Jeżeli chodzi o reklamę firmy w internecie to w zależności od branży sprawdzi się: AdWords, reklamy na fb, pozycjonowanie, marketing szeptany - to najbardziej oczywiste formy reklamy. Jednak na reklamę trzeba mieć też pomysł i wiedzieć jak ją zrealizować. Dlatego w tej kwestii agencja interaktywna SOLV bardzo dobrze się sprawdzi. Odpowiedni dobór fraz, analiza konkurencji, audyt i optymalizacja strony internetowej realnie wpływają na późniejszy wzrost pozycji strony w wyszukiwarce. Samemu ciężko się za to zabrać w taki sposób, żeby działania przyniosły realne korzyści i żeby przypadkiem nie zostać zbanowanym przez Google. Polecam też zadbać o dobry content na stronie. Sama strona musi być też atrakcyjna i oczywiście responsywna - bez tego Google na pewno nie weźmie jej pod uwagę. A jeżeli strona nie będzie atrakcyjna to nawet jeżeli będzie na 1 pozycji to nie będzie mile widziana przez użytkownika i opuści ją, na rzecz konkurencji.