polonistka88

Nowicjusz
Dołączył
2 Marzec 2010
Posty
4
Punkty reakcji
0
Jestem absolwentką filologii polskiej Uniwersytetu Śląskiego. Mam do sprzedania 16 prac rzetelnie napisanych przeze mnie (zajmuję się tym od 4 lat i fakt, że nie napisałam ich 50 jak niektórzy oznacza, że wolę napisać ich mniej, a robię to porządniej). Każda praca zawiera:
bibliografię (literatura podmiotu i przedmiotu)
wraz z całym konspektem (plan ramowy wypowiedzi)
oraz kartkę z cytatami, którą zabiera się na maturę ( gdyż nie ma obowiązku uczenia się cytatów na pamięć)
oprócz tego do pracy z zakresu malarstwa załączam reprodukcje, cztery prace zawierają także prezentację w power poincie !
GWARANTUJĘ PO KUPIENIU PRACY KONTAKT ZE MNĄ. W RAZIE WSZELKICH WĄTPLIWOŚCI JESTEM ZAWSZE DO DYSPOZYCJI ! (niektórzy po otrzymaniu kasy nie odpisują na pytania i nie udzielają wszelkich info.! Zależy mi by swoją pracę wykonać kompleksowo i jako świeżo upieczona nauczycielka dbam o to by uczeń był w pełni przygotowany do matury !)
PISZĘ RÓWNIEŻ NOWE PRACE !
Cena napisanej już prezentacji : 40 zł
Cena nowej: 50-100 zł w zależności od trudności tematu i wkładu jaki będę musiała wnieść.
Tytuły prac:
  1. „Przedstaw kreacje bohaterów literackich, którzy doświadczyli okrucieństw II wojny światowej i próbują odbudować świat wartości .”
  1. „Przedstaw sposoby portretowania postaci matek cierpiących w literaturze i malarstwie na podstawie analizy przykładów”
  2. „Literackie portrety matek. Omów na przykładach różnych epok.”
  3. „Język polskiej piosenki młodzieżowej. Przedstaw różne formy ekspresji i ich rolę.” (+ piosenki, teksty piosenek i prezentacja w power poincie !)
  1. „Analiza i interpretacja piosenek hip-hopowych. Omów na wybranych przykładach”
  1. „Miłość jako temat literacki. Omów na przykładzie wybranych tekstów literackich.”
  1. „Miłość jako siła fatalna. Omów temat, analizując wybrane teksty literackie”