kifer4
Nowicjusz
Witam, moj wujek ma taki problem. Okolo 1 miesiac temu aktywowal usluge orange freedom. Wszystko cycus, dostal modem, ale przy instalacji wystapil problem. Nie mozna wpisac danych- caly czas wyskakuje komunikat ze sa bledne. Reinstall systemu nie pomogl. Za kazdym razem gdy dzwonimy do Biura Obslugi, zalosni konsultanci po prostu zbywaja nas.
"spece" rowniez sprawdzaly komputer- wszystko jest OK. Linia TP rowniez jest w porzadku. Pomaranczowi mowia, ze widza probe logowania ale za kazdym razem jest ona odrzucana. Modem dziala poprawnie, zostal juz wymieniony na nowy.
Konsultanci mowia, ze trzeba "przegrac z innego komputery porty TCP/IP i bedzie wszystko w porzadku", na pytanie jak je skonfigurowac lacza z "technikami" i rozmowa sie konczy...
Przyszedl rachunek do zaplacenia za cos czego nie ma. Reklamacja zostala zlozona
Moze ktos pomoc?
PS: probowalem korzystac z urzadzenia TCP/IP Repair ale i tak nie pomoglo... jak skonfigurowac TCP/IP? Gdzie lezy problem?
Windows Xp, home edition orginalny
PROSZE O POMOC
"spece" rowniez sprawdzaly komputer- wszystko jest OK. Linia TP rowniez jest w porzadku. Pomaranczowi mowia, ze widza probe logowania ale za kazdym razem jest ona odrzucana. Modem dziala poprawnie, zostal juz wymieniony na nowy.
Konsultanci mowia, ze trzeba "przegrac z innego komputery porty TCP/IP i bedzie wszystko w porzadku", na pytanie jak je skonfigurowac lacza z "technikami" i rozmowa sie konczy...
Przyszedl rachunek do zaplacenia za cos czego nie ma. Reklamacja zostala zlozona
Moze ktos pomoc?
PS: probowalem korzystac z urzadzenia TCP/IP Repair ale i tak nie pomoglo... jak skonfigurowac TCP/IP? Gdzie lezy problem?
Windows Xp, home edition orginalny
PROSZE O POMOC