Posiadacze motocykla Honda XR

misioor

hardcore negotiator
Dołączył
9 Kwiecień 2007
Posty
4 499
Punkty reakcji
19
Wiek
39
Miasto
Polska "b"
oj chyba wiecej niz rama :D nigdy nie spotkałem sie z takim moto z dobitą korbą, jest ona fabrycznie tak wyważona i zrobiona z najlepszych materiałów ze nie da sie jej praktycznie zajezdzic

nie da się jej tez rozebrać... trzebaby wymenic cały wał
 

Saper1990

Nowicjusz
Dołączył
29 Październik 2009
Posty
8
Punkty reakcji
0
Mam jeszcze jedno pytanie co mam zrobić żeby wybić wahacz w hondzie XR600 bo będę malował ramę i muszę wyjąć wahacz a nie chce wyjść.
Proszę o odpowiedz.
 

misioor

hardcore negotiator
Dołączył
9 Kwiecień 2007
Posty
4 499
Punkty reakcji
19
Wiek
39
Miasto
Polska "b"
zdjęcie wahacza wygląda tak samo jak w prawie kazdym innym motocyklu typu MZ, odkręcasz śrubę i ma zejsc
 

misioor

hardcore negotiator
Dołączył
9 Kwiecień 2007
Posty
4 499
Punkty reakcji
19
Wiek
39
Miasto
Polska "b"
jesli jest w dobrym stanie to 10w40, jesli juz trochę bierze to gęstszy 20w50, w temeraturach ponizej 0 tylko 10w40, odszukac ci linka do serwisówki?
 

COMiX

Nowicjusz
Dołączył
10 Październik 2009
Posty
2
Punkty reakcji
0
Miasto
Zacie :)
Witam :) Znowusz jestem na innym koncie ... Miałem przyjemność założyć ten temat i znowu mam pytanko w sprawie xr-ki 125. Od pewnego czasu coś zaczęło mi jęczeć po lewej stronie silnika. Tak jakby magneto. I od czasu kiedy jęczy, na wolnych obrotach przygasają światła (jak w komarku). Nie wiem dlaczego ponieważ światła ciągną prąd z akumulatora a przy pomiarze prądu w instalacji ładowanie jest cały czas w normie. Już zgłupiałem bo nie wiem co się dzieje a boję sie to rozebrać żeby się nie rozsypała. Jak narazie jeździ ale troche mam stracha żeby mi nie siadła gdzieś w lesie albo w szkole.
Byłbym wdzięczny za odpowiedź bo chciałbym to jak najszybciej zrobić.
Pozdrawiam.
 

Saper1990

Nowicjusz
Dołączył
29 Październik 2009
Posty
8
Punkty reakcji
0
Jak możesz to poszukaj linku do tej serwisówki a to ma być olej mineralny?
a i jeszcze mam jedno pytanie czytałem na innych forach ze wsysa do głowicy pół księżyc od ssania z gaźnika to jest prawda czy nie w każdym modelu tak jest??
 

misioor

hardcore negotiator
Dołączył
9 Kwiecień 2007
Posty
4 499
Punkty reakcji
19
Wiek
39
Miasto
Polska "b"
http://www.hondaxl.it/manuali.htm
tu jest wszystko co potrzeba, odnajdz sobie manual do xl600r i prawie wszystko z niego mozesz zastosowac w XR

Jak możesz to poszukaj linku do tej serwisówki a to ma być olej mineralny?
owszem i wcale nie musi byc to drogi motul obecnie nawet najgorszy olej będzie lepszy niz najlepszy z lat 80tych gdy to motongi projrktowano ;)

co do tej blaszki od ssania to prawda, dotyczy to motocykli na pojedynczym gazniku mikuni
 

xsyjux

Nowicjusz
Dołączył
26 Luty 2010
Posty
2
Punkty reakcji
0
Witam mam problem ze skrzynia biegow w xr 600 wymienilem tryb od drugiego biegu na nowy poniewaz stary "zmieliło" ;] i jak jade na niskich obrotach to jedzie fajnie a gdy tylko dodam lekko gazu to przeskakuje :( poradzcie cos ! z gory dziekuje ;]
 

pawner1

Nowicjusz
Dołączył
17 Listopad 2010
Posty
1
Punkty reakcji
0
Cześć, jestem nowy na forum posiadam Hondę XR 125L, sprowadzona z Anglii 2005r. W motocyklu wymieniłem olej i świecę. Zastanawiam się czy nie potrzeba wyregulować zaworów. Przebieg to 20tys km.

Motocykl ma w tej chwili terenowe opony, i ze mną(88kg) jedzie po asfalcie ok90km/h. Odpala bardzo ładnie lecz na zimnym silniku nie można mu dać max gazu bo zgaśnie.( powolne obrócenie manetki pozawala wejść na obroty).

Na wolnych obrotach kiedy silnik jest w miarę cichy słychać cykanie, Mniej więcej 3Hz.

Chciałbym się dowiedzieć czy coś powinno mnie niepokoić.

Czy ktoś z użytkowników xr 125, wie gdzie można kupić tłok do tego modelu, czy da radę taki cylinder szlifować i honować pod tłok nad-wymiarowy. Pytam na wyrost bo wcześniej miałem 2suwy, tu mam nadzieje że pojeżdzę dłużej.
 

modliszka23

specjalista
Dołączył
22 Kwiecień 2010
Posty
1 167
Punkty reakcji
6
Wiek
36
Miasto
tam gdzie moje miejsce
JA mysle ze jesli chodzi o cene to tutaj jest zupelnie indywidualna i zalezy od tego jakie ubezpieczenie wybierasz.Mam tu na mysli ubezpieczenie wybierane w pakiecie.
 

xr 600 supermoto

Nowicjusz
Dołączył
10 Marzec 2011
Posty
1
Punkty reakcji
0
Witam
Mam pytanie posiadam xr 600 supermoto z 1994r
Przed wymianą uszczelki pod głowicą i uszczelniaczy zaworów paliła elegancko.
Teraz pali za 30,40 kopem ale jak zapali to na ciepło to pali za szczałem.
Zawory ustawiłem wydech 0.12 ssanie 0.10
 

tompsonbravo

Nowicjusz
Dołączył
8 Kwiecień 2012
Posty
1
Punkty reakcji
0
Witam wszystkich mam pewien problem z Honda Xr mianowicie, w zeszłym roku kolo sierpnia kupilem honde xr 400 z 96r moto bylo na chodzie lecz delikatnie kopcił i brało troche oleju przejezdziłem do konca sezonu, po zakonczeniu poddałem motor remontowi wymieniłem tłok, zrobiłem szlif wymieniłem uszczelniacze zaworów,szlifowana głowica i docierane zawory, po złozeniu pojawił sie problem z rozruchem tzn.jesli ustawilismy luz na zaworach według danych producenta motor ni hu hu nie chciało gadać dopiero po zrobieniu wielkiego luzu na zaworach wydechowych moto zaczeło sie odywac był to luz zedu 3-4mm wiec wielki jak nie wiem co.Czy ktos moze mi cos poradzic na ten temat.pozdrawiam wszystkich:)


Niwiem czy jeszcze mi odpiszesz bo zapodałeś już dawno temat , ale ja mam teraz taki sam problem. Odpisz jak sobie poradziłeś... Dzięki z góry. pozdrawiam
 
Do góry