pytanie w sprawie kontuzji kolana

michael-22

Nowicjusz
Dołączył
17 Listopad 2008
Posty
13
Punkty reakcji
0
no to teraz mam wszystko elegancko wytłumaczone:D byłem w rzeszowie w szpitalu i akurat trafiłem na najlepszego lekarza jakiego w życiu miałem okazje poznać:) oby więcej takich konkretnych lekarzy:D w każdym razie dzwonił tam gdzie miałem robiony MR i rozmawiał z tym gościem od moich wyników i dowiedział się że mam zerwane więzadło i resztą też sie zajął:) zarezerwował mi zabieg rekonstrukcji więzadła w prywatnej klinice w połowie lutego co mnie zdziwiło że tak szybko... dokładnie opowiedział jak będzie wyglądać czas przed i po zabiegu... także teraz dokładnie wiem na czym stoje i ogólnie naprawde podniósł mnie na duchu:D także jestem dobrej myśli;P lekarz marzenie!
 

adamos93

Nowicjusz
Dołączył
8 Luty 2009
Posty
1
Punkty reakcji
0
Witam. Mam straszny problem i dylemat...
Trenuje siatkówke rok mam 15 lat i calkiem nieźle mi idzie. dnia 8.01.09 kiedy grałem w piłkę ręczną złamałem piszczel( złamanie nasady bliższej kosci piszczelowej) oraz zerwałem wiązadła rzepki... obecnie noge mam w gipsie i za dwa tyg mi zdejmuja (ten gips) Zrobilem to sobie jak sie "wybijałem" czyli przy skoku... wiem dziwne ale potwierdzone przez lekarzy. Dnia 9.01 mialem operacje. Mam 2 śruby :/ :/
Mam pytania może ktos tu sie zna i z checia na nie odp:
Czy bede mógł trenowac? Czy nie bedzie mi ta noga przeszkadzac w przyszłości?? Kiedy bede mogl powrocic do treningow??

wyjmowanie srub z nogi najczesciej jest po 6-8 miesiacach w zaleznosci jak sie zrosnie...

Czy rehabilitacja sportowa cos da? ... PRosze!! o szybką odpowiedź..
 

michael-22

Nowicjusz
Dołączył
17 Listopad 2008
Posty
13
Punkty reakcji
0