poszukiwana super tania gitara

Status
Zamknięty.
R

rddk

Guest
Witam, ostatnio grałem (próbowałem grać) na gitarce kolegi, bardzo mi się spodobało. Chciałbym sobie jak najszybciej jakąś kupić. Jestem studentem i mój budżet jest mocno ograniczony, na instrument ze średniej półki musiałbym zbierać dobry czas, a to nie takie łatwe, bo opłaty za mieszkanie i treningi nie rozpieszczają. Widziałem na allegro bodajże, używane gitary, które ludzie sprzedają po ok 50 zł. Warto w ogóle coś takiego kupować ? Nie znam się na tym kompletnie.
 

Oxar

Nowicjusz
Dołączył
20 Listopad 2011
Posty
205
Punkty reakcji
5
Czy warto?To się dopiero okaże po zakupie :)
Możesz trafić na świetny instrument od kogoś,kto nawet nie zdaje sobie sprawy jakiej gitary był posiadaczem a możesz trafić też na kit,którego ktoś chciał się zwyczajnie pozbyć.
Kupując w internecie możesz tylko zdać się na to,co pisze sprzedający i na zdjęcia,z których jako nieznający się na rzeczy jak twierdzisz,zbyt wiele nie wywnioskujesz.
Odrazu odpuść sobie wszelkie gitary z uszkodzeniami elementów drewnianych, jak skrzywiona szyjka,pęknięte,rozklejone pudło rezonansowe,naderwany strunnik,popękany lakier-świadectwo bliskiej komitywy gitary z wilgocią.
Patrz tylko na rozmiar 4/4.Wszelkie 3/4 i 1/2 to zabawki.
Najistotniejsze rzeczy,które decydują o jakości gitary jak odległość strun od progów,brzmienie i strojenie możesz sprawdzić tylko przez bezpośrednie oględziny i osłuchanie w czasie gry.
Warto też sprawdzić co sobą reprezentuje producent danej gitary.Z tanich zwróć uwagę na czeskie i rosyjskie.Nie ustępują wiele hiszpańskim czy japońskim.
 

habiiib

Nowicjusz
Dołączył
18 Lipiec 2012
Posty
317
Punkty reakcji
8