Portal-konsumenta.pl jak usunąc niekorzystny post?

Włodzimierz Kowal

Nowicjusz
Dołączył
25 Maj 2020
Posty
1
Punkty reakcji
0
Miałem bardzo duże kłopoty z komentarzami o mojej firmie na w/w portalu (www.portal-konsumenta.pl).
Wydawca ukrywa się za mechanizmem proxy - firmą Cloudflare z USA, która nie chce podać danych wydawcy.
Na stronie też ich nie odnalazłem - od tego oczywiście zacząłem - próby kontaktu nieskuteczne.
Dzięki współpracy z informatykiem udało się jednak uzyskać prawdziwe IP firmy hostingowej jest to firma Kylos.
Natomiast dalsza praca detektywistyczna doprowadziła do właściciela / wydawcy tj. firmy BETTER ENERGY SP Z O O (KRS: 0000449032, NIP: 8971787627, REGON: 022068759)
adres : Wrocław, 54-133, ul. Lotnicza 100
Kiedy otrzymują pismo z kancelarii prawnej na własny adres który skrywają, to nie są już tacy niedostępni i szybko kasują czarny PR.
Kosztowało mnie to sporo zachodu, dlatego chcę wskazać te drogę innym ewentualnie poszkodowanym, bez kontaktu z wydawcą.
W korespondencji z nimi warto się powołać na art 212KK i pokrewne.
 
Do góry