prosze o rade

korpiczekcr2

Nowicjusz
Dołączył
20 Lipiec 2010
Posty
34
Punkty reakcji
0
WItam bardzo was prosze szczegulnie tych kturzy zajmują się kulturystyką o pomoc. Pół roku temu postanowiłem zaczać ćwiczyć i odrazu bez czytania na forach co jest dobre itd kupiłem sobie HMBolon 1cap /1320mg tak pisze na opakowaniu (fioletowe ) kupiłem bo pisało że w odrużnieniu od kreatyny przyrost masy dłużej się utrzymuje brałem przez 2 tygodnie i żeczywiście efekt był szybki ale później odstawiłem mam tych tabletek 650 sztuk i chciałbym zacząć znowu je brać bo leżą na półce nie po to wydałem kase żeby się zmarnowało ale moje pyt to czy tgdy bede brał to przy wzroście 1,78 i wadze 63kg to moje mięśnie dużo urosną ? bo niby pisze ze przyrosty masy jest ale tez pisze ze spala tkanke tluszczowa wiec niewieim nie chce schudnąć tylko przybraxc na masie wiec troche sie obawiam:( nie piszczcie że jestem amator bo wiem o tym dlatego szukam pomocy u kogoś kto coś na temat kulturystyki wie .
POzdr dla wszytkich :)
 

skalpel1992

Bywalec
Dołączył
12 Styczeń 2008
Posty
941
Punkty reakcji
37
Wiek
31
Miasto
Częstochowa
Pewnie o HMB dowiedziałeś się od "PAKERÓW" z osiedlowej siłki :lol: nie stosowałem ale podobno przereklamowane, na twoim miejscu to wziąłbym się za jedzenie to przytyjesz i nabierzesz masy nie mam na myśli obżerania tylko dietę na masę, HMB odstaw.
 

korpiczekcr2

Nowicjusz
Dołączył
20 Lipiec 2010
Posty
34
Punkty reakcji
0
prubowalem diet ale nie działaja nie moge przytyc wiec wole suple prosz eodpowiedzcie tylko na moje pyt :)o hmb
 

skalpel1992

Bywalec
Dołączył
12 Styczeń 2008
Posty
941
Punkty reakcji
37
Wiek
31
Miasto
Częstochowa
Nie urośniesz dzięki HMB bo to co uda CI się nabrać spadnie po 2tygodniach jak skończysz brac hmb. Łap się za michę i nie gadaj że nie działa możesz mieć szybko metabolizm ale bez przesady dobrze zbilansowana na pewno pomorze.
 

BOSSY

Bywalec
Dołączył
13 Październik 2009
Posty
1 593
Punkty reakcji
133
Wiek
34