkty reakcji
0
Witam,
miesiąc temu zakupiłem komputer stacjonarny. Ustaliłem ze sprzedawcą jakie chce mieć parametry komputera w założonym przeze mnie budżecie. Sprzedawca zapewnił mnie, iż w ustalonej kwocie uda mu się "złożyć" komputer spełniający moje wymagania. Przez pierwszy tydzień komputer działał prawidłowo. Po tym okresie karta graficzna zaczęła się psuć. Byłem u sprzedawcy z tym problemem. Pan przez tydzień rzekomo coś naprawiał. Przez parę dni znów sprzęt był sprawny po czym sytuacja z zepsutą kartą graficzną powróciła. Za drugim razem chciałem oddać komputer i otrzymać z powrotem pieniądze, jednak sprzedawca się nie zgodził i podjął się kolejnej naprawy. Na chwilę obecną karta graficzna jest sprawna, ale komputer zaczął mieć problem z pamięcią, to znaczy nie zawsze wyświetlają się po wejściu w "mój komputer" wszystkie dyski.
Co mam zrobić? Pójść kolejny raz do sprzedawcy czy spróbować innej drogi dochodzenia swoich praw? Z góry dziękuję za pomoc.
 

222135

Nowicjusz
Dołączył
2 Styczeń 2018
Posty
3
Punkty reakcji
0
Polecam Panu udać się do sprzedawcy i spróbować załatwić sprawę polubownie. Jeśli nie uda się Panu dojść do porozumienia ze sprzedawcą inną możliwością jest rozwiązanie tej sprawy przy udziale Rzecznika Praw Konsumenta. Taki obrót spraw może skutecznie zmotywować sprzedającego do rozwiązania sprawy.
 

Ubeni

Nowicjusz
Dołączył
22 Kwiecień 2012
Posty
27
Punkty reakcji
0
Byłem dziś u sprzedawcy i powiedział, że reklamacji nie przyjmie, ponieważ uważa, że nic złego z komputerem się nie dzieję. Najgorsze jest to, że sprzedawca sam jest sobie szefem, bo jest to jego sklep.
Powiedział, że ewentualnie może go sprawdzić jeszcze raz, jednak boję się już zostawiać tam mój komputer. Co robić?
 

222135

Nowicjusz
Dołączył
2 Styczeń 2018
Posty
3
Punkty reakcji
0
Co robić? To zależy czego pan oczekuje. Sprawnego sprzętu czy oddać sprzęt sprzedawcy i otrzymać swoje pieniądze z powrotem.
 

Ubeni

Nowicjusz
Dołączył
22 Kwiecień 2012
Posty
27
Punkty reakcji
0
Nie chce wiecznie latać i naprawiać tego komputera. Chce żeby oddał mi moje pieniądze i kupie sobie gdzie indziej. Czy mam realne szanse na odzyskanie pieniędzy bo sprzedawca w rozmowie ze mną wykluczył taką opcję?
 

222135

Nowicjusz
Dołączył
2 Styczeń 2018
Posty
3
Punkty reakcji
0
W takim razie polecam Panu udać się do Rzecznika Praw Konsumenta, który z pewnością pomoże rozwiązać tę sprawę.
 

Ubeni

Nowicjusz
Dołączył
22 Kwiecień 2012
Posty
27
Punkty reakcji
0
222135 napisał:
W takim razie polecam Panu udać się do Rzecznika Praw Konsumenta, który z pewnością pomoże rozwiązać tę sprawę.
Dziękuję za pomoc. Dziś byłem u Rzecznika Praw Konsumenta, który pomógł mi wystosować odpowiednie pismo. Mam na dzieję, że to pomoże.
 
Do góry